Isä sai kiinni lapsensa hyväksikäyttäjän - tappoi nyrkeillä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";26453558]Jos satun tietämään että on lesbo. Ovat mun mielestä yhtä umpikieroon seksuaalisesti kasvaneita ja häiriintyneitä kun pedofiilitkin, sori vaan.[/QUOTE]

öh, miksi naista joka on kiinnostunut NAISISTA kiinnostaisi poikasi seksuaalisella tasolla?

Äitinä ymmmärrän kyseisen isän teon, ehkä tekisin itsekin tai yrittäisin samaa vastaavassa tilanteessa, eihän sitä voi tietää miten mieli sumenee.

En kuitenkaan periaatteessa hyväksy toisen tappamista, uskon että aina löytyy sopiva muunlainen rangaistus, ehkä joissain tapauksissa rikollinen tarvitsee apuakin. Vaikka lasten hyväksikäyttö on sanoinkuvaamattoman kamalaa, ja voisi ajatella, että sellaisesta hirvittävästä rikoksesta kuolema olisi ainoa ja oikea rangaistus.

Viimeksi muokattu:
öh, miksi naista joka on kiinnostunut NAISISTA kiinnostaisi poikasi seksuaalisella tasolla?

En vaan siedä tuollaisia asioita lasteni lähellä. Eikä tarvitsekkaan, miksi pitäisi????????? Ainakaan tietoisesti. Mun mielestä homous on yhtä kieroutunutta kun pedofilia. Ei mun mielipide tästä mihinkään muutu. Ja mulla on hyvinkin oikeus tähän mielipiteeseen. Miksi kaikkea epänormaalia pitäisi sietää? Pitäisi sietää jopa se ajatus että homojen mielestä tavis heterolla ei saisi enään olla oikeutta sanoa ääneen että ei hyväksy homoja. Hah, sanon minä!

[QUOTE="vieras";26453673]En vaan siedä tuollaisia asioita lasteni lähellä. Eikä tarvitsekkaan, miksi pitäisi????????? Ainakaan tietoisesti. Mun mielestä homous on yhtä kieroutunutta kun pedofilia. Ei mun mielipide tästä mihinkään muutu. Ja mulla on hyvinkin oikeus tähän mielipiteeseen. Miksi kaikkea epänormaalia pitäisi sietää? Pitäisi sietää jopa se ajatus että homojen mielestä tavis heterolla ei saisi enään olla oikeutta sanoa ääneen että ei hyväksy homoja. Hah, sanon minä![/QUOTE]

entäpä jos muiden mielestä sinä olet epänormaali mielipiteinesi ja sinua ei haluttaisi sietää, missä ikinä oletkaan? :)

[QUOTE="vieras";26453673]En vaan siedä tuollaisia asioita lasteni lähellä. Eikä tarvitsekkaan, miksi pitäisi????????? Ainakaan tietoisesti. Mun mielestä homous on yhtä kieroutunutta kun pedofilia. Ei mun mielipide tästä mihinkään muutu. Ja mulla on hyvinkin oikeus tähän mielipiteeseen. Miksi kaikkea epänormaalia pitäisi sietää? Pitäisi sietää jopa se ajatus että homojen mielestä tavis heterolla ei saisi enään olla oikeutta sanoa ääneen että ei hyväksy homoja. Hah, sanon minä![/QUOTE]

Oman elämäsihän sinä vaan teet vaikeaksi tommosella hysterialla. Homoja ei kiinnosta pätkääkään mitä mieltä olet.

Mä en vaan yksinkertaisesti kykene ymmärtämään miksi näissä pedofilia-aiheisissa ketjuissa vedetään AINA, POIKKEUKSETTA homouseksuaalisuus mukaan.

Nää ketjut tekee mut oikeasti surulliseksi.

• Tykkää
Reactions: Holly&Ivy

Oletko ajatellut että mitä jos lapsesi olisikin homo? Kieltäisit lapsen ja nakkaisit pihalle? Olet kyllä oikeassa tuosta ettei kaikkea epänormaalia tule sietää tai edes yrittää ymmärtää ja minun mielestäni sun ajatusmaailma on yksi sellainen asia.

entäpä jos muiden mielestä sinä olet epänormaali mielipiteinesi ja sinua ei haluttaisi sietää, missä ikinä oletkaan? :)

Onnekseni en ole todellakaan yksin mielipiteeni kanssa, yllättävän moni suhtautuu kuitenkin asiaan kielteisesti. En tiedä onko Suomeen muodustumassa joku vääristymä siitä että homous on hyväksyttävää? Mulla on kyllä tällainen käsitys. Ja onneksi voin pitää mielipiteeni olematta HYSTEERINEN :D

Mä en vaan yksinkertaisesti kykene ymmärtämään miksi näissä pedofilia-aiheisissa ketjuissa vedetään AINA, POIKKEUKSETTA homouseksuaalisuus mukaan.

