Rumat tatuoinnit

  • Viestiketjun aloittaja pretty mama
  • Ensimmäinen viesti
pretty mama
Olimme tänään uimarannalla ja voi taivas, miten rumia tatuointeja ihmiset olivat ottaneet ihoonsa! Kaikkein järkyttävimmiltä näyttivät pienten lasten äidit, jotka olivat sotkujensa kanssa kuin huorat konsanaan. Lisäksi nämä tatuointihirmut olivat lähes poikkeuksetta ylipainoisia.

Olen itse niitä naisia, joille on kunnia-asia on hoikka ja hoidettu sekä ennen kaikkea siisti! Mielestäni tatuoinnit eivät kuulu todelliseen ja klassiseen kauneuteen sekä naiseuteen.

Onko näin, että tatuoidut naiset ovat päättäneet, ettei kauneus ole heidän juttunsa ja iho töhritään sitten oikein perin pohjin? Onko tatuoinnit vaan tietyn kansanosan eli sen persu-osaston villitys? Tuskinpa, kun miljoona suomalaista on tatuoitu kuulemma.
 
"vieras"
No munkin mielestä tatuoinnit on lähes poikkeuksetta rumia/mauttomia naisilla, enkä näe niissä mitään kiinnostavaa tai kiehtovaa. Ei nyt tule ainakaan mieleen yhtäkään hienoa tatskaa naisella.

En silti tekisi kaltaisiasi johtopäätöksiä, kyllä kauniilla naisella voi olla tuollainen "kauneusvirhe".

Miehillä taas tatuoinnit voi näyttää seksikkäiltä, mutta sekin riippuu täysin siitä millaiseen kroppaan ne on hakattu :p
 
ap.
Olen sitä mieltä, että tatuoinnit ovat rumia naisilla. Miehellä menee, mutta naisen ne rumentavat.
Ei ne miestäkään suoranaisesti komista, mutta naisiin nyt lähinnä kiinnitinkin huomion. Tiedättehän, semmoinen paksu pötikkä liian pienissä bikineissä. Päällä solariumrusketus ja jotain käsittämättömiä koruja suoraan Hong Kongista. Sitten kroppa on täynnä tatuointeja ja kädessä totta kai siideriä. Mun mies juuri totesi, että hän ei ikinä koskisi ämmään, jolla on pakarassa joku nallen kuva! :/
 
ap.
Mikä on tatuoinnin logiikka? Jos joku on ostanut vaikka laadukkaan massiivipuisen keittiönpöydän, niin ei siihenkään kukaan raavi kuvia. Miksi sitten ihoon, joka on kaunis elin?!

Ja tuo, että kaikki tärkeät asiat on hakattava ihoon, on täyttä kukkua. Eikö sen asian voisi käsitellä vaikka ostamalla itsellensä jonkun laadukkaan muistokorun tai kirjoittamalla pöytälaatikot täyteen vuodatusta.
 
Hei älkää viittikö. Tatuoinnit jos mitkä on aika paljon makuasioita. Monilla kuviin liittyy muistoja ja tarinoita ja ne on kantajalleen henk.kohtasia ja tärkeitä. Mitä se sun napaas kaivelee sen enempää ku mikään muukaan? Miksi ylipäätään pitää heittäytyä mielensäpahoittajaksi asioista jotka ei itelle pätkääkään kuulu???
Ja ei, mulla ei ole kuvia mutta kova polte sellaisen ottamiselle kyllä. Koska se olisi muisto suurista asioista.
 
  • Tykkää
Reactions: Aamuäree
ap.
Hei älkää viittikö. Tatuoinnit jos mitkä on aika paljon makuasioita. Monilla kuviin liittyy muistoja ja tarinoita ja ne on kantajalleen henk.kohtasia ja tärkeitä. Mitä se sun napaas kaivelee sen enempää ku mikään muukaan? Miksi ylipäätään pitää heittäytyä mielensäpahoittajaksi asioista jotka ei itelle pätkääkään kuulu???
Ja ei, mulla ei ole kuvia mutta kova polte sellaisen ottamiselle kyllä. Koska se olisi muisto suurista asioista.
Mutta miksi ihoon? Miksi et osta jotakin kivaa timanttikorua kultajousesta? Jäisi sun lapsillekin jotakin konkreettista omaisuutta, kun aika sinusta jättää!
 
