Siis kenen mielestä hän asuu leveästi?:O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Poikia3";26510550]Sorry, Porvoossa asuntojen hinnat ovat ihan toista kuin siellä teillä maalla. Eli tuo talo on todennäköisesti kalliimpi kuin teidän asuntonne.

Lisäksi 220 neliötä on kyllä keskimääräistä suurempi asunto. Ja asunnon sisätiloja en ole nähnyt, joten sekin voi vaikuttaa otsikointiin ja siihen, että joku asuu leveästi.[/QUOTE]

Mä silti kuvittelen jotain muuta kun puhutaan että ihminen asuu leveästi. Mun exä nyt sitten kans elää leveästi? Kun asuu yksin 150-160m talossa haha:D

Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;26510575:
Niin, teillä tais asua useampikin ihminen? Paljonko niitä neliöitä nyt on per lärvi?

7hlö asuu, koht 5, yks lähtee ja toinenkin lähtee opiskelemaan: /. Meillä oliko 450 kaikki, siis vain talo. 60 m2 neliö :laugh:

[QUOTE="heh";26510509]minusta leveästi asuminen ei tarkoita rikkaasti elämistä. Tasokkaasti eläminen on erilaista esim. helsingissä kuin jossain Kuortaneen perukoilla. Meillä on monen mielestä varmasti kamala talo. 60-luvun tiilitalo, mutta maksoi täällä Helsingissä todella paljon ja ollaan erittäin hyvin toimeentulevia. Tämä oli meille saavutus, että talo saatiin ostettua. rempataan omaan tahtiin. Muualla suomessa asuttaisiin PALJON leveämmin ja olisi varmasti PALJON hienompi talo. Esim. Lemulla :)[/QUOTE]

Nimenomaan esim. ME täällä kuortaneen perukoilla panostetaan taloon, kokoon pihaan jne, koska tontti itsessään on melkein ilmainen :) enkä iki päivänä muuttais hesaan :)

Ja asuit siellä itsekin vielä muutama vuosi sitten...miksi se nyt on niin naurettavaa?

Olen pitänyt sinusta, mutta nyt alkaa mennä ihan yli taas. Olikohan tuo Meksikon matka hiukan liikaa.
Voi apua:O. Mutta en mä ikinä ajatellut kuin siellä asuin että asun leveästi:O you know.... enkä tästä talostakaan ajattelee. Kun leveästi asuminen mulle merkitse jotai muuta, eikä perus yks erroksinen keski kokoinen ok talo

Haukunko mä hänen talon? Mä en vaan ymmärrä tämä uutinen, että se asuu leveästi. Ihan tavallinen taloa, eikä se asuu leveästi, ehkä parempi kuin joku ihan tavalinen duunari, mutta silti melko sama taso ok taloista

Ei kukaan väittänyt sun haukkuvan.

Otapa huomioon myös sijainti.

400m2 talo keskellä peltoa maksaa saman verran, ja usein jopa vähemmän, kuin 200m2 talo kalliin kaupungin keskustassa.

Kyllä tuo on leveästi asumista suomalaisella mittapuulla. Ei ihan jokainen normaali jamppa tuollaisessa asu, jos et ole sattunut huomaamaan. Katsele ympärillesi, kun ajelet sinne Turkuun. Ei taida matkan varrella kovin paljon tuollaisia taloja olla eikä sellaisia kuin teillä. Ja hui, osa asuu rivi- ja kerrostaloissakin :O voitko kuvitella? Et varmaan.

No, tämä nyt oli taas joku provo saada riitaa aikaiseksi. Et nimittäin voi olla tosissasi.

Voi apua:O. Mutta en mä ikinä ajatellut kuin siellä asuin että asun leveästi:O you know.... enkä tästä talostakaan ajattelee. Kun leveästi asuminen mulle merkitse jotai muuta, eikä perus yks erroksinen keski kokoinen ok talo

No eihän se ollut leveästi asumista, kun te asuitte siellä perheenä.

Yhteistyössä