S
sotkamoon
Vieras
Me mennään Sotkamoon jos halutaan ulkomaille
Siellä on koulut ja terveydenhuolto samaa tasoa kuin suoimessa...
Siellä on koulut ja terveydenhuolto samaa tasoa kuin suoimessa...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kyllästynyt...;24359727:Onko vinkkejä mistä sieltä voi työpaikkoja katsella? Nettisivuja? Kuinka elintasonne parantui? Kaikki tieto ja kokemukset olisivat enemmän kuin tervetulleita
Alkuperäinen kirjoittaja Kyllästynyt..;24360191:Kiitos blogin laittajalle! Ammatiltani olen lähihoitaja, lasten ja nuorten puolelta... Muuta kieltä en puhu kuin englantia.
Sellaista vaan sanoisin, ettei ulkomailla kaikki ole aina Suomea paremmin. Minun nykyinen palkkani on noin 2000 /kk ja esim. kerran katselin niin Hollannissa oli avoinna samantyylinen paikka ja palkka 1500 euroa eli reilusti vähemmän. Eikä Hollanti ole mitenkään edullinen maa, ainakaan 2008 ei ollut kun siellä kävin. Etelä-Euroopassa olen asunut jonkin aikaa ja siellä ilmasto oli kiva, muttei oikein mikään muu. Hirveä työttömyys, hyväpalkkaista työtä vaikea löytää enkä tykännyt myöskään siitä, että monessa asiassa yritettiin huijata. Koulujen taso oli kuulemma huono, siis julkisten koulujen, ei ole lapsia, mutta näin minulle kerrottiin.