mitä hittoaKepsis, olisitko mieliksi ja laittaisit vähäksi aikaa Areksen kuvan avattareksi?
Pyörii taas teeveessä.Mä olin kyl isosti Seinfeld-fani joskus! Oonkohan enää, mistä sen tietää? :O
Minä en "vain lainannut jotakin juttua kesken keskustelun" vaan olen (hitto vie!!) keskustellut tässä mukana sivulta yksi lähtien.Hienosti käänsit merkityksen lauseessa, esimerkillistä provoamista.
Tämä on se mikä on palstalla perseestä, kirjoitat yhdelle ja asiat kulkee siinä keskustelussa omaa rataansa, joku lainaa keskeltä keskustelua jonkun jutun, kääntää lauseen toisinpäin ja kysyy oletko tätä mieltä, piste. Siis käsittämätöntä typeryyttä.
Asiahan meni oikeasti niin että jos tunnet SIKSI älysi kyseenalaistetuksi että toinen kirjoittaa pitkästi ja ei välitä jos joku ei sattunut ymmärtämään, niin se on isompi ongelma kuin se että ajattelet henkilön olevan ylemmyyskompleksinen.
Ylemmyyskompleksia kun ei voi olla jollei älyllisesti kyseenalaista suoraan toista.
Ja kyllä, jotkut on tyhmiä, se ei muutu mihinkään, mutta en minä tuossa väittänyt ketään tyhmäksi. Se oli ehdollistettu lause.
Sun pitää katsoa sitä? :saint:Mä olin kyl isosti Seinfeld-fani joskus! Oonkohan enää, mistä sen tietää? :O
Joko vainoharhat puskee päälle.Luna ja beeppi on kyllä sellainen pyhä kaksinaisuus näissä vittuiluketjuissa nykyään ettei mitään rajaa.
Ekan kohdan käsittelin jo, beepin kanssa siinä väännettiin. Tämä lainattu taasen, etkö oikeasti ymmärrä tuota lausetta? Et siis huomaa ollenkaan sanamuotoa?Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26488929:Eikä ole valmis kääntämään takkiaan vaan siksi kun joku toinen on eri mieltä.
Jos joku on perustellusti eri mieltä, niin voi olla ihan fiksua muuttaa mielipidettä.
Ahaa.... Kerro lisää?Mainio esimerkki siitä ettet ymmärrä eroa henkilökohtaisen arvostelun ja asiasta keskustelemisen välillä.
Jessus. Kohta minäkään en jaksa enää tätä. Mikä sua vaivaa. : /Ekan kohdan käsittelin jo, beepin kanssa siinä väännettiin. Tämä lainattu taasen, etkö oikeasti ymmärrä tuota lausetta? Et siis huomaa ollenkaan sanamuotoa?
Joo mä olenkin aika ajoin epäillyt että Luna olisi kadonnut siskoni.Luna ja beeppi on kyllä sellainen pyhä kaksinaisuus näissä vittuiluketjuissa nykyään ettei mitään rajaa.
Kepsis ilmeisesti yrittää sanoa, ettei suostu muuttamaan mielipidettään ainoastaan siksi, että joku on eri mieltä. Tietysti selkeyden vuoksi siihen voisi kirjoittaa vaikka "En suostu muuuttamaan mieltäni vain siksi, että joku on eri mieltä, perustellusti voin kyllä niin tehdä."Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26488969:Jessus. Kohta minäkään en jaksa enää tätä. Mikä sua vaivaa. : /
No mutta hyvä tavaton. Ei kai kukaan muuta mieltään VAIN siksi, että joku toinen on eri mieltä (jos siis sen toisen perustelut on pepusta). En tosin muista enää miksi Kepsuli kirjoitti noin :xmas:, mutta pilkkua hän osaa nusuttaa melkein yhtä tehokkaasti kuin minä.Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;26488990:Kepsis ilmeisesti yrittää sanoa, ettei suostu muuttamaan mielipidettään ainoastaan siksi, että joku on eri mieltä. Tietysti selkeyden vuoksi siihen voisi kirjoittaa vaikka "En suostu muuuttamaan mieltäni vain siksi, että joku on eri mieltä, perustellusti voin kyllä niin tehdä."
(Teistä kahdesta tulee nyt mieleen meidän kinastelevat lapset. Nekin vääntävät sanamuodoista, yleensä kumpikin huutaa samaa asiaa mutta eri sanoilla, voi olla että tulkitsen sananne väärin, mutta sellainen mielikuva tulee.)
Kyllä.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26489031:No mutta hyvä tavaton. Ei kai kukaan muuta mieltään VAIN siksi, että joku toinen on eri mieltä (jos siis sen toisen perustelut on pepusta). En tosin muista enää miksi Kepsuli kirjoitti noin :xmas:, mutta pilkkua hän osaa nusuttaa melkein yhtä tehokkaasti kuin minä.
Ja tuon lihavoidun olen sanonut ties kuinka monta kertaa täällä, mutta kun pitää kirjoittaa sata sanaa kun ei niitä KAHTAKAAN ymmärretä vaikka alleviivaisi ja lihavoisi ja räjäyttäisi naamalle.Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;26488990:Kepsis ilmeisesti yrittää sanoa, ettei suostu muuttamaan mielipidettään ainoastaan siksi, että joku on eri mieltä. Tietysti selkeyden vuoksi siihen voisi kirjoittaa vaikka "En suostu muuuttamaan mieltäni vain siksi, että joku on eri mieltä, perustellusti voin kyllä niin tehdä."
(Teistä kahdesta tulee nyt mieleen meidän kinastelevat lapset. Nekin vääntävät sanamuodoista, yleensä kumpikin huutaa samaa asiaa mutta eri sanoilla, voi olla että tulkitsen sananne väärin, mutta sellainen mielikuva tulee.)
Ja mä ihan oikeasti uskon että en mä ole ainut joka tykkää Kepsiksestä, vaikka se nyt luulee että tässä on ilman syytä jotenkin hyökätty hänen palstapersoonan kimppuun. Ilman syytä - ei, vakavan syyn vuoksi - ei, lievästi ärsytyskynnyksen nostavan syyn vuoksi - joo! =)Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;26489021:Selvennykseksi: Tykkään ihan kamalasti lueskella just esim Liliin ja Kepsiksen kirjoituksia noin vaan pari mainitakseni, mahtuu joukkoon monta muutakin tässä(kin) aloituksessa kirjoittelevaa persoonaa.
Niin että ei noi mun tyhjäpäiset lausahdukset olleet mitenkään kettuilua tmv,,:xmas:
missä laatikossa sinä olet elänyt? vähintään puolet "keskusteluista" tässä palstalla menee siihen että jos joku ei ymmärrä viisauttasi asiassa, niin sitten se poltetaan roviolla. sinänsä senkun vaan paheksuvat, mutta kun tämä asia nimenomaan toistuu kerta toisensa jälkeen siinä yhteydessä että henkilö joka suivaantuu muiden kannasta, ei perustele mitenkään sitä omaa kantaansa.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26489031:No mutta hyvä tavaton. Ei kai kukaan muuta mieltään VAIN siksi, että joku toinen on eri mieltä (jos siis sen toisen perustelut on pepusta). En tosin muista enää miksi Kepsuli kirjoitti noin :xmas:, mutta pilkkua hän osaa nusuttaa melkein yhtä tehokkaasti kuin minä.