--2012 yrittävät--

Voi Vilijonkka, testaa jo:D! Yhtään en yllytä en;).

Sone kyllä se ovis sieltä tuloaan tekee:).

Ajallisesti tuo tämän päivän vuoto voisi liittyä jotenkin kiinnittymiseen mutta voiko kiinnittymisvuoto olla muutakin kuin veristä tai ruskeaa tuhrua? Mulla tuo vuoto oli ehkä hiukan kellertävää. Sitä tuli kyllä ihan vaan reilu teelusikallinen ehkä. Mutta tosiaan ihan samalla tapaa tuli viimeksi raskauden aikana mikä herättää toiveita mutta tiedä sitten taas. Melkoista vuoristorataa menee taas fiilikset:confused:.
 
Vilijonkka sun on pakko testata jo! Ei me kestetä tätä jännitystä. :popcorn:

ON: Meille tarjottiin rivitalokolmiota joka sopii meidän budjettiin! Vieläpä mun veljen perheen naapurista. Ei jaksais millään odottaa torstaihin kun mennään katsomaan sitä. :heart: Tosin luultavasti se on ihan samanlainen kun mun veljen perheellä, mutta silti. :LOL:
 
unelmavauvasta voi toivottavasti teidän kolmio olis hyvä, sehän on aina ihan jos pääsee lähellä omia perheen jäseniä. Me mennään miehen kaa katsoon taloa huomenna.

Täällä aikalailla kaikki oireet hävinny??? Ainoot mitä on jääny on kamala kiukku ja loriseva valkkari ( housut kastuu!). Rinnat nyt juuri ja juuri havaittavasti ehkäartat jos oikein kuvittelee, mut ei oikein oikeesti nekkää ennää sillai miten olivat. aikalailla loppuvat siihen kun piti niittä lääkkkeitä ottaa niin paljon... mut tulehduskipulääkkeissähän onki et ne voi häiritä kiinnittymistä, hedelmöittymistä ja alkion kasvua,.... Tänään kp 24/28-33 ( laskettu oviksesta nyt pitäs olla kierto 28. JA dp pitis olla 10 jos oon oikein laskenu. Ja nega aamulla testattu....

Itkettää jo pelkkä tunne, kun nyt ei oo ennää yhtää olo että olisin raskaana, vaikka aikasemmin niin vahvasti tuntui et olen, ja aina olen joka raskauden aikaan tienny millon oon, millon en. Vitt.... anteeks ruma sana. Mut periaatteestahan ei se välttämättä vielä näy, mut turhia toivetia tässä on elätellä.

mulla on muuten aina menny niin, et iltapissasta saa aina parhaimman ja vahvimman plussan, aamu pissasta vain hailakoita viivoja? Poikkeus säännöstä? Oon kuitenki tehny testin nyt ohjeen mukaan aamupisusta.
 
Raportoin tännekkin :LOL:

Miulla on varmaan myös ovis nyt lähimailla, aamutestissä oli haalee viiva ja päivällä sit kirkasta limaa, aattelin testailla huvikseen iltapäivällä niin tasavahva viiva, muttei sellanen kirkuvan punainen kuitenkaan. Oliskohan se nyt kuitenkin..hmm.. kp14 i dag.

Ostin digit ja kokeilin silläkin, mut se testi epäonnistu ja sit pitäs olla pissimättä se 4h.. Ehkä mie sit huomen kokeilen uudelleen. Varmuudeks kuitenkin vois heilutella


Sunflower: No olisko se sit kuitenkin hyvä alottaa ne luget? Hyödyt, haitat?
 
Ihanat yllyttäjät :D

nyt taas ollu tänääntöiden jälkeen semmonen fiilis et ei varmasti oo tärpänny, vatsassa nimittäin juilii tätimäisesti, plääh...ehkä mä kumminki huomenna testaan ja murskaan toiveeni..No, toivo elää kuiteski viä ;)

Sonelle tuulen puhalluksia tärppipäiviin!

Unelmavauvasta, toivottavasti on kiva koti tarjolla :) Onko teillä kovat vaatimukset vai ootteko valmiita ite remppailemaan jos tarvii?

