Rumat tatuoinnit

  • Viestiketjun aloittaja pretty mama
  • Ensimmäinen viesti
"minni"
Joo, en tykkää minäkään naisella tatuoinneista, jotenkin halvan näköistä ja tulee joku wt-meininki mieleen. Sossuäidit ;D Ei ole vielä yhtäkään tullut vastaan, joka ois hyvältä näyttänyt. Laatunainen ei itteensä tatuoinnilla pilaa.
 
"vieras"
Olen itse niitä naisia, joille on kunnia-asia on hoikka ja hoidettu sekä ennen kaikkea siisti! Mielestäni tatuoinnit eivät kuulu todelliseen ja klassiseen kauneuteen sekä naiseuteen.
Ai kun i-ha-naa. Sä olet upea imestys, klassinen kaunotar, todellinen naiseuden perikuva. Mäkin haluaisin olla kuten sä.

Onko näin hyvä? Tätähän sä ilmeisesti kinusit...
 
[QUOTE="minni";26483288]Joo, en tykkää minäkään naisella tatuoinneista, jotenkin halvan näköistä ja tulee joku wt-meininki mieleen. Sossuäidit ;D Ei ole vielä yhtäkään tullut vastaan, joka ois hyvältä näyttänyt. Laatunainen ei itteensä tatuoinnilla pilaa.[/QUOTE]
Laatunainen? Mikähän "laatu" niiltä puuttuu joilla tatuointi on?
 
Mä oon hoikka, siisti ja huoliteltu ja mulla on Sikana niitä kauheen rumia tatuointeja joita ap ja muut ei voi sietää ;)

Jotku sitä edelleen jaksaa päätään vaivata näinki turhanpäiväisellä asialla, että miks joku tatuointeja ottaa. Jos ny kuitenki jätetään se ihan tatuoinnin ottajan harkintaan. Ja jos silmiin sattuu nuo tatuoinnit ni sit voi kattella ihan toiseen suuntaan.

Ja en oo kyllä huomannu et tatuoinnit mua rumentanu ois.. :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: jalmir
olen ruma nainen jolla on helvetillisen hienot tatuoinnit! siis suorastaan kunnia kantaa taideteosta mukana. kunnia kuuluu tekijälle, loistava!
Mie en osaa koruja pitää, mutta nyt mulla on kaksi tatuointia. Ekan otin 7 vuotta sitten ja tänään toisen. Enempi iloa näistä irronnut kuin mistään korusta koskaan. Taidetta ne ovat, todellakin.
 
  • Tykkää
Reactions: narikka83
Onneks olen ruma kun riihipiru ja muutenkin jo ihostani "pilalla" kaikenlaisten arpien takia niin voin ihan vapaasti jatkaa kuvien ottoa.
Lihava mä en kyl ole, siideriäkään en juo, enkä äänestä perussuomalaisia, mut kiva et ap luokittelee minut ihan sen perusteella millaset vaatteet sattuu päällä olemaan.
 
  • Tykkää
Reactions: jalmir
"vieras"
Yksi sivistyneen ja fiksun ihmisen tuntomerkeistä on avarakatseisuus ja kyky ymmärtää se, että on myös muunlaisia tapoja toimia ja elää kuin se omansa.
Mielestäni olen sivistynyt ja fiksukin ja ainakin nyt avarakatseinen, mutta kyllä mun mielestä silti tatuoinnit on melkein aina rumia. Se on makuasia, enkä mä tuomitse, jos jollain niitä on tai ajattele, että tatuoidut ihmiset ois jotain wt-porukkaa. Joskus vaan silti jää miettimään, että miksi?!
 
pretty mama
Terveiset saunasta! Kylläpä oli taas homma, kun piti tehdä fakin vatsalihakset ja naisten punnerruksen ennen saunaa. Sitten rentouduin kyllä olan takaa ja otin jopa 2 dl siideriä. Sitten se taas alkoi: ihokarvojen kevyt siistiminen, vartalonkuorinta, hiustenhoito, kasvonaamio ja ampulli. Onneksi mies lupasi nyt hieroa jalkani. Näinhän sen pitää mennäkin, sopivaa työn ja levon vaihtelua!
 
persuämmä?
Otettiin mun miehen kanssa tatuoinnit yhdessä, kun mentiin naimisiin. Sitten mieheni kerran kyllästyi tatskaan ja poisti sen sanomatta mitään. Sitten parin kuukauden päästä oli jo uusi nainen ja mies halusi eroa. Yhtenä syynä oli se, että mulla on tatuointeja ja muita sellaisia tyylirikkoja, joihin tämä uusi (suomenruotsalainen) nainen ei sortuisi ikinä.
 
"mamaa"
Mikä on tatuoinnin logiikka? Jos joku on ostanut vaikka laadukkaan massiivipuisen keittiönpöydän, niin ei siihenkään kukaan raavi kuvia. Miksi sitten ihoon, joka on kaunis elin?!

