onko ihanampaa nähty, olen niiiin happy! :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minulla on poika, joten ihanuuksia en pysty ostelemaan:( En ole nähnyt yhtään ketjua missään, jossa olisi ostettu pojalle jotain kivaa/nättiä/suloista ja meilläkin on semmoista perusbodya ja trikoohousua pojalla kun en tiedä mitä muutakaan voisi hankkia.

Alkuperäinen kirjoittaja näin;24648438:
Minulla on poika, joten ihanuuksia en pysty ostelemaan:( En ole nähnyt yhtään ketjua missään, jossa olisi ostettu pojalle jotain kivaa/nättiä/suloista ja meilläkin on semmoista perusbodya ja trikoohousua pojalla kun en tiedä mitä muutakaan voisi hankkia.

Hopi-hopi hommiin...

Itsellä kans poika, jolle ostan aina jotain ihania takkeja ym kun sattuu kohdalle. mutta veljellä 2 tyttöä joille kiva ostaa kaikkea kivoja vaatteita.

Sulta puuttuu vaan mielikuvitusta. Kyllä mä ainakin olen ostanut pojalleni paljon tosi ihania vaatteita. Ja musta tuo ap:n linkittämä mekko oli lähinnä tylsän näköinen, ei mitenkään erityisen ihana.

ei oo tylsää päällä nähnytkään :D mä en yleensä tykkää harmaista tyttöjen vaatteissa, mutta tuo malli on vaan niiiiin ihana!
ja tosiaan, olen samaa mieltä riepun kanssa, että kyllä pojille on vaikka mitä kivaa! =)

juu, kyllä meidän tytöillä on paljon mekkoja ja tunikoita, paitoja vähemmäksi.... ovat tyttömäisiä juu :) vaikkakaan vaaleanpunainen ei ole meidän väri ollenkaan!

Yhteistyössä