Oireilijoille peukkuja, älä evangelinakaan heitä vielä kirvestä kaivoon ;)
 
Voi harmi Evangelina:hug:. Älä vaivu ihan epätoivoon, jospa kuitenkin.. ja jos ei, me tsempataan sut mustien päivien yli.

Sunflower paljon paljon plussaonnea tähän kiertoon!=)

Paljon talo/asuntokauppa onnea teille oman pesän etsijöille. Kertokaa kuinka asiat etenee=).

Sone nyt vaan reippaasti puuhastelemaan uutta elämää:D.

Mulla on tissit niin kipeät että auts kun suihkussa käyn tai ilman liivejä kuljen. Sen beigen liman jälkeen jota aamulla tulla lirvahti niin on ollut aikas kuivaa alakerrassa, vain lievästi kirkasta. Mielenkiintoista nähdä mitä sekin enteilee. Tänään jo mietin että jos ollaan kotona ihan omineen juhannuksena tai kaupungissa pienellä porukalla(olen kuskina) niin saattaa olla että joutuu testailemaan ennen jussia..

Vilijonkka ja heti sitten aamulla raportoimaan tilanteesta!:popcorn:
 
Viimeksi muokattu:
Vilijonkalle pahoittelut :/ Mutta jos täti ei ole viel tullut niin ootellan nyt jos viel olis mahikset :)

Unikettu
. tääl tulee uusia vauvakuume termejä, beigelima :D Hihhii! Mut hei, millon se kiinnittyminen pitäs tapahtua sit oviksen jälkee meinaan täälläkin oli tänä aamuna
digi=) ovistestissä! Jihuuuu! kp15! Millä kp:lla siulla muuten se plussa oli? Miulla on nyt sit varmaan kierto sen 30päivää noin.

:cool: dpo-1
ps. laitoin miehelle kuvan digiplussasta ja viestinä että näytä pomolle jos se antas pari tuntia vapaata kun täytys kävästä vaimon luona :LOL: Mies vastas että "ahaa.. täytyy varmaan illalla olla" :) Ei tiedä mihin on päänäs pistäny ja kun ilta tulee niin... :vampire: D
 
Viimeksi muokattu:
Vilijonkka :hug: Me ollaan siis muuttamassa vuokralle! Ei siis mitään remonttia olla alkamassa tekemään, mitä nyt ehkä jotain maalausta tai tapetin vaihtoa jos tarvii. Budjetti sana saattoi hämätä. Toi asunto olis halvempi kun meijän nykyinen kerrostalokaksio! Tuo olisi rivitalokolmio omalla saunalla.

Sone noniin, sitten vaan hommiin ja plussatuulia sinne teille!

Mulla kp7 ja vuoto loppui sunnuntaina. Sunnuntaina olis tarkoitus aloittaa ovistestailut. Ollaan torstaista sunnuntaihin taas sukuloimassa, mutta kai mie ne tikut otan mukaan varmuuden vuoksi. :D
 
Vilijonkka olen pahoillani negasta:hug:! Toivotaan että yllytettiin sut testaamaan liian aikaisin.

Sone, kyllä mä luulen että ovis oli 11.päivä eli kp18. Sain silloin edellisenä iltana aika vahvan viivan mutta ei ehkä ihan tasavahva mut sitten seuraavana aamuna oli kunnon vahvempi viiva ja illalla kovat kivut. Tänään olis sitten dpo 7. Oviksesta(ovisplussasta) kun laskee 14 päivää niin se olis sitten ens sunnuntaina ja kierroksi jäisi sitten 30 päivää jos sunnuntaina menkat alkaa.
En mä tiedä mitään kiinnitysvuodoista mutta jostain olin lukevinani että yleensä n. viikko oviksesta mutta haarukka oli aika suuri, olisiko ollut 3-10 päivää oviksesta.

