Heippati hei pitkästä aikaa..
Mä en ole saanu aikaseksi kirjotella mitään, olenkyllä välillä käyny teidän juttuja lukemassa.
Sone: Mitääää......Ihkua..:heart::hug:
Unikettu: Mulla kanssa haikurat fiilikset, mä oon aina tullu raskaakis NAPS ja nyt menossa yk 4 (siis tiedän olevani naurettava) mutta pyörii mielessä, et kaik ei ole kunnossa. Oon aina sanonu, että "mistä sitä tietää, et saako enää lapsia" MUTTA mä en ole koskaan tarkottanu sitä, oon vaan fiinistä todennu asian, ikääkuin ymmärtäisin sen asian.. Aikusten oikeesti, sellanen ei ole käyny ees mieleessä, no nyt on käyny mielessä ja se stressaa vähän.
Vai oonko vaa liian vanha..??
Evangelina: Onnea teille uuden kodin johdosta, tervetuloa velkaantuneiden kerhoon
Sunflower: Mä joka kuukaus aina toivon että sulle plussa pärähtäis, luvattoman kauan olet saanu odotella..
Oma makkaramaha:
Kp15, ovista metsästäny digillä 3pv, ja ei ole vielä näkyny. Viimeks veny kierto pitkäksi niin oisin voinu uskoa tämän kierron olevan lyhyt, mut ei ole ovista näkyny, ni taitaa tääkin sitte olla ainakin normi pitunen...Tai sitte mä myöhästyin ja ovis oli jo.. Eipä tänne kummempaa.. viikko vielä lomaa..