Itse tykkään tatuoinneista, jos ne ei ole mitään kännipäissä tai linnassa vasemmalla kädellä ihoon hakattuja.
Rumempia on raskausaervet, ja niitä taitaa kuitenkin näkyä mammojen mahoissa ( ja muuallakin ) hieman enemmän kun rumia tatuointeja.

Aika sovinistista sanoa että miestä tatuointi komistaa mutta naisesta tekee huoran näköisen.

Keskiverto ihminen ei muutenkaan ole kovinkaan kaunis näky luonnontilassa, joten miksi ihoaan ei voisi parannella tatuoinneilla?
 
Turha siitä kai on väitellä, mikä on rumaa ja mikä ei. Sekin kun riippuu luonnollisesti niin paljon ihmisestä, mitä kauniina pitää. Ja ylipäänsä sellainen yleistys asiasta kuin asiasta, eli "kaikki tautiodut ovat järjestään ylipainoisia, hoitamattomia, horoja" ym. ym.

Minulla on tatointeja ja mielestäni ne ovat nättejä. En ole ylipainoinen jne. Tutuillani on myös monilla kuvia ihossaan. En voi yleistää heidän kuuluvan mihinkään tiettyyn yhteiskuntaluokkaan; joukkoon mahtuu niin raksamiehiä, brankkareita, työttömiä, lääkäreitä kuin lakimiehiäkin.
 
  • Tykkää
Reactions: jalmir
"Milla"
Mutta miksi ihoon? Miksi et osta jotakin kivaa timanttikorua kultajousesta? Jäisi sun lapsillekin jotakin konkreettista omaisuutta, kun aika sinusta jättää!
Eiköhän jokainen tee kuten itse haluaa. Ei ole sulta pois kenenkään tekemiset.

Koita nyt ottaa vähän rennommin koska sulla vaikuttaa nuttura kiristävän pahemman kerran. En ole koskaan ymmärtänyt tuollaisia kilahtamisia tuntemattomien ihmisten tekemisistä joista ei kuitenkaan mitään harmia ole ulkopuolisille.
 
Mutta miksi ihoon? Miksi et osta jotakin kivaa timanttikorua kultajousesta? Jäisi sun lapsillekin jotakin konkreettista omaisuutta, kun aika sinusta jättää!
Voisin tietty tehdä niinkin ja olet oikeassa et ainakin perikunta kiittäisi enemmän jos poikkeaisin kultajousessa. Mut sepä se, tatuointi olis mun ja vaan mun oma muistoni siitä tapahtumasta jota en ilman sitä kuvaakaan ikinä unohtaisi mutta jonka kuitenkin haluan konkreettisesti näkyviin ja julki. Kuitenkin niin että vain minä ymmärtäisin täysin sen symboliikan. Onhan näitä jotka hetken mielijohteesta ja yllytyksestä hakkauttaa persuksiinsa Ritäri Ässän naaman, mut mitä sitten, ei kaivele mun persusta.
 
"Milla"
Horuksen silmä: mulla ei ole raskausarpia! Olen pitänyt aina huolta ihostani. Käy weledan sivuilla.
No nyt sitten lisäsit vaikutelmaa yksinkertaisesta ihmisestä. Luulisi aikuisen ihmisen tuon verran tietävän, että riippuu ihosta tuleeko niitä arpia vai ei. Joillekin ei tule yhtään eikä tarvitse hoitaa ihoa mitenkään ja joillekin tulee vaikka tekisi mitä.
 
Ap:n asenne ainakin on takuulla kaunistava tekijä. ;)

Mäkin olin tänään rannalla, mutta en huomannut tuollaista.
Tosin en mene sinne rannalle naama norsunvitulla kyttäämään muita, vaan ihan rentoutumaan hyvässä seurassa.
 
"vieras"
[QUOTE="Milla";26483138]Mun mielestä vähän huolestuttavaa, että sä ap vedät toisten tatuoinneista noin kamalan stressin. Ei mua ainakaan jaksa heilauttaa muiden hyvät tai huonot tatskat. Pääasia on se, että olen itseeni tyytyväinen.[/QUOTE]

No mut hei ajattele, ap:n mieskin ihan sano ettei tatuoitua naista panis! Kyllä sen nyt vähintään pitäs koskettaa kaikkien tatuoitujen naisten simpukkaa, jos ap:n sylki suussa uhoaminen ei vielä niitä hetkauta. Tai sitten ei :D
 

Yhteistyössä