N
neuvo
Vieras
Mä en pystyisi tappamaan mutta sen tiedän että mieheni niin tekisi silmääkään räpäyttämättä niin lastemme kuin minunkin puolesta. Ja se vähän hirvittää...
Jätä se väkivaltainen sika! :attn:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mä en pystyisi tappamaan mutta sen tiedän että mieheni niin tekisi silmääkään räpäyttämättä niin lastemme kuin minunkin puolesta. Ja se vähän hirvittää...
Jätä se väkivaltainen sika! :attn:
öh, miksi naista joka on kiinnostunut NAISISTA kiinnostaisi poikasi seksuaalisella tasolla?
entäpä jos muiden mielestä sinä olet epänormaali mielipiteinesi ja sinua ei haluttaisi sietää, missä ikinä oletkaan?![]()
Oletko ajatellut että mitä jos lapsesi olisikin homo? Kieltäisit lapsen ja nakkaisit pihalle? Olet kyllä oikeassa tuosta ettei kaikkea epänormaalia tule sietää tai edes yrittää ymmärtää ja minun mielestäni sun ajatusmaailma on yksi sellainen asia.
Mä en vaan yksinkertaisesti kykene ymmärtämään miksi näissä pedofilia-aiheisissa ketjuissa vedetään AINA, POIKKEUKSETTA homouseksuaalisuus mukaan.
Nää ketjut tekee mut oikeasti surulliseksi.
Juu kyllä ahdasmielisiä typeryksiä maailmaan mahtuu, onneksi vain suurin osa ihmisistä ei edusta tässä asiassa tätä näkemystä. Jotkut on kyenneet vetämään aivonsa pois menneistä ajoista.
Tässä juuri yksi homo kaveri tuli kaapista ulos, vaikka hänen isänsä oli julistanut, että kaikki homot saisi viedä laivalla merelle ja upottaa. Pahimmillaan tragedioita tuollaiset tapaukset.