KOvasti toivon etten koskaan olisi viestiäni lähettänytTätä et halunnut kuulla, mutta minulle tulee nikistäsi mieleen Mervi Tapola.:ashamed:
KOvasti toivon etten koskaan olisi viestiäni lähettänytTätä et halunnut kuulla, mutta minulle tulee nikistäsi mieleen Mervi Tapola.:ashamed:
eihän sitä tiedä jos sen oikean tapais.Emmää kyl usko että tuo kepsis on miehiin kallellaan
Se on toi sun avatar. Tollasia miehiä saat paljon.:xmas:kiitos tästä.
Tää ei kyllä selventänyt yhtään meni hämärämmäksi vainSe on toi sun avatar. Tollasia miehiä saat paljon.:xmas:
Noh, ei siinä mitään häpeemistä, en miekään heti tienny onko Kepsis mies vai nainen.Oops.:ashamed:
Olenkin pieni ja suloinen merennoito jolla pitkät punaiset hiuksetOnko minut taas kerran unohdettu?
Aries: Jotenkin tulee tuo pieni merenneito liiankin helposti mieleen
Siinä nyt jotain...
Shh nainen, et auta yhtään.Noh, ei siinä mitään häpeemistä, en miekään heti tienny onko Kepsis mies vai nainen.
Shh nainen, et auta yhtään.
Shh nainen, et auta yhtään.
Kehtaanko sanoa, että sinulla on liian söpö nimimerkki?:ashamed:Shh nainen, et auta yhtään.
No ohhoh! Bree, minäkö Bree?Joo! Mulle tulee tää aina mieleen ku nään nimimerkin. Sellanen heleä ja ehkä vähän arka, mutta ystävällinen puheääni Muutenki voin nähdä päivittäin siisteissä vaatteissa ja siroissa korkkareissa, vaikka olisikin (vai onko jopa?) 'vain' kotiäiti.
Bree Van De Kamp!
Kepsis on kyl vähän hepsankeikka-nikki.Kehtaanko sanoa, että sinulla on liian söpö nimimerkki?:ashamed:
Toki kehtaa on mulla kuulemma söpö pyllykin.Kehtaanko sanoa, että sinulla on liian söpö nimimerkki?:ashamed:
no sit se kyl kuvaa just hyvin, kauhee lortto.Kepsis on kyl vähän hepsankeikka-nikki.
Kiitos sinun.. Nyt pitää käydä hakeen uus näppis, saattoi jääteet lentää kun luin tuonToki kehtaa on mulla kuulemma söpö pyllykin.
KUVA! Pics or it didn't happen!Toki kehtaa on mulla kuulemma söpö pyllykin.
Onhan täällä ollut palstamiestenkin rintavarustus viikonloppuna näytilläKUVA! Pics or it didn't happen!
Miesten pyllypino, mammojen tissit ja piparit täällä on jo ollutkin!!!
Ripusta se pyykkinarulle sukkahousuissa. (siis ei sinulle sukkiksia vaan näppikselle) niksipirkka koti-isiKiitos sinun.. Nyt pitää käydä hakeen uus näppis, saattoi jääteet lentää kun luin tuon
Kaikkee mäkin kerkeen :OKepsis: mulla tulee mieleen äijänköriläs, joka on nuorempana pelannut KePSissä (Kemin palloseura) mutta sittemmin keskittynyt keppanan juontiin ja kepposteluun. Mutta muistaa aina muistuttaa, että on hänkin pelannut KePSis.
Jos helpottaa yhtään niin mulle sun nikistä ei tule mieleen Tapolan Mervi. Vaan kukkakaali. En tiedä miksi joten älä kysy. Jos mä saisin nyt nimetä kukkakaalin uudelleen niin antaisin sille nimeks Metis. Se vaan näyttää siltä että voisi olla sen niminen.Eli tuleeko kaikille mieleen tämä henkilö mun nikistä:
Cool, ehkä vaihdan nikkini.... :O