Mä kuolen nauruun ihan justmeah ois mehiläistarhuri ja vähän pihalla. lyhyt punanen kananpersetukka
Jotenkin en yllättynytTietysti Sagria, se juoma.
Juu, niitä mielikuvia vaan tulee jostain.Eikä mulla oo mitään hajua mistä se mielikuva tulee
Miusta jotenkin hellyttävä mielikuva, tuli mieleen tarkka kuva peikosta ja kärpässienestä.
Ai, etkö yhtään yllättynyt ?Jotenkin en yllättynyt
Jep, MolliMeloonin hervottomat munkit ja sellaset Betty Spaghetti hiuksetMollimelooni, isot tissit tietty entä mä?
En oikeastaanAi, etkö yhtään yllättynyt ?
En kyl oo oikeastiJep, MolliMeloonin hervottomat munkit ja sellaset Betty Spaghetti hiukset
Sangria, tietty se juoma mutta sen juoman myötä Helsinginkadun Pacificon tahmaiset ja hämyiset lattiat.. Joten mulle tulee mieleen pakostikin, että olisit sellanen vähän rokki/boheemityylinen.
Joo! Mulle tulee tää aina mieleen ku nään nimimerkin. Sellanen heleä ja ehkä vähän arka, mutta ystävällinen puheääni Muutenki voin nähdä päivittäin siisteissä vaatteissa ja siroissa korkkareissa, vaikka olisikin (vai onko jopa?) 'vain' kotiäiti.Phoebsi : Söpö, nuorehko tyttönen. Pukeutuu hyvin naisellisesti. Heleä ääni.
Emmää kyl usko että tuo kepsis on miehiin kallellaanTämä on minulle hyvä, kun en vielä tiedä teistä yhtään mitään oikeasti, joten kaikki on pelkkää puhdasta tajunnanvirtaa.
Phoebsi : Söpö, nuorehko tyttönen. Pukeutuu hyvin naisellisesti. Heleä ääni.
Kepsis : Menevä ja seurallinen ilolintu. Panostaa kovasti ulkonäköönsä. Etsii ja saa paljon miesseuraa.
Data : Sivistynyt ja kiltti mies. Ei mikään peruskarju.
Astrolabe : Naapurintyttömäinen. Aina muut huomioonottava. Syventyy astrologiaan.
Aika hyvin, tosin meni metsään aika lailla. =)Nikistä Kais mulle tulee mieleen sellanen sporttinen nainen. Kaksiraita verkkarit ja vanhat juoksutennarit jalassa. Aina menossa ja kulkee kun Valentin Kononen. Sit aurinkolippa otsalla ja käsi ojossa morjestamassa kaikkia. "Terve! Mä oon Kais!" Mut oikeesti nimi on kaisa, kukaan ei vain kuule viimeistä a-kirjainta koska siinä vaiheessa kun sanot sen niin oot jo kilometrin päässä ihmisestä jolle sanoit. Tauoton papupata joka ei muuta tee kun kävelee ja puhuu. Kotona kulkee vain imuri kourassa tai pyyhkii pölyjä. Sohva on ostettu 5-vuotta sitten sotkasta mutta ei oo muoveja otettu pois päältä kun et oo kerennyt istua siihen.
Emmää kyl usko että tuo kepsis on miehiin kallellaan
Kepsis on tietääkseni mies, ei nainen.
Oops.:ashamed:Kepsis on tietääkseni mies, ei nainen.
Mä en tiedä, en edes muista mistä oon valinnu tän nimimerkin7thHeaven : Eikös tuon nimen sarja oo tullu joskus, mies oli kai pappi ja lapsia oli perheessä
aika monta ? Tuo tuli ensimmäisenä mieleen.
Ai kamalaTämä on minulle hyvä, kun en vielä tiedä teistä yhtään mitään oikeasti, joten kaikki on pelkkää puhdasta tajunnanvirtaa.
Kepsis : Menevä ja seurallinen ilolintu. Panostaa kovasti ulkonäköönsä. Etsii ja saa paljon miesseuraa.
Astrolabe : Naapurintyttömäinen. Aina muut huomioonottava. Syventyy astrologiaan.
Onko minut taas kerran unohdettu?
Nikkienkö mukaan tässä mennään?
Kepsis: Hellanlettu, sellanen hipshei meininki
Kerpele: Sellanen karski portsari, mutta sitten sillä on kuitenkin nallukaisen sydän ja chihu
Beep: Hissin sellanen piimpoom ääni
Aries: Jotenkin tulee tuo pieni merenneito liiankin helposti mieleen
Siinä nyt jotain...
kiitos tästä.Tämä on minulle hyvä, kun en vielä tiedä teistä yhtään mitään oikeasti, joten kaikki on pelkkää puhdasta tajunnanvirtaa.
Tätä et halunnut kuulla, mutta minulle tulee nikistäsi mieleen Mervi Tapola.:ashamed:Onko minut taas kerran unohdettu?