Onko täällä muita, joilla on tylsää?

VittumaisenVeikee
:wave:

Minäminäminääää! Mies meni menojaan ja neiti nukkuu. Pohdin just jos alkais katsoa jotain leffaa mutta en osaa päättää että mitä. Hyllyssä olisi yli 200 dvd:tä ja taitaa tulla aamu nopeammin ennen kuin osaan päättää minkä elokuvan katsoisin.

No niinpä. Juhannus olisi pelastunut, jos jalkapallo alkaisi edes vähän aiemmin. Hirveän pitkä odotus vielä edessä... Loppuilta kuluukin sitten ihan rattoisasti. :)

Mies on töissä ja minä täällä nukkuvien lasten kanssa.
Joo. Jos tässä hyvin käy, niin saadaan kunnon sota miehen kans aikaiseksi. Ollaan taas eri puolilla. :D Meidän suhteen kulmakivi, eri joukkueiden kannatus ja häviäjälle lällättäminen. :LOL:

• Tykkää
Reactions: Draumsyn
Heh. Minä en ole ihan varma edes, ketkä tänään pelaa, mutta menee aika silti katsellessa. :D

Saksa ja Kreikka kenties? Kumpaa sinä moekoe fanitat? Minä inhoan aina Saksaa, joten tuosta parivaljakosta valitsen Kreikan, jolla ei kyllä mahdollisuuksia taida olla. :(

Heh. Minä en ole ihan varma edes, ketkä tänään pelaa, mutta menee aika silti katsellessa. :D

Saksa ja Kreikka kenties? Kumpaa sinä moekoe fanitat? Minä inhoan aina Saksaa, joten tuosta parivaljakosta valitsen Kreikan, jolla ei kyllä mahdollisuuksia taida olla. :(
No, mä olen henkeen ja vereen Italian fani. Ranska ja Espanja ovat myös ok.

Mies taas tykkää Saksalaisesta tyylistä, joten mä kannustan tänään Kreikkaa. :whistle:

pohjantähdenalla
Jep, aikaa yritetään tappaa. Nuorimmalla nousi kuume,joten juhannus menee kodin seinien sisäpuolella. Kai mun pitää koluta nuo elokuvavarastot läpi,jos sieltä löytyisi jotain kattottavaa.

Miä
Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;26528897:
MINÄ! Mulla on aivan järjettömän tylsää. Odottelen kyllä jo unta, kun tarkotuksena oli muutenkin levätä tää viikonloppu. :)
Sama vika Rahikaisella mutta yhtään ei nukuta enää. Kissat nukkuu, mies nukkuu, poika nukkuu kohta.. Mutta minua ei nukuta enää, booooooooring :D

"vieras"
Mulla on tylsääää! Mies töissä ja lapsi nukkumassa. Tekisi mieli lähteä vaikka tonne rannalle ihan vaan kävelemään mutta perskule kun toi lapsi heräisi jos siirtäisin sen sängystä rattaisiin....

Yhteistyössä