Onko Data homppeli?

  • Viestiketjun aloittaja Häh
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Kepsis ei siis keksi mitään hyväksyttävää selitystä eriarvoisuudelle tämän parin ja milannan kanssa, joten jää jankuttamaan lunaticin kanssa ja vinkuu että "emmäenääjatkatota"..
Naurettava tapaus..
 
Kepsis
[QUOTE="vieras";26488084]Kepsis ei siis keksi mitään hyväksyttävää selitystä eriarvoisuudelle tämän parin ja milannan kanssa, joten jää jankuttamaan lunaticin kanssa ja vinkuu että "emmäenääjatkatota"..
Naurettava tapaus..[/QUOTE]

Onnea jankutuksellesi, et ole 3-4 kommentin jankuttamisen jälkeenkään osannut sisäistää kantaani asiaan jonka ilmaisin jo. Joillakin vaan kestää pitempään tajuta, ei se rikos ole.
 
Mä en edes täysin tiedä mitä kaikkea täällä on tapahtunut viimeisen yhdeksän sivun aikana, mutta kun mä avaan ketjun ja ensimmäiset sanat mitkä pomppaa esiin on hellokittyraivarit, nieleminen ja perseily, niin tuntuu ihan kuin kotiinsa palaisi.

Ikävähän teitä mussukoita on ollut. :heart:
 
[QUOTE="vieras";26488108]Mikä sun aikaisempi nikki oli? Prkl mennyt taas joku juttu ohi :kieh:[/QUOTE]

Ei mikään merkittävä - emmä oo juuri palstaillu ennen tätä nikkiä. Sopeutuminen villiin joukkoon on ollut erittäin helppoa. :D
 
"vieras"
Onnea jankutuksellesi, et ole 3-4 kommentin jankuttamisen jälkeenkään osannut sisäistää kantaani asiaan jonka ilmaisin jo. Joillakin vaan kestää pitempään tajuta, ei se rikos ole.
Tää on mun toinen viesti tähän ketjuun. Ja se ei ole hyväksyttävä selitys, että toinen tuo itsensä sinua ärsyttävällä tavalla esille ja toinen ei. Olisit kuin mies ja myöntäisit omat kaksoisstandardisi.
 
Mä en edes täysin tiedä mitä kaikkea täällä on tapahtunut viimeisen yhdeksän sivun aikana, mutta kun mä avaan ketjun ja ensimmäiset sanat mitkä pomppaa esiin on hellokittyraivarit, nieleminen ja perseily, niin tuntuu ihan kuin kotiinsa palaisi.

Ikävähän teitä mussukoita on ollut. :heart:
Kuulostaa kyl aika pervolta.:rolleyes: Mut ei se mitään, jatkakaa.
 
Kepsis
[QUOTE="vieras";26488130]Tää on mun toinen viesti tähän ketjuun. Ja se ei ole hyväksyttävä selitys, että toinen tuo itsensä sinua ärsyttävällä tavalla esille ja toinen ei. Olisit kuin mies ja myöntäisit omat kaksoisstandardisi.[/QUOTE]

Se että ei halua kommentoida jotain ihmistä on jotain muuta kuin kaksoisstandardi. Milannasta on puhuttu ihan tarpeeksi tyydyttääkseen jo pienen kaupungin väestön huomionhakuisuus. Ja näitä kahta asiaa ei voi lähteä vertailemaan ilman että aletaan oikeasti sörkkimään sitä millaista heidän palstakäyttäyminen on ollut koko historiansa ajan ja nimenomaan määrät jotka liittyy itsensä "mainostamiseen" tai asioistaan puhumiseen, ketjujen aloituksiin, muiden haukkumiseen jne.

Todella aivan eri tasolla kun aletaan puhumaan määristä, ei siitä että kyllä, kaikki esimerkin ihmiset ovat jotain asioitaan kertoneet palstalla.

Mutta kuten sanoin, tuosta asiasta oikeasti puhuminen olisi hyvin sotkuista vähätellysti sanottuna.
 
"vieras"
Eli sen takia mitä he kirjoittavat? Palstahistorian? :D LYHYESTI sanottuna sua vituttaa milanna ja hänen tyyli, siis mielestäsi kaikki ovat oikeutettuja vittuilemaan hänelle.
A&D taas ovat sun mielestä ihquja, joten KUKAAN ei ole oikeutettu vittuilemaan heille ilman että tulet vinkumaan palstaharmaiden vittumaisuudesta väliin.
 
arkkihallakko
[QUOTE="huoh";26487897]Ok, johan tuli valaistus tohon kepsiksen touhuun = vittuilijoiden kuningas[/QUOTE]

Vittuilu ei ole kiellettyä, mutta pitää olla kunnollinen aihe, kiistämätön asiasisältö ja mieluusti vielä joku ehdotuksenpoikanen paremmaksi kulkusuunnaksi. Se on taidelaji.

Kyyninen vittuilu sen sijaan on vain kiero yritys käydä täydestä, kun ei sitä ole. Se on sitä, että mennään uimarannalle kävelemään ihmisten päälle, kun kovat tyypit kehtaa mitä vaan ja se on hauskaa. Mitä ideaa?

Ja sitten on vielä hauhau haukkuminen. Siihen kykenee koirakin, ei sillä kannata ylpeillä. Jos ei perustele ollenkaan, niin haukkumiseksihan se jää.
 
