+++KESÄKUUSSA PLUSSAAVAT, heinäkuuta suunnittelevat+++

Moi Iloksi!
Sun stalkerisi täällä taas... ;) Aivan mahtavaa. Mua oikeasti vähän huvittaa, miten olen niin iloinen mulle oikeassa elämässä täysin tuntemattoman ihmisen plussasta. Sillä plussahan se on, sen voin kirjoittaa tähän, mutta ääneen ei varmaan uskaltaisi sanoa :) vielä. Onnea.

• Tykkää
Reactions: macy gray ja iloksi
Bla-bla voi vitsit sentään kun saattaakin tulla hyvä mieli ihmisten viesteistä ja siis ihana juttu, että oot tullut stalkkaamaan :) Ja kiitos. :heart: Kauheen alussa kaikki vielä on, mut toivottavasti tää kyytiläinen nyt pysyy matkassa.
Minä oon ollut ihan tippa linssissä täällä moneen kertaan, kun tuntuu, että niin moni on lämmöllä ajatellut :)

Quu ihan käsittämätöntä tämä on. Ja pelottavaa, kun tuntuu, että tämä onni voidaan viedä pois milloin vain. Tälläkin hetkellä ollaan vasta niin alussa, että kaikki voi kääntyä päälaelleen koska tahansa.
Mutta toivottavasti ei käänny!
Kiitos onnesta ja tarrasukista :) Niitä varmasti tarvitaan :)

Onnea ja tarrasukkia, Iloksi! :hug: Ja toki kaikki muutkin, jotka ovat onnistuneet plussaamaan :) Herättää kyllä niin paljon iloa, kun joku tulee raskaaksi pitkän yrityksen jälkeen!! :)

Itse tjottailen toukokuisen km:n jälkeen... hassua kyllä, menetyksen suruun on tällä kertaa auttanut toisten onnistuneista raskauksista lukeminen... siksipä "vakoilen" yhtä sun toista pinoa :)

Onnea kaikille plussanneille ja ++++++ -tuulia sitä kaipaaville!

Kastehelmi

• Tykkää
Reactions: iloksi ja macy gray
Sunflower11
iloksi: Teitkö tänään testiä vai huomennako vasta taas? :)

**

ON: Aamulla tosiaan tuli runsaasti verta ekalla wc-käynnillä, sitten loppui, iltaa kohden taas pyyhkiessä. Huomenissa varmaan tietää onko tää päivä kp 1 vai loppuuko taas ja jatkuu tälleen pari-kolme päivää.

Sunflower11 tein testin ja sain siitä stressiä, koska se näytti haaleammalta kuin eilinen testi. Mitään vuotoa ei ole näkynyt, joten toivottavasti vielä on kyytiläinen matkassa.
Huomenna teen taas testin. Tai sitten sinnittelen keskiviikkoon... ettei tule lisää järkytyksiä.

Kuulostaa mielenkiintoiselta tuo sinun tilanne? Oletko sinä tehnyt testiä??
Olispa se huimaa, kun plussaisit :)

Kastehelmi kiitos, tarrasukkia ainakin tarvitaan.
Saa nähdä selviänkö ikinä selväjärkisenä tästä alusta.. Ei tässä tosiaan voi kuin toivoa parasta.

Sunflower11
iloksi: En..en oo pitkään aikaan testejä ees ostanut kun rupesi ne kemialliset ärsyttämään, kun toiveet nousee ja alkaa vuoto. EHKÄ vois aamulla käydä lääkärikäynnin yhteydessä ostamassa testiä JOS ei normivuoto oo alkanut.
Katsellaan ja kuunnellaan. AInakin menkkaoireet puuttuu, mitä yleensä on. Mut kaikki on mahdollistä tässä mun ihmeellisessä kropassani.

Onko sulla kuvaa testistä? Toivottavasit kyytiläinen pysyy matkassa!!

Sunflower en ottanut kuvaa tällä kertaa (aamulla oli kiirus töihin, kun venyi lähtö). Huomenna toivottavasti on jotain mukavaa kuvattavaa.
Vitjat.. Pitäisköhän tehdä se digitesti huomenna.. jos se rauhottais..
Tai sitten ei.
Saa nähdä..

iloksi pp11 dpo 13

Mä oon täälläkin :D iloksi, mä en uskaltanut ajatellakaan niitä digitestejä.. se ois aivan liian lopullinen ja varma tieto jotenkin muka. Noita viivoja pystyy vielä jotenkin spekuloimaan ja itteensä huijaamaan.. vähänkö sitä on ihmismieli sekopäinen. Ja joo mullakin oli se eilinen viiva haaleempi joten tottakai ajateltava ja varauduttava nyt että se hcg saattaa aivan hyvin olla laskusuunnassakin.. :( mutta keskiviikkonapa sen saa tietää, ihan hyvä niin, ni ei tarvi sitten turhaan elätellä toivoa johonkin varh.ultraan ja kokea murskaromahdusta siellä sitten vasta. Yks Pregent -liuska mulla vielä on, ja aamulla aattelin sen tehdä. Kyllä se murska tulee oleen jos se onkin nyt sit haaleempi.. Taas pelottaa hulluna.

