Juhannusaaton kunniaksi iltapala suihkussa?:wave: Koitan päättää meenkö eka iltapalalle vai suihkuun..
Eka suihkuun ja sitten syödään vasta:wave: Koitan päättää meenkö eka iltapalalle vai suihkuun..
No niinpä. Juhannus olisi pelastunut, jos jalkapallo alkaisi edes vähän aiemmin. Hirveän pitkä odotus vielä edessä... Loppuilta kuluukin sitten ihan rattoisasti.:wave:
Muksu nukahti tunti sitten. Mies torkkuu sohvalla ja fudis ei ala piiitkään aikaan.
Joo. Jos tässä hyvin käy, niin saadaan kunnon sota miehen kans aikaiseksi. Ollaan taas eri puolilla. Meidän suhteen kulmakivi, eri joukkueiden kannatus ja häviäjälle lällättäminen.No niinpä. Juhannus olisi pelastunut, jos jalkapallo alkaisi edes vähän aiemmin. Hirveän pitkä odotus vielä edessä... Loppuilta kuluukin sitten ihan rattoisasti.
Mies on töissä ja minä täällä nukkuvien lasten kanssa.
Ei oo vastaa..ehkä mie korvaan sen jollakin.Alkuperäinen kirjoittaja Miä;26528850:Eka suihkuun ja sitten syödään vasta
No, mä olen henkeen ja vereen Italian fani. Ranska ja Espanja ovat myös ok.Heh. Minä en ole ihan varma edes, ketkä tänään pelaa, mutta menee aika silti katsellessa.
Saksa ja Kreikka kenties? Kumpaa sinä moekoe fanitat? Minä inhoan aina Saksaa, joten tuosta parivaljakosta valitsen Kreikan, jolla ei kyllä mahdollisuuksia taida olla.
Se käy Miä söin jo tänään ainakin 199 pekoniherkkusientä.. Ihan vahingossa ohimennen.. Ja yhden Kabanossi habaneron, ei ollut tulinen, ihan tyhmä makkara :stick:Ei oo vastaa..ehkä mie korvaan sen jollakin.
Sama vika Rahikaisella mutta yhtään ei nukuta enää. Kissat nukkuu, mies nukkuu, poika nukkuu kohta.. Mutta minua ei nukuta enää, booooooooringAlkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;26528897:MINÄ! Mulla on aivan järjettömän tylsää. Odottelen kyllä jo unta, kun tarkotuksena oli muutenkin levätä tää viikonloppu.
Nyt alkaa joka toiselta kanavalta aivottomia komedioita, ajattelin vilkasta kestääkö Beerfest katsomista.Alkuperäinen kirjoittaja Miä;26528908:Sama vika Rahikaisella mutta yhtään ei nukuta enää. Kissat nukkuu, mies nukkuu, poika nukkuu kohta.. Mutta minua ei nukuta enää, booooooooring
Joo, ei kestä.Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;26528920:ajattelin vilkasta kestääkö Beerfest katsomista.