Mitäs te muut olette tänään puuhailleet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huomiohuokailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Käytin auton katsastuksessa, kuuntelin naputusta, siivosin vähän, maalasin, kävin lenkillä koiran ja lasten kanssa, laitoin lapset siivoamaan lelunsa, hermostuin, nakkelin leluja pahvilaatikkoon, ja nyt se laatikko odottaa vientiä vintille. Että tällaista. Voi että odotan lomaa!

[QUOTE="vieras";26601339]Sairastanu :( Kauhea yskä, kuumetta, nuha, kurkku ja keuhkot kipeänä. Tuskaisesta olosta huolimatta tein hyvää ruokaa perheelleni, pesin pyykkiä ja imuroin.[/QUOTE]

Paranemisia! :heart: Kesäflunssa on inhottava! :/ Älä rehki liikaa!

Käytin auton katsastuksessa, kuuntelin naputusta, siivosin vähän, maalasin, kävin lenkillä koiran ja lasten kanssa, laitoin lapset siivoamaan lelunsa, hermostuin, nakkelin leluja pahvilaatikkoon, ja nyt se laatikko odottaa vientiä vintille. Että tällaista. Voi että odotan lomaa!

Ihan tulee elävästi oma lapsuus mieleen kun äiti hermostui ja vei puolet leluista kellariin. :D Ei niitä osannut kaivata, mut sitten kun sai ne takas, olo oli kuin jouluna. :D

Vein aamulla lapsen neuvolaan, sitten lähdimme koko perheen voimin kotieläinpuistoon jossa menikin matkoineen melkein 6h, kävin salilla jumpassa, nyt kokkailen huomiseksi ruokaa. Vielä ajattelin venytellä, laitella kuvia nettialbumiin ja käydä suihkussa. Työntäyteinen ja mukava päivä siis takana.

Ihan tulee elävästi oma lapsuus mieleen kun äiti hermostui ja vei puolet leluista kellariin. :D Ei niitä osannut kaivata, mut sitten kun sai ne takas, olo oli kuin jouluna. :D

Ehkä oli vähän karu veto, mutta kun hermostuneena sellaisen uhkauksen heitin, niin oli se sitten toteutettava kun "lelujen keräys" oli jatkunut koko illan eikä lelut huoneen lattialta siirtyneet laatikoihin.

En ihmeitä, parantelin varvasta.
Lukenut kirjaa, palstaillu, nukkunu, syöny, kahtonu telkkaria ja palstailu taas. :)

Aamul käytiin naapuris leikkimäs, muksu päikkäreille ja mä töihin, herää, kotihommia, pyykkiä ruokaa. Mies kotiin mä kitken kasvimaan, lisää pyykinpesua. Iltakylpy pojalle ja nukkumaan. Mä töihin pariks tunniks. Sit suihkuun ja tiskasin. Nyt iltapala itselle hetki töllöä ja nukkumasn.

Yhteistyössä