• Tykkää
Reactions: iloksi
Voi päivä iloksi!! Hyvä et uskalsin hengittää ku selasin noita siun tekstejä!!! :heart: Nyt vaan niiiiin peukut pystyyn et onnistuu!!!! :heart: :heart:

Oliks muita plussanneita, meni nyt vähän ohi ku jännäsin niin noita iloksin jatkoja tuos lukiessa! :D Jos oli, niin ONNEA!!!! =)

ON: Terot alotettu sit lauantaina, ilmottelen jahka uus kierto joskus sattuu suostuu alkaa!

• Tykkää
no samat fiilikset iinamiina (kiva kun oot missä minäkin! Kohta ollaan siellä odottajissa!!) sen digin suhteen. En uskaltanut tehdä.
Mutta tein apteekin oman ja se onneksi tänään on vahvempi kuin eilen tai toissapäivänä. huhhuh.

Kyllä minä sen ehkä huomenna teen sen digin, mut se on just niin lopullinen...

Ansku83
:heart: kiitos sinullekin myötäelämisestä :D Sydäntä lämmittää ihan todella, kun täällä on niin ihania ihmisiä :) Toivottavasti seuraava kierto teillä on se tärppikierto! :)

Nyt on suunnattava töihin täältä tuon testin äärestä. Olen erittäin helpottunut, että se on vahvistunut...
huhhuhhhuh.
Toivottavasti vahvistuminen jatkuu edelleen.

Hyvää huomenta kaikille!

Sunflower11
Iloksi: Jee, ihanaa :) näyttää toi eilinen testi tosiaan himmeemmältä mut nin siinä testissä on se kontrolliviivakin himmeempi kuin muut!
Tee ihmeessä se digi huomenna :)

Mä ehkä haen testin niin pääseepähän arvuuttelemasta jos vuoto ei nyt ala kunnolla.

• Tykkää
Iloksille aivan mielettömän paljon onnea!!! Uskomatonta, mahtavaa!!!! :heart: :hug:

Mää tulin kans nopsaan kurkkaan mitä tänne puolelle kuuluu ja hyväähän tänne näköjään, oon niin onnellinen iloksin puolesta, että itku meinas tulla!! :'(

Itse kävin eilen ultrassa ja pikkuisella oli kaikki hyvin :heart:

Äitiliini ja papu the "iltatähti" 7+4

Lussatuuloksia kaikille!!!!!

• Tykkää
Iloksi, Toivotaan, että digi näyttää huomenna "raskaana" (ja näyttäähän se) :)

Itse tein eilis aamuna vielä Pregcheckin (löytyi muuten Prismasta näitä Pregcheckejä myös!) ja kyllä mä viimein uskon olevani raskaana :) Sen verran vahva viiva tuli.

Toivottelen pikaista plussausta myös kaiklle muille :heart:

• Tykkää
Äitiliinix5 :heart: Kiitos ja onnea myös itsellesi :) Kyllä tämä tuntuu aivan käsittämättömältä...

Moona83 Mahtavaa ! Onnea, Onnea!! :flower: Tapaamisiin siis tuolla toisella osastolla toivottavasti (jos sinne uskaltaa ikinä siirtyä) :)

Sunflower on viikkonäytöllinen se testi. Jos sitä sitten huomiseen testiin lopettaisi tämän testaamisen ja jättäytyisi sitten veritestin varaan. Sen jälkeen kyllä lopetan testaamisen jos vaan kertovat meidän olevan turvallisilla vesillä (ettei heti epäillä esim. tuulimunaa).

Iltapäivällä tein taas Pregcheck-testin ja sain siihen iloisen viivan! Täytyy kyllä sanoa, etten varmaan ikinä kyllästy saamaan tuota plussaa testiin... Tällä hetkellä tässä pöydällä on 15 erilaista testiä, joissa näkyy jonkin asteinen viiva... Ja osan olen heittänyt jo pois..:whistle:

Pelottavaa tässä on se, että minulla ei ole minkään valtakunnan käsitystä raskaana olemisesta. Tiedän vain vauvakuumeilusta ja toiveilusta ja kaikesta siihen liittyvästä kaiken tarpeellisen...
Toivottavasti teillä ei mene minuun ihan hermot kun myötäänsä täällä pyörin.. Kunhan se veritestin tulos tulee, sitten ehkä uskallan siirtyä täältä eteenpäin.

Ja lämmin kiitos kaikille onnittelijoille ja mukanaeläjille :heart: Tuntuu ihan mielettömän hienolta kun niin moni on niin aidosti ollut iloinen ja onnellinen ja käynyt kannustamassa :)

Huomenta.
Tänäaamuna tekaisin digitestin:

Voisko sitä jo uskoa? Ehkä voi, mutta täytyy silti odottaa huomiseen tai perjantaihin, että selviää onko hormonia tarpeeksi! Voi vitsit, että toivon sitä olevan tarpeeksi.

Menossa olisi riippuen laskutavasta joko 4+0 tai 3+6

kääk. Nyt on mentävä töihin olemaan poissaoleva ja sekava, kuten muutamana edellisenä päivänä... ;)

Yhteistyössä