Ja tuo, että kaikki tärkeät asiat on hakattava ihoon, on täyttä kukkua. Eikö sen asian voisi käsitellä vaikka ostamalla itsellensä jonkun laadukkaan muistokorun tai kirjoittamalla pöytälaatikot täyteen vuodatusta.
Nämä ovat makuasioita. Kuten sananlasku sanoo, niistä on turha kiistellä :) Jotainhan tatuoinneissa täytyy olla, kun niitä on vuosisatojen ja tuhansien kuluessa eri aikakausina ja eri puolilla maailmaa ollut ihmisillä. Vaikka Suomessa joitakin kymmeniä vuosia sitten tatuointeja oli vain linnakundeilla ja merimiehillä, niin historiallisesti tilanne onkin ihan toinen.

Minulla on joitakin tatuointeja sekä pieni lävistys nenässä. Tarkoitus on ottaa vuoden sisällä yksi kuva lisää, ja tulevaisuudessa ainakin yksi iso kuva myös lisää. Olen joitakin vuosia päälle 30, äiti, ammatiltani palvelulaitoksen johtaja, siisti, tyylikäs, hoikka, ja varmaan useimpien mielestä kaunis. Ystäväpiirissäni joillakin on tatuointeja, ja tällaisia akateemisia yli kolmekymppisiä olemme kaikki.

Minusta tatuoinnit vain ovat esteettisiä. Eivät tietenkään kaikki, mutta monet. Minusta on kaunista, että iho kertoo ihmisen tarinaa (sen lisäksi että pidän niitä kuvia ihan vain esteettisessä mielessäkin kauniina). Sinun ei silti tarvi pitää niistä.
 
  • Tykkää
Reactions: jalmir
7thHeaven
Oletko käsitellyt niissä tatuoinneissa jotakin asiaa? Mitä kuolematonta niissä sitten on, että on ihan ihoon pitänyt hakata?
Mukavia kuvia. No on mulla joitain nimikirjaimia ja pieniä tekstejä, joilla on alunperin "merkitys", muuten ei.
Tatuoinnit on mulle passeli koriste, toiset käyttää esim. isot kilot toririhkamaa tai suurikuvioisia tunikoita tukemaan persoonaansa, mulle sopii mun sutut.
 
7thHeaven
[QUOTE="vieras";26485318]Kun katsoo niitä vAIN SINÄ ITSE OLET NIISTÄ YLPEÄ, MUIDEN silmiin ne näyttävät lokinpaskalta iholla.[/QUOTE]

Mitä se on sulta pois? Tatuoinneissa, kuten missä tahansa ulkonäköasiassa, tärkeintä on että itse on tyytyväinen ja tuntee olonsa hyväksi.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";26485318]Kun katsoo niitä vAIN SINÄ ITSE OLET NIISTÄ YLPEÄ, MUIDEN silmiin ne näyttävät lokinpaskalta iholla.[/QUOTE]

Elätkö sä elämääsi muita varten? Ketä kiinnostaa muiden mielipiteet?
 
"vieras"
Terveiset saunasta! Kylläpä oli taas homma, kun piti tehdä fakin vatsalihakset ja naisten punnerruksen ennen saunaa. Sitten rentouduin kyllä olan takaa ja otin jopa 2 dl siideriä. Sitten se taas alkoi: ihokarvojen kevyt siistiminen, vartalonkuorinta, hiustenhoito, kasvonaamio ja ampulli. Onneksi mies lupasi nyt hieroa jalkani. Näinhän sen pitää mennäkin, sopivaa työn ja levon vaihtelua!
[ ] kiinnostaa
[x] ei kiinnosta
 
  • Tykkää
Reactions: 2good2be4gotten
"kkk"
no voi pyhä jysäys.... miksi ihmeessä niiden tatuointien pitäisikään miden silmiä miellytää....sehän riittää, että itse pitää, ei mua ainakaan kiinnosta mimmosilta "lokinpaskoilta" ne joistakin näyttää...ei ole nallen kuvaa perseessä, mutta muunlaista kuviota siellä tällä kyllä runsaasti, ja ei mua kyllä kamalasti kaivele, että kiinnostaako mua panisiko joku mua, hyii yääk...oma tatuoitu muusikkomies panee, ja se riittää;)
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";26485355]Ainakin sinua ja paria sataa muuta.[/QUOTE]

Mua ei todellakaan kiinnosta mitä mieltä sä olet mun tatuoinneista, lävistyksistä, arvista, läskeistä tai mistä tahansa. Mut jos ne herättää sussa reaktiota, sehän vaan tarkoittaa sitä että sä tuijottelet mua. Jos ei sua oikeesti kiinnostais, sä ignooraisit täysin! ;)
 
"Niina"
Ite en oo kanssa koskaan nähnyt hyvännäköistä tatuointia,onhan sitä pari raskausarpea mahaan tullut mutta en niitä esitele,esim tatuointeja näkee paljon käsivarsissaa,nilkoissa yms...
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";26485448]Mua ei todellakaan kiinnosta mitä mieltä sä olet mun tatuoinneista, lävistyksistä, arvista, läskeistä tai mistä tahansa. Mut jos ne herättää sussa reaktiota, sehän vaan tarkoittaa sitä että sä tuijottelet mua. Jos ei sua oikeesti kiinnostais, sä ignooraisit täysin! ;)[/QUOTE]

Kiinnostaahan se, en minä toista ole väittänytkään. :)
 

Yhteistyössä