--2012 yrittävät--

Mukavaa juhannusta kaikille!:heart:

Jaahas, mulla taitaakin tänään sitten olla kp1:(. Hiukan tuli vuotoa ja huomenna sitten varmaan hanat aukeaa ihan kunnolla. Sinänsä ei mikään ihme että menkat alkaa mutta näin aikaisin kun ovisplussa kuitenkin kp18. No kierroksi tuli sitten 28 päivää. Kyllä hiukan harmittaa. En jaksa uskoa että vuoto ei tuosta jatkuis koska ei mulla koskaan ole raskauksien aikana tullut tässä vaiheessa minkäänlaista tuhrua yms. Ei voi mitn. Lähden mustailemaan ja yritän piristyä juhannuksen viettoa varten. Enpähän ainakaan ehtinyt negaa testata:ashamed:.
 
Viimeksi muokattu:
On Meillä "hauska" täti, tuo täti moonika, kun täti lorahtaa housuihin on olo kamala, hei...

jep jep. leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä. eikä Vit** oo etes siideriä jonka olis voinu näin juhannuksen kunniaksi juoda hirveen ruuhkaisen tuplavuoron jälkeen kotona illalla... No, kostoksi syön huomenna tivolissa ainaki hattaraa ja jäätelöä.
 
Sone kiitos kysymästä, no ei oo vielä auennut kunnolla, tuhrua vaan tulee. Joskus mulla oli näin että 2 päivää tuhrua ja sitten kolmantena kunnon verilöyly mutta nyt jo pitkän aikaa niin että valtaisa vuoto alkaa viim. toisena päivänä. Omituista tuo on kun tulivat 2-3 päivää liian aikaisinkin. Tänään on ollut tosi huono olo, vetämätön, palelee ja sitten hiki virtaa, sydän hakkaa ja oksettaa:confused::confused:. Krapula ei voi olla kun juhlajuomat jäi eilen yhteen siideriin ja snapsiin iltasella. En silti jaksa uskoa enää plussaan. Kipuja ei juurikaan ole. Tää on just tätä, kun ei ole yritystä niin menkat tulee ja menee ajallaan normaalisti mut johan alkaa homma prakaamaan kun alkaa vauvantekohommat.
Mitkä sulla fiilikset, vieläkö on hyvä tunne?:heart:

Evangelinelle paljon jaksuja, piinaillaan taas yhdessä ens kuussa=)!
 
Unikettu, olis kyl aika outoo et kierto jäis noin lyhyeen kun eks siulla ollu ovis kp18? Ootko varma että se oli silloin, jos onkin ollut ennenpään? Mut toivotaan että tilanne ratkee pian! :)

ON: dpo3 ja oviksesta lähtein juilinu mahaa, ja painontunne, jännittää kyl et kuin käy. Uskon kyl että hedelmöittyminen olis voinut hyvinkin tapahtua, kyse olis sit että kiinnittyykö. Hyvät fiilikset on edelleen :) Hirvee väsymys ilmoilla, tuli pikkasen valvottua eilen :)
 
HYVÄÄ JUHANNUSTA! Ei tiiä vaikka tulis juhannusvauvoja hih <3 No ei vais, itselläni ei ainakaan ovis juhannuksen kohdalle sattunut...

Unikettu, jos toivoa olis kuitenki vielä? :whistle:

Evangelina, pahoittelut menkoista, tsemppiä uuteen kiertoon!

Mulla nyt kyllä on ihan hämärä fiilis. Miten musta nyt vaan tuntuu, että siellä mahassa jotain on. Vai alanko mäkin tosiaan kehitellä noita oireita. :( Rinnat ei kyllä ole arat, mutta vatsassa outoja tuntemuksia ollut nyt useamman päivän, paineen tunnetta sekä juilintaa, ja yskiessä sattuu vähän. Voihan se olla ihan mitä vaan, vaikka suolistoon liittyvää, uutta se on anyway.

Toiveet niin "haipissa" täl hetkellä! Voi kun siellä pieni asukki olisi. Ens viikon loppupuolelle joudun piinailee, torstaina kai pitäis menkkojen alkaa.