ON. Tänään tosiaan dpo 7, kp26/30. Rinnat on kyllä niin kipeät ja kokoajan edessä=). Enteileekö hyvää vai huonoa plussan suhteen...:confused:. Alavatsa on todella herkkä kivuille, eilen illalla repäisi/vihlaisi niin kovin kun nousin ylös että hetken jouduin olemaan kaksinkerroin, yskiminen sattuu lähes joka kerta. Kipu tuntuu vuoroin vasemmalla/oikealla joten tiedä sitten tästäkään oireesta. Mullahan, johtuen sektioista, joskus kipuja kiinnikkeiden ja arpien takia mutta ei nyt yleensä tälläistä toistuvaa että joka kerta kun yskii niin repäisee. Beigelima jäi tosiaan siihen yhteen annokseen ja siihen tyssäs valkkarin lorinakin, ainakin nyt hetkeks.
 
Viimeksi muokattu:
Sunflower kerro millainen sun kierto olis ilman noita lääkkeitä ja millainen sitten niiden kanssa? Mä en tiedä noista mitään. Siis ilmeisesti pidentää sitten sitä aikaa oviksesta vuotoon, vaikuttaako myös oviksen tuloon?
 
Kiitos tsempeistä, tulee kyllä tarpeeseen. Aika mustalta taas näyttää hetken :( Semmoset menkkajuilinnat päällä, että on tuskaa olla töissä, eli täti tekee tuloaan..hyvä vaan tulis nyt sit nopeeta ettei tarvis kahta päivää odottaa enää ku asia selkis jo.

Sunflowerille plussatuulia tähän kiertoon

sonelle myös kun siellä on otolliset ajat käsillä :)

Unelmavauvasta, kuulostaa kivalta kämpältä kun saisitte oman saunanki, semmosen kämpän mäki seuraavaksi haluun. Ovistuulia sinne, toiv saat reissusta huolimatta tikutettua :)

Kärsivällisyyttä Uniketulle paaaaaljoooon ;)
 
Sunflower11
Sunflower kerro millainen sun kierto olis ilman noita lääkkeitä ja millainen sitten niiden kanssa? Mä en tiedä noista mitään. Siis ilmeisesti pidentää sitten sitä aikaa oviksesta vuotoon, vaikuttaako myös oviksen tuloon?
Mun kierto ilman lääkkeitä olis niin että ovis (nykyään tuos 14-15 tienoilla) ja viikko oviksesta, eli dpo 8 alkaa tiputtelu joka kestää 2-3 päivää ja sitten alkaa kunnon vuoto. Tai no tiputtelu lienee lievä ilmaisu, siis vuotaa verta kunnolla, esim. aamulla ja sit loppupäivänä ei mitään/pyyhittäessä.
Ruokavaliolla kenties osuus asiaan, ennen sen vaihtamista alkoi suoraan vuoto dpo 8 (joskus kait 9)

Joo siis noiden on tarkoitus pidentää luteaalivaihetta (eli ovulaation ja menkkojen välistä aikaa). Ei vaikuta ovikseen, tai siis se pitää ottaa 3päivää ovulaatiosta (eli testailua tarvii) muuten voi estää ovulaation.
Käytännön kokemusta ei ole kun tää on eka kierto missä tulee käyttöön.

Kiitos Viljonkka! Tsemppiä sinne!
 
Sunflower no ihan hirveästi sitten onnea tähän kiertoon, jos vaikka noilla tärppäis! Onko noista mitään tietoa että kuinka paljon prosentuaalisesti lisäävät raskautumisen mahdollisuutta, onko ihmiset paljon saaneet apua tästä lääkkeestä? Mä jotenkin ajattelin että sulla olis ollut käytössä jo lääkkeet.

Vilijonkalle jaksamista!
 
Sunflower11
unikettu: olis jo ollut mutta tos viime kuun alussa kun oli se kysta+leikkaus.
Mä en tiedä prosentteja, täähän ei varsinaisesti oo lapsettomuudenhoitolääke vaan tukee omaa kiertoa, keltarauhashormonia kun on.
 
Sunflower, tsemppiä, toivotaan et tärppäis!

Sonelle plussatuulia ;)

Viljonkka, toivotaan et tulis sit pian et pääsisit taas uuteen yritykseen! Tsemppiä tuleviin päiviin! :flower:

Mulla piinapäivät vasta ens viikolla... toiveet on kovat!
 
