Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
:wave: Koitan päättää meenkö eka iltapalalle vai suihkuun..
:wave: Koitan päättää meenkö eka iltapalalle vai suihkuun..
:wave:
Muksu nukahti tunti sitten. Mies torkkuu sohvalla ja fudis ei ala piiitkään aikaan.![]()
No niinpä. Juhannus olisi pelastunut, jos jalkapallo alkaisi edes vähän aiemmin. Hirveän pitkä odotus vielä edessä... Loppuilta kuluukin sitten ihan rattoisasti.
Mies on töissä ja minä täällä nukkuvien lasten kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja Miä;26528850:Eka suihkuun ja sitten syödään vasta![]()
Heh. Minä en ole ihan varma edes, ketkä tänään pelaa, mutta menee aika silti katsellessa.
Saksa ja Kreikka kenties? Kumpaa sinä moekoe fanitat? Minä inhoan aina Saksaa, joten tuosta parivaljakosta valitsen Kreikan, jolla ei kyllä mahdollisuuksia taida olla.![]()
Ei oo vastaa..ehkä mie korvaan sen jollakin.
Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;26528897:MINÄ! Mulla on aivan järjettömän tylsää. Odottelen kyllä jo unta, kun tarkotuksena oli muutenkin levätä tää viikonloppu.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Miä;26528908:Sama vika Rahikaisella mutta yhtään ei nukuta enää. Kissat nukkuu, mies nukkuu, poika nukkuu kohta.. Mutta minua ei nukuta enää, booooooooring![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;26528920:ajattelin vilkasta kestääkö Beerfest katsomista.![]()