Nää ketjut tekee mut oikeasti surulliseksi.

Jos joku joka vetää nuo homot aina ketjuihin osaisi vastata ? yleensä vaan niitä perusteluita ei kuulu, johtuisiko siitä että nuo ajatukset kirjallisena vaikuttaa aivan naurettavan typeriltä?

Tässä juuri yksi homo kaveri tuli kaapista ulos, vaikka hänen isänsä oli julistanut, että kaikki homot saisi viedä laivalla merelle ja upottaa. Pahimmillaan tragedioita tuollaiset tapaukset.

[QUOTE="vieras";26453758]Onnekseni en ole todellakaan yksin mielipiteeni kanssa, yllättävän moni suhtautuu kuitenkin asiaan kielteisesti. En tiedä onko Suomeen muodustumassa joku vääristymä siitä että homous on hyväksyttävää? Mulla on kyllä tällainen käsitys. Ja onneksi voin pitää mielipiteeni olematta HYSTEERINEN :D[/QUOTE]

Juu kyllä ahdasmielisiä typeryksiä maailmaan mahtuu, onneksi vain suurin osa ihmisistä ei edusta tässä asiassa tätä näkemystä. Jotkut on kyenneet vetämään aivonsa pois menneistä ajoista.

Ymmärrän miksi isä teki mitä teki. Koska hyväksikäyttäjä menehtyi pahoinpitelyyn, on isän kuitenkin kärsittävä rangaistus.

Jos hyväksikäyttäjien surmaaminen sallittaisiin, monta viatonta kuolisi pelkkien epäilyiden vuoksi.

• Tykkää
Reactions: Mummeliisa
Juu kyllä ahdasmielisiä typeryksiä maailmaan mahtuu, onneksi vain suurin osa ihmisistä ei edusta tässä asiassa tätä näkemystä. Jotkut on kyenneet vetämään aivonsa pois menneistä ajoista.

Ja se että en hyväksy homoutta tekee sitten minusta ahdasmielisen typeryksen??????? Taidat itse olla melkoinen taliaivo kun lauot tuollaisia väittämiä. Omistan paljon ihania ystäviä ja työkavereita, joista erittäin moni on akateeminen, asiallinen ihminen ja he saavat pitää mielipiteensä. Ja äö riittää Mensan jäsenyyteen, kiitos kysymästä. Harmillista että sun mielestä ihminen on typerä jos ei hyväksy homoutta. Minusta tämä tekee sinusta ahdasmielisen ja typerän. Opi sietämään se että on muitakin mielipiteitä kun sinun.

[QUOTE="vieras";26453853]Ja se että en hyväksy homoutta tekee sitten minusta ahdasmielisen typeryksen??????? Taidat itse olla melkoinen taliaivo kun lauot tuollaisia väittämiä. Omistan paljon ihania ystäviä ja työkavereita, joista erittäin moni on akateeminen, asiallinen ihminen ja he saavat pitää mielipiteensä. Ja äö riittää Mensan jäsenyyteen, kiitos kysymästä. Harmillista että sun mielestä ihminen on typerä jos ei hyväksy homoutta. Minusta tämä tekee sinusta ahdasmielisen ja typerän. Opi sietämään se että on muitakin mielipiteitä kun sinun.[/QUOTE]

Eikun sää, eikun sääääää :laugh: onneksi ei tarvitse kommentoida mitään oikeasti, teet ihan hyvää työtä itsesi kuoppaamisessa asian tiimoilta...

• Tykkää
Reactions: Mummeliisa
[QUOTE="vieras";26453853]Ja se että en hyväksy homoutta tekee sitten minusta ahdasmielisen typeryksen??????? Taidat itse olla melkoinen taliaivo kun lauot tuollaisia väittämiä. Omistan paljon ihania ystäviä ja työkavereita, joista erittäin moni on akateeminen, asiallinen ihminen ja he saavat pitää mielipiteensä. Ja äö riittää Mensan jäsenyyteen, kiitos kysymästä. Harmillista että sun mielestä ihminen on typerä jos ei hyväksy homoutta. Minusta tämä tekee sinusta ahdasmielisen ja typerän. Opi sietämään se että on muitakin mielipiteitä kun sinun.[/QUOTE]

Varsinainen einstein. :laugh:

Yhteistyössä