Jep, mietin vaan kun miulla on ollut aina pitkät kierrot mutat välillä on kuitenki ollut suht aikanen ovis. Arvelen että miulla on pitkä toi luteaalivaihe. Spekuloin et mihin aikaan vuodesta niit menkkoja sit odottelis tässä kierrossa kun kerrankin on täysin selvästi ovis bongattu :) Muttei niitten kyl tarviis tulla tässä kierrossa, on nyt ihan hyvät kutinat kun ovis löytyi :)
 
Mulla kait tuo 12 päivää. Vitsi on huono olo, oksettaa ja niin repäisyarkana vatsan molemmat sivut että saapi varovasti sohvannurkasta kellahtaa ylös ettei sattuis. En tiedä kumpa tunne tällä hetkellä voimakkaampi, nega vai plussa. Voi että jos joutuu koko viikon tätä oloa kestämään turhan takia:stick:.
 
*M*
Hei
Täältä ilmoittautuu myös mukaan 26-vuotias esikoista kovasti toivova. Parisuhde voi hyvin ja molemmat toivomme kovasti lasta. Työtilanteen ja elämä muutenkin on kunnossa, joten pienokainen olisi kovasti tervetullut meidän elämään.
Pillerit olen jättänyt pois marraskuussa 2011 ja sen jälkeen halusimme vielä, että minun kroppani/kuukautiset ns. normalisoituu, joten ovulaationkin laskeminen olisi helpompaa.
Noin 2 kk sitten jätimme muun ehkäisyn (kondomi) pois, ja nyt vain toivomme, että tärppäisi.
Kuukautiskierto on kyllä vielä sekaisin. Ensimmäiset menkat tulivat normaalisti, niin kuin aina pilleritauolla. Mutta sen jälkeen on ollu 46, 33, 42 ja 52 kierrot. Kolmet ensimmäiset menkat oli ns. normaalit ja vuoto samanlaista kuin ennenkin, mutta nyt kun oli 52 päivää kierto, niin voisi sanoa, että vuoto oli sellaista tiputtelua. Oikeastaan vain pyyhkiessä tuli hieman paperiin punaista. Sellaista runsaanpaa ei tullut ollenkaan. Menkoiksi niitä voisi kyllä kutsua, koska kesti sen samat 3-5päivää miten aikaisemminkin.
 
Unikettu Sullahan hurjan kovat oireet on oijoi peukkuja! Millon meinasit testata? Jännää!

M Tervetuloa! Aika pitkältä kuulostaa sun kierrot, oliko sulla millaset ennen pillereitä?

ON: täällä mennään semmosta tunteiden vuoristorataa ettei itsekkään pysy perässä ( ja mies vielä vähemmän). Itkettää ja KIUKUTTAAAAAA ja itkettää ja vastustaa ja väsyttää ja välillä hirvee intopiukeespurtti talo kuntoon leivotaan ja laitetaan ja voietää kun pitäs päästä sisustaan ja tiptop kaikki jne... Järkyttävää! JA Tissi on kipeät, kipeemmän ehkä entä kertaakaa ennen, vaikka oon kyllä saattanu leipoa ne ihan itte siihen kuntoon, pitänee katsoa illalla peilistä onko mustelmia khihih.

kp kp 25/28 ( 32?) ja Dp 11 ( kohta kello heilahtaa seuraavan vuorokauden puolelle et kohta dp 12 :D Voi tätä PIINAAA! Ihan niinku kuvittelin saavani viivanpaikan davidin testiin mut ei siinä mittää väriä ollu ja minun maailmahan näkkyy punaisten raitalasien läpi tällähetkellä et ne viivathan löytyy mistä vain. Ens kierrosta en kyllä tikuta yhtää mittää ( jep jep senku näkis) ja katsotaan kasvaako maha kesälomaruuista vai lapsosesta :D
Tää lähtee sekoileen kylpyyn nyt, kuulkaa tsemiä muille mie voin hullutella täälä meidän kaikkien puolesta ja jhyppiä seinille.
p.s meinasin saaha samalla kauppareissulla itkukohtauksen ja sen jälkeen heti pelottavan agressionkohtauksen ( teki mieli huutaa vastaanutleville siideripissiksille että painukaa huor... vitt... Argh! , No en oikiasti huutanu mut mieli teki ekä kyllä ollu mitään syytä) Vähän väsy vissiin yövalvomisten jäljiltä.
 

Yhteistyössä