tehdäänkö tälläinen ketju, että millaisia mielikuvia teille tulee eri nikeistä

rietas
Fine van Brooklyn med pienosta tulee mieleen joku iänvanhaan aatelissukuun itsensä nainut "maalainen" joka leikkii olevansa tykkänänsä hieno, nojailee pianoon pikkurilli pystyssä ja puhuu kieliä ja käyttää sivistyssanoja, mutta väärin molempia.

Fine van Brooklyn med pieno - Brooke-niminen hienostelija joka kantaa rasiallista papuja mukanaan ja syö niitä taukoamatta :D

rietas - harmaahapsinen irstailija pimeän mummonmökin kätköissä

MolliMelooni - Oluttuoppeja tarjoileva Molly Malone erittäin avaralla kaula-aukolla

moona81 - Ruotsista rantautunut Monicka joka haaveilee olevansa 81v.

:whistle:

• Tykkää
Reactions: moona81
Astrolabesta tulee mieleen Muumi ja pyrstötähden yksinäisten vuorten tähtitieteilijä (Astro/Lab=tähtilaboratorio)

MolliMeloonista tulee Irlannissa työläiskorttelissa 1800-luvulla työntökärryistä hedelmiä myyvä Molly Malone, jostain syystä sillä on ainoastaan valtavia vesimeloneita myynnissä (ja hillittömät hinkit).

Lilii Lisänimettömästä tulee mieleen vasemman käden pikkurilli ja nimetön.

MolliMelooni: isot hinkit ja nariseva tyyli. Ammattivalittajan asiallinen nikki.

Rietas: salaseuroja, piiskoja, tuhmia puheita. Mutta vain haaveissaan.

In Case. Varmistelija, B-suunnitelmien laatija, jolla on salkku aina mukanaan, täynnä varasuunnitelmia.

BootyPeppi: mitä Astrid Lindgren olisi todella halunnut meille kirjoittaa.

MolliMelooni Hillittömän iso daisarit :ashamed:
Sama tulee miullekkin mieleen. :D :ashamed:
Syysyöstä tulee mieleen vamppyyri ja syksyinen myrsky- yö.
Rietas : se Kaija Koon laulu, kaunis, rietas ja onnellinen, vai miten se nyt meni.
FreezeCat : Jostain syystä valkoviini.
Bootypeppi : samba ja peppi pitkätossun saparot. :D

Viimeksi muokattu:
Syysyöstä mulle tulee taas mieleen sellainen sateinen ja pimeä katu, ilma on vielä lämmin kesän jäljiltä mutta ilmassa tuoksuu ihan syksylle.

Kais, sellainen pieni pörröinen peikko joka istuu kärpässienen alla ja näplää häntäänsä.

as if, siitä tulee mieleen menneiden aikojen nuorisosarja jota seurasin tiiviisti. Tosin en muista enää kyseisestä sarjasta mitään.

BootyPeppi, no mulle tulee mieleen vain henkilö nikin takana, mun mielestä oikein osuva nikki :D

hmm..

• Tykkää
Reactions: SyysYö

Yhteistyössä