Siis kenen mielestä hän asuu leveästi?:O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä tuo on leveästi asumista suomalaisella mittapuulla. Ei ihan jokainen normaali jamppa tuollaisessa asu, jos et ole sattunut huomaamaan. Katsele ympärillesi, kun ajelet sinne Turkuun. Ei taida matkan varrella kovin paljon tuollaisia taloja olla eikä sellaisia kuin teillä. Ja hui, osa asuu rivi- ja kerrostaloissakin :O voitko kuvitella? Et varmaan.

No, tämä nyt oli taas joku provo saada riitaa aikaiseksi. Et nimittäin voi olla tosissasi.

Te ootte suomalaisia TOODELLA omituisia:O. Luuletko helvetti etten tiedä miten joku asuu ja että ihmiset asuu kerrostaloissa tai rivitaloissa? Kukin miten tykkä. Silti sellainen uutisointi on hassu mun mielestä. Kun en näe miten toi elää leveästi. Kun sillä periaatella mun exäkin näin asuu ja tavallinen duunari se on:headwall:

[QUOTE="hhh";26510636]Mutta katos eipä tuollainen sitä tajua kuka ei itse asumistaan maksa, saati että tienaisi jollain muulla kuin perseen pyörittämisellä.[/QUOTE]

Mulla sentään energia menee edes perseen pyörittämiseen, ei niin kuin sulla, eli ei mihin:) vitutukseen vaan näköjään

Sulla on selkeästi hukassa käsite normaali. Sopii vaan toivoa ettei sulle tule eteen tilannetta jolloin sun pitäisi elää normaalisti, koska silloin olisit vaikeuksissa.

Te ootte suomalaisia TOODELLA omituisia:O. Luuletko helvetti etten tiedä miten joku asuu ja että ihmiset asuu kerrostaloissa tai rivitaloissa? Kukin miten tykkä. Silti sellainen uutisointi on hassu mun mielestä. Kun en näe miten toi elää leveästi. Kun sillä periaatella mun exäkin näin asuu ja tavallinen duunari se on:headwall:

Sä olet omituinen.

Jos sun ex ei eläisi leveästi, hän asuis poikamiesboxissa rivarikaksiossa :headwall:

Ja vähän veikkaan että asuu viel leveämmin kuin silloin kun asuit siellä; jääpähän muuhunkin rahaa kun sun lumppuihin :|

Varmasti seiska siitäkin olisi uutisoinut, jos se on jo leveästi asuminen heidän mielestä

Sun exäsi ei ole mitenkään kiinnostava median mielestä, kuten et myöskään sinä.

Ja tässä paljastuikin se miksi koko aloitus tehtiin. Sinua pännii että sinulla on kaksi kertaa isompi talo niin miksei tuota juttua ole tehty sinusta. :D

Sinun ex elää leveästi, kun hänellä on iso omakotitalo yksin. Onhan se nyt ihan selvää.

Sun exäsi ei ole mitenkään kiinnostava median mielestä, kuten et myöskään sinä.

Ja tässä paljastuikin se miksi koko aloitus tehtiin. Sinua pännii että sinulla on kaksi kertaa isompi talo niin miksei tuota juttua ole tehty sinusta. :D
Ootko ihan tosissaan? Voi sun ajatusmaailma...sääli... en muuta voi sanoa kun en tiedä mitä edes sellaisen viestiin voi vastata

voipi muuten olla, että exäsi asuu leveämmin kuin sinä. Riippuu ihan siitä missä tämä exäsi talo sijaitsee. Jos esim. Turussa arvostetulla alueella tai meren ym. rannalla tai jotain vastaavaa, niin sanoisin, että elää leveämmin.

[QUOTE="vieras";26510726]Milanna,mitä teidän talo on arvoltaan tällä hetkellä?
Rakensitteko itse, paljonko maksoi?[/QUOTE]

viimeks kun se oli myynnissä niin oli 550t. Mutta toinen sanoi että voi myydä vähän yli miljoonalla, kun talo on iso ja arvokas ja on muita rakennuksia tontilla. Sitten teimme oikea arvio ja se on 800-900 pitää olla, siks poistimme

viimeks kun se oli myynnissä niin oli 550t. Mutta toinen sanoi että voi myydä vähän yli miljoonalla, kun talo on iso ja arvokas ja on muita rakennuksia tontilla. Sitten teimme oikea arvio ja se on 800-900 pitää olla, siks poistimme
Jännä, ettei sitä kukaan älynnyt ostaa silloin kun oli puolen hintaan...

venakko luulee, että leveästi eläminen tarkoittaa että on joku "superihminen"?

Kun en näe miten toi elää leveästi. Kun sillä periaatella mun exäkin näin asuu ja tavallinen duunari se on

Voikai minkälainen ihminen tahansa elää leveästi, tunnen monta sossupummiakin jotka elää leveästi! :D

No siis 150m2 on HIEMAN pienempi kuin 220m2 :D Ja yllä tuo Mikko ihan kivan leveästi asustelee. Varmasti tuo leveästi asuminen on sellainen käsite, jonka ihmiset ymmärtää miten kukakin. Omasta mielestäni tarkoittaa sitä, että on tilava asunto.

Taasko meistä tuli SUOMALAISIA, kun ei oltukaan sun kanssa samaa mieltä?
Siihen asti oltiin ihan yksilöitä ja ihmisiä, nyt vaan omituisia suomalaisia.

[QUOTE="piu";26510806]Varmasti tuo leveästi asuminen on sellainen käsite, jonka ihmiset ymmärtää miten kukakin. Omasta mielestäni tarkoittaa sitä, että on tilava asunto.[/QUOTE]

Mun mielestä tarkoittaa myös "paremmin kuin hyvin" elämistä.. Miten ton nyt selittäis sitten ettei käsitetä (taas) väärin :D

Yhteistyössä