Sone, TOIVOTAAN PARASTA :) Jännittää sun puolesta. :popcorn:
 
Evangelinelle plussatuulia sitten ensi kiertoon! Muiden kanssa taidetaan vielä jännäillä. :)

ON: Me käytiin torstaina kattomassa sitä uutta asuntoa ja se on aivan ihana! Rivitalokolmio, joka on kolmessa kerroksessa ja siinä on sauna. Hyvässä kunnossa ja vuokra on halpa! Ihanaa kun löyty noin loistava asunto ja muutto olis sit kolmen viikon päästä. :heart: Samoihin aikoihin kun sattuu jännät päivät.. Nyt olis kp11 ja tikutuksen aloittelen huomenna tai maanantaina.
 
Jussiterveisiä moksältä!! aurinko paistanu täydeltä terältä kolme päivää ja iho on sen mukanen..toivottavasti ei nenä ala kesimään ;) mites muilla sujunu?

Unikettu, voi harmi jso menkat nyt alkaa...pidetään kuitenki vielä peukkuja, ettei alakaan kunnolla ja toi on vaan jotain alkuvuotoa :) tsemit!!

Sonelle ja rakkausvauvalle peukut että tuntemukset osuu oikeaan!

Evangelinalle tätipahoittelut jo onnea meillä uuteen kiertoon...ite oon jotenki päässy pettymyksen ohi jälleen kerran, katse oviksessa ;)

Unelmavauvasta: ihanaa, että asunto oli hyvä, tsemit muuttojärjestelyihin:)
 
  • Tykkää
Reactions: Sone*
Sunflower11
Tääl ihan selvät ovislimailut, harvemmin näin selviä, en edes muista koska viimeksi.
Täytyy tänäänkin hyödynnellä. Ovis on täs parin päivän sisällä varmaankin.
Siitä kipu"piikistä" sen tietää, mulla tulee aina semmonen vartti-parikyt minuuttia kestävä kipukohtaus jolloin melkein saa olla kaksinkerroin.

Tsemppiä piinaileville!
 
  • Tykkää
Reactions: Sone*
Sunflower +++++:whistle:

Unelmavauvasta
: No onpa kiva että asunto löytyi ja monta jännää asiaa sitten tiedossa ;)

Rakkausvauva Me taidetaan piinailla yhtaikaa :) miulla alkaa nyt piinaviikko, menkat alkas viikonpäästä ma jos olis kierto 28pv kun ovis oli aikainen, mutta voihan se taas venyy siit huolimatta. Miulla on kanssa tota juilintaa ja painontunnetta kohussa ja jotenkin odottelen sellaista kunnon tuikkausta eli kiinnittymistä, aamulla oli kyl yks sellanen mikä tuntui vääntävän kaksinkerroin mutta se voi olla suolistonkin puolelta, vaikka kuitenkin tuntui että olis kohdussa :confused: Odotellaan nyt sit vaan :D

Onko Uniketulla uutta?

Mtes Toivoliini, joko olet päässyt mustien päivien yli? :hug:
 
Unelmavauvasta, onnea uuden kodin hankinnalle sitten :) kiva että löytyi sopiva!

Sunflower , plussatuulten puhaltelua täältä! :whistle:

Sone, joo aika samoihin aikoihin ilmeisesti piinaillaan. :) Tosiaan loppuviikkoon menee mullakin piinailut... oloja on edelleen ja niin varma olo on...

TUNNUSTUS: Tein tänään raskaustestin. Että mä oon hölmö! Piinaviikko vasta huomenna alkaa, torstaina vasta pitäis menkkojen alkaa niin menin tekemään. Paketissa sanotaan, että 7 päivää hedelmöittymisestä voi näkyä plussa. No eipä tullut viivan viivaa, ei haamun haamua. Tässähän alkaa kohta menemään hermo! :(
Kai mä silti pidän toivonkipinää yllä sinne torstaihin asti...
 
Rakkausvauva: Niinhän niis paketeis usein sanotaan, mut harvemmin se plussa näkyy kovin paljon aikasempaan ennenkun menkkapäivä on. Joten ihan rauhassa nyt vaan vielä, se voi hyvinkin kääntyä plussaksi :)
 
Unikettu miten kävi? Alkoko kunnon vuoto?

unelmavauvasta onpa hyvä että saitta asunnon! Onnea! Meilä seleviää tännän vissiin onko meidän tarjous hyväksytty vai ei, huomenna viimeistään.