Lunatic
Se että ei halua kommentoida jotain ihmistä on jotain muuta kuin kaksoisstandardi. Milannasta on puhuttu ihan tarpeeksi tyydyttääkseen jo pienen kaupungin väestön huomionhakuisuus. Ja näitä kahta asiaa ei voi lähteä vertailemaan ilman että aletaan oikeasti sörkkimään sitä millaista heidän palstakäyttäyminen on ollut koko historiansa ajan ja nimenomaan määrät jotka liittyy itsensä "mainostamiseen" tai asioistaan puhumiseen, ketjujen aloituksiin, muiden haukkumiseen jne.

Todella aivan eri tasolla kun aletaan puhumaan määristä, ei siitä että kyllä, kaikki esimerkin ihmiset ovat jotain asioitaan kertoneet palstalla.

Mutta kuten sanoin, tuosta asiasta oikeasti puhuminen olisi hyvin sotkuista vähätellysti sanottuna.
Alkaa vähemmästäkin päässä nykiä.
 
"vieras"
Kepsis, sä voisit tosiaan hiukan treenata tuota tekstin tiivistämistä.

Tässäkin keskustelussa Lunaticin+monen muun pointit tulee selkeästi esiin kun taas sinun meinaa hukkua tuohon turhien sanojen massaan.
 
Kepsis
[QUOTE="vieras";26488205]Eli sen takia mitä he kirjoittavat? Palstahistorian? :D LYHYESTI sanottuna sua vituttaa milanna ja hänen tyyli, siis mielestäsi kaikki ovat oikeutettuja vittuilemaan hänelle.
A&D taas ovat sun mielestä ihquja, joten KUKAAN ei ole oikeutettu vittuilemaan heille ilman että tulet vinkumaan palstaharmaiden vittumaisuudesta väliin.[/QUOTE]

Älä vedä johtopäätöksiä, milloin sanoin siis mielestäsi kaikki ovat oikeutettuja vittuilemaan hänelle. On tilanteita jolloin se on erittäin tilattua ja on tilanteita milloin se ei ole.

vinkumaan palstaharmaiden vittumaisuudesta väliin.
Ketju on avoin minullekkin, tykkäsit tai et.

toisekseen, vittumaiset harmaat, eri asia kuin harmaat. se että haluat jatkuvasti kärjistää ja yleistää mielipiteitäni, yleistä ne mielessäsi.

Kyse oli siitä että onko ko. henkilöt "samalla tasolla" palstakäytöksessään, ei todellakaan.

Kyse on niin yksinkertaisesta asiasta minulle, kiltti henkilö ei ansaitse paskaa niskaansa, sitä tulee kyllä, mutta ei todellakaan ansaitse. Jos olet itse perse niin ansaitset ihan varmasti osan paskasta, harvempi ikinä kaikkea ansaitsee.

Ja nyt en kommentoi asiaan enempää.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26487747:
Tällaiselle henkilökohtaisuus-tasolle jos mennään, niin erojahan löytyy vaikka sun mistä, silmien väristä ja asuinpaikasta, ties mistä. Mutta asian ydin kai on siinä, että saako toista haukkua ja toista ei (vaikka perimmäinen syy siis lienee sama = yksityisasioiden tuominen esille). Jos saa, niin miksi.
Niinpä, tätä jäin minäkin pohtimaan... En ymmärrä eriarvoistamista.
 
Kepsis
[QUOTE="vieras";26488240]Kepsis, sä voisit tosiaan hiukan treenata tuota tekstin tiivistämistä.

Tässäkin keskustelussa Lunaticin+monen muun pointit tulee selkeästi esiin kun taas sinun meinaa hukkua tuohon turhien sanojen massaan.[/QUOTE]

Miksi minua kiinnostaisi se että jotkut eivät jaksa / halua / viitsi / ymmärrä pointtiani? Enemmän kiinnostaa se että pistetään sanoja suuhun tai suoraan valehdellaan / vääristellään. Sekään ei aina.

Ainahan "ite oot" uppoaa ymmärrykseen paremmin.
 
Kepsis
Miksi minua kiinnostaisi se että jotkut eivät jaksa / halua / viitsi / ymmärrä pointtiani? Enemmän kiinnostaa se että pistetään sanoja suuhun tai suoraan valehdellaan / vääristellään. Sekään ei aina.

Ainahan "ite oot" uppoaa ymmärrykseen paremmin.
Ai niin unohtui, jotkut käsittää ketjut niin yksinkertaisesti että joku on oikeassa ja joku väärässä. No joo, se selittää miksi pitäisi muka olla niin huolissaan siitä jos joku ei ymmärrä. ne jotka ymmärtää tekstini on niitä joiden kanssa mielellään keskustelenkin. Joten mitä menetän? :D
 
Miksi minua kiinnostaisi se että jotkut eivät jaksa / halua / viitsi / ymmärrä pointtiani? Enemmän kiinnostaa se että pistetään sanoja suuhun tai suoraan valehdellaan / vääristellään. Sekään ei aina.

Ainahan "ite oot" uppoaa ymmärrykseen paremmin.
sulla on niin pitkät runoilut että keskivertopalstalainen ei jaksa lukea loppuun asti saatikka että ajatuksen kanssa

enkä edes yritä väittää että itsekään jaksaisin
 
Kepsis
sulla on niin pitkät runoilut että keskivertopalstalainen ei jaksa lukea loppuun asti saatikka että ajatuksen kanssa

enkä edes yritä väittää että itsekään jaksaisin
Mistähän ihmiset on saaneet päähän etten itse erota sanojen / rivien määrää :LOL: Jos minua kiinnostaisi oikeasti se miten muut kokee minun kirjoittelun niin kaitpa siitä laittaisin sitten galluppia harva se päivä.
 

Yhteistyössä