W
what again
Vieras
onko? lapset eikä muu henkilökunta hänen tupakkakäyntejään näe mutta onko se siltikään nhyväksyttävää kun on työpaikkana koulu, ala-aste.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tietääkseni koulun alueella ei saa tupakoida, joten hänen pitäisi sitten käydä koulualueen ulkopuolella. Ja sitä taas ei voi kieltää. On meilläkin savuton sairaala, silti potilaille on oma tupakointialueensa ja henkilökunta käy joko alueen ulkopuolella tai jossain lastauslaiturilla.
Tupakointia ei voida kieltää omilla,virallisilla tauoilla. Vasta sitten voi kieltää, kun tulee laki, että tupakointi ei ole sallittu ollenkaan ja tupakkatuotteiden myynti ja hallussapito kielletään.
Tietääkseni koulun alueella ei saa tupakoida, joten hänen pitäisi sitten käydä koulualueen ulkopuolella. Ja sitä taas ei voi kieltää. On meilläkin savuton sairaala, silti potilaille on oma tupakointialueensa ja henkilökunta käy joko alueen ulkopuolella tai jossain lastauslaiturilla.
Munkaan mielestä ei saa.
Mullakin on savuton työpaikka, ja se kyllä tarkoittaa sitä ettei voi missään nimessä tupakoida työaikaina.
Olen pph, ja tupakalle lähteminen tarkoittaisi poistumista pihan rajojen ulkopuolelle, ja silloin taas lapset jäisivät yksin, mikä sekään ei ole sallittua.
Onneksi en polta.
Dorka... Opettele lukemaan ketjuja oikein ja sitten vasta kommentoi noin typerästi.
Mä en verrannut ap:n tekstiin vaan lainaamaani Saraldon tekstiin kirjoitin vastineen.
Kuten huomaat, jos luet tarkasti niin sanoin että minunkin mielestäni koulu on savuton työpaikka.
Sitten kerroin että minullakin on, ja minulle se merkitsee sitä että pitää olla savuton koko työpäivän ajan koska en voi poistua työpaikan ulkopuolelle.
Missään vaiheessa en sanonut etteikö siivooja saa poistua työpaikan ulkopuolelle vetämään ne sauhut. Puhuin itsestäni.
Mutta aina ei tietty voi olettaa että kirjoitettu teksti menee ymmärrettävästi perille ihan kaikille. Jospa nyt rautalangasta vännettynä sitten olisi helpompi ymmärtää.![]()