Odottelen että aamuvuoro hupenis. Illalla laatuaikaa miehen kans, on menny niin ristiin työvuorot ettei oo kerenny oikein näkystellä. Ikävä tullu jo ! Olis jo iltapäivä...
 
Joo, hiljasta on :( itellä täällä vielä jaksaa täti tiputella, muuten kyllä jo mieli huomattavasti parempi, taas kohti uusia unelmia! Mies kysy tänään et pitäiskö meidän alkaa kunnolla yrittämään? heh, se ei siis oo sisäistäny mun ovistikutteluja yms. vallatonta seksinnälkää puolessa kuussa toisiinsa ;) hih...no sopii mulle et yritetään virallisesti. telkusta tulee Paksuna-leffa...oiski tää noin helppoa :)

Sone: mitkä on olot siellä?
Unikettu:kuinka kävi tätin kanssa, toivottavasti se pyörsi tulonsa!!
 
Omaa napailua vaan:

Joo oli kyllä tosi hyvä tuuri, että saatiin tarjous tuosta asunnosta. Lisäksi saatiin tehtyä vuokrasopimus vasta heinäkuun puolesta välistä, joten ei tarvitse maksaa kahta kokonaista vuokraa heinäkuulta (+ takuuvuokra). Nyt olis sit kolmisen viikkoa töitä ja laatikoiden pakkaamista. Sit sais vähän lomailla. :)

Kp13 ja takana pari haamullista ovistestiä.
 
Vilijonkka: No mut onpas kivasti sanottu siun mieheltä :) Voi vitsi miulta jäi nyt toi Paksuna leffa kattomatta, en kehtaa kesken alottaa. :)

Unelmavauvasta
eikun vaan ahkeraa tikuttelua :) Mie tikutin parina päivänä aamulla ja illalla kun oli niin ovis-olot viimeeks ettei vaan jää huomaamatta ;)

ON: Ei mitään ihmeellistä, ainoo poikkeeva juttu on että PMS ei oo viel alkanut ja monesti on alkanu miulla heti oviksen jälkeen. Nyt siis dpo5 ja vielä toiset 5 päivää sais ootella ainakin ennenkun kantsis testailla.
 
Helou!

Meidän talo homma etenee vauhdilla, hinnasta päästiin sopuun myyjän kans ja pe kauppakirjoja allekirjoitteleen! Vähän kyllä hirvittää kun onhan se nyt ihan järjettömän iso summa ottaa lainaa, mut jos meinaa sen omakotitalon joskus ottaa niin ei se auta!

Vauvanhuonetta en uskalla kyllä valmiiksi laitella, sit vasta jos tärppää ja ultrassa elämää oikeassa paikassa. Mut jospas tässä muuto puuhis ja piha hommissa sit sais muuta ajateltavaa :D Muutto heinäkuun viimenen viikko luultavasti. Hui jui pelottaa ja jännittää ja kaikkee mahollista.
 
Evngelina: Tervetuloa velkahelvettiin :D Johonkin ne rahat kuitenkin ain ahäviää niin parempi että omaan, tai no pankin mutta joskus omaan :) Toivotaan että pääset PIAN sisustamaan lastenhuonetta :)

ON: Hirveen epätoivoinen ja säälittävä ja masentunut ja epätoivoinen ja säälittävä ja masentunut jajajajajajaja olotila... Tänä aamuna iski kauhee pelkotila jos ei sitä tärppiä tulekkaan, nyt tuntuu ettei jaksa kuitenkaan uskoa :/ Kun ei ole mitään konkreettista(kun ei lasketa näitä perus väsyjä ja viluja) oiretta mikä viittais raskauteen, huoh! Ja päivät vaan matelee! Mistäs löytäis sen positiivisen mielen taas mikä on ollut koko kierron ajan ja oon pystyny ajattelee niinkin että mikäs kiire tässä on. Nyt se taas vaan tuli, kiire siis ;)
 

Yhteistyössä