tehdäänkö tälläinen ketju, että millaisia mielikuvia teille tulee eri nikeistä

Tämä on minulle hyvä, kun en vielä tiedä teistä yhtään mitään oikeasti, joten kaikki on pelkkää puhdasta tajunnanvirtaa.:D

Phoebsi : Söpö, nuorehko tyttönen. Pukeutuu hyvin naisellisesti. Heleä ääni.
Kepsis : Menevä ja seurallinen ilolintu. Panostaa kovasti ulkonäköönsä. Etsii ja saa paljon miesseuraa.
Data : Sivistynyt ja kiltti mies. Ei mikään peruskarju.
Astrolabe : Naapurintyttömäinen. Aina muut huomioonottava. Syventyy astrologiaan.

Viimeksi muokattu:
7thHeaven
Joo! Mulle tulee tää aina mieleen ku nään nimimerkin. Sellanen heleä ja ehkä vähän arka, mutta ystävällinen puheääni :D Muutenki voin nähdä päivittäin siisteissä vaatteissa ja siroissa korkkareissa, vaikka olisikin (vai onko jopa?) 'vain' kotiäiti.

Bree Van De Kamp! :D

VittumaisenVeikee
Nikistä Kais mulle tulee mieleen sellanen sporttinen nainen. Kaksiraita verkkarit ja vanhat juoksutennarit jalassa. Aina menossa ja kulkee kun Valentin Kononen. Sit aurinkolippa otsalla ja käsi ojossa morjestamassa kaikkia. "Terve! Mä oon Kais!" Mut oikeesti nimi on kaisa, kukaan ei vain kuule viimeistä a-kirjainta koska siinä vaiheessa kun sanot sen niin oot jo kilometrin päässä ihmisestä jolle sanoit. Tauoton papupata joka ei muuta tee kun kävelee ja puhuu. Kotona kulkee vain imuri kourassa tai pyyhkii pölyjä. Sohva on ostettu 5-vuotta sitten sotkasta mutta ei oo muoveja otettu pois päältä kun et oo kerennyt istua siihen.

• Tykkää
Reactions: LauhkeaLehmä
Sangria
Tämä on minulle hyvä, kun en vielä tiedä teistä yhtään mitään oikeasti, joten kaikki on pelkkää puhdasta tajunnanvirtaa.:D

Kepsis : Menevä ja seurallinen ilolintu. Panostaa kovasti ulkonäköönsä. Etsii ja saa paljon miesseuraa.
Astrolabe : Naapurintyttömäinen. Aina muut huomioonottava. Syventyy astrologiaan.
Emmää kyl usko että tuo kepsis on miehiin kallellaan :D

Nikistä Kais mulle tulee mieleen sellanen sporttinen nainen. Kaksiraita verkkarit ja vanhat juoksutennarit jalassa. Aina menossa ja kulkee kun Valentin Kononen. Sit aurinkolippa otsalla ja käsi ojossa morjestamassa kaikkia. "Terve! Mä oon Kais!" Mut oikeesti nimi on kaisa, kukaan ei vain kuule viimeistä a-kirjainta koska siinä vaiheessa kun sanot sen niin oot jo kilometrin päässä ihmisestä jolle sanoit. Tauoton papupata joka ei muuta tee kun kävelee ja puhuu. Kotona kulkee vain imuri kourassa tai pyyhkii pölyjä. Sohva on ostettu 5-vuotta sitten sotkasta mutta ei oo muoveja otettu pois päältä kun et oo kerennyt istua siihen.
:D Aika hyvin, tosin meni metsään aika lailla. =)
Oon mie joskus papupata, mut en aina.
Joskus touhuan kyllä kotona, mut ossaan kans laiskotella sohvalla. :D

Aries 78
Nämä tulee mieleen muutamista nimimerkeistä jotka muistan :)

Sangria. eksoottinen juoma.
MolliMeloni. musikaalinen joka tykkää meloneista.
Syysyö. Pimeä ja tyyni yö.
Data. Tietoliikenneverkko
Kerpele. suomalainen kirosana.
Venakko. nainen itänaapurista.
Moona81. Että onkohan samainen moona jonka tuntenut nuorenpana.
Pikkukaupunkilainen. asuu uudessakaupungissa.
7thHeaven. hieman tuhma.
Jehnny Tightlips. Jotain pikkutuhmaa tulee mieleen liittyen huuliin..
BootyPeppi. Rintava Peppi Pitkätossu
Päätön. Päätöntä menoa 24/7
CM. pitää laatusarjoista.

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
7thHeaven : Eikös tuon nimen sarja oo tullu joskus, mies oli kai pappi ja lapsia oli perheessä
aika monta ? Tuo tuli ensimmäisenä mieleen.

Onko minut taas kerran unohdettu?

Nikkienkö mukaan tässä mennään?
Kepsis: Hellanlettu, sellanen hipshei meininki
Kerpele: Sellanen karski portsari, mutta sitten sillä on kuitenkin nallukaisen sydän ja chihu
Beep: Hissin sellanen piimpoom ääni
Aries: Jotenkin tulee tuo pieni merenneito liiankin helposti mieleen :D

Siinä nyt jotain...

Lohkenen jatkaa vielä.:D

Sangria : Seurapiirikaunotar. Lapset ovat hyvin pukeutuneita ja muutenkin heillä pätee periaate "lapset saavat näkyä, eivät kuulua".
Vittumaisenveikee : Räväkkä ja suorapuheinen nainen. Häntä joko rakastaa tai inhoaa.
Holly&Ivy : Hengellinen rouva. Hiukset siistillä nutturalla. Käy marttakerhossa.

Ai kamala :LOL:
(tiedän ettet tiennyt mutta silti tuo naurattaa :D )

• Tykkää
Reactions: päätön
Onko minut taas kerran unohdettu?

Nikkienkö mukaan tässä mennään?
Kepsis: Hellanlettu, sellanen hipshei meininki
Kerpele: Sellanen karski portsari, mutta sitten sillä on kuitenkin nallukaisen sydän ja chihu
Beep: Hissin sellanen piimpoom ääni
Aries: Jotenkin tulee tuo pieni merenneito liiankin helposti mieleen :D

Siinä nyt jotain...
:LOL: :LOL:

...voi ei...

• Tykkää
Reactions: Metis ja TrueBlood
Kepsis

:LOL: kiitos tästä.

Yhteistyössä