Onko hyväksyttävää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Onko hyväksyttävää olla kännissä tai ainakin maistissa (enemmän kuin yksi, kaksi tai jopa sixpack ) kotona jos tietää, että lapsi nukkuu koko yön, kuten ennekin nukkunut. Kun eihän lapsi mitään tiedä.

Mun mielestä tähän ei oikein ole ihan mustavalkosta vastausta, koska jokainen ihminen käyttäytyy erilailla humalassa/pienessä sievässä. Mutta omalta kohdaltani voin sanoa sen verran , että olen kyllä "tissutellut" joskus kotona, kun lapsi on nukkunut, mutta en ole ottanut niin paljon että olisi pelkoa siitä, etten esimerkiksi heräisi yöllä lapsen itkuun tai siitä etten pystyisi huolehtimaan lapsesta. Mutta pienessä sievässä olen joskus ollut.

Kysyin siksi kun eräs kaverini on monta kertaa selittänyt (kai yrittää saada hyväksyntää asiasta ) kuinka hän ja miehensä on kännissä kun vauva nukkuu niin, ei se haittaa vaikka kännissä onkin, kun hän tietää, että vauva varmasti nukkuu aamuun...

Itse en ikinä olisi kännissä jos olen vauvan kanssa kotona. Toinen voi ottaa, mutta toisen pitää olla siinä kunnossa, että jos jotain sattuu niin on skarppina.

Yhteistyössä