Mitäs teille tänään=)

• Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti
Rollolainen
MIes nukkkuu päikkäreitä ( oli jo töissä, aamuyöllä klo 4 alkoi työvuoro) 17v poika on töissä, Tytär ja poika 12v lähtivät tytön poikakaverin mökille ( sinne lähti myös poikakaverin perhe ja tuo 11v pelaa tietsikalla omasa huoneessaan.
Olen ehtiny jo kapungillakin käymään asioita hoitamassa.
Pitäis tutkia että onko pyykkinonne poistovesiletku tukossa kun ei lingonnut tänään kunnolla.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Keuhkioputkentulehdus +oksennustauti...melko tehokas yhdistelmä pitämään akka pedissä.

Vähän olen siivoskellut ukon kanssa...roudattiin lastenhuoneen lattia näkyviin ja siirrettiin sinne makkarista isompi kirjahylly. Nyt saatiin osa leluista (ja kirjat!) niin ylös, ettei lapset pääse niihin käsiksi. Josko ensi kerralla lattia löytyisi vähän nopeammin sieltä leluryjän alta?

Makkarissa nyt pienempi kirjahylly ja hirmuisesti hyllyyn mahdutettavaa tavaraa. Mutta nyt ei jaksa, on liian kuitti olo. Onneksi on koko päivä aikaa :)

Esikoinen leireilee ja pienet nukkuu...pitäisköhän munkin?

Aries 78
MItäs tässä, normaalia arkea eletään lomaisissa tunnelmissa, eli laiskotellen :) Puhelimess aollut työhommien suhteen, saas nähdä lähenkö Pohjoiseen kaivoshommiin..

Kotosalla lomaillen. 6- ja 8-vuotiaat ovat koululla leikkikenttätoiminnassa, nelivuotiaan kanssa käytiin pyörällä kaupassa ja nyt laitetaan ruokaa. Illalla isoin menee kaverilleen ja kahdelle nuorimmalle tulee kaverit tänne leikkimään.

Likka lähti aamulla rippileirille, johan se 2 yötä ehtiskin kotona olla, viime viikon kun oli "au-pairina" kolmelle lapselle.
Nuorimmainen syö, se oikeesti siis SYÖ jotain..oli monta päivää mahataudissa, eikä ole keskiviikon jälkeen syönyt oikeastaan mitään.
Mä olen aloitellut siivoilua, siis laatikoiden järjestelyä ja vähän rippijuhlien suunnittelua myös tehnyt.Tarjoilut on jo ideoitu, asioiden metsästystä ja muuta tässä sit vielä.
ja laiskottelua tässä aina välillä, kun ei oo mitäääään kiirettä minnekkään :heart:

Kävin kaupungilla äidin kanssa, siinä vierähti monta tuntia.
Taksia sai ootella melkein 30 minuuttia, ennen kuin tuli.

Kotona syötiin lounasta ja nyt on pesukone pyörimässä, pitäisi puhtaat ja kuivat vaatteet
laittaa kaappeihin, kuhan saisi persauksen ylös tästä tuolista. :D

Mä nousin ajoissa hyvin nukutun yön jälkeen ja lähdettiin vanhimman tytön kanssa kaupungille hoitamaan asioita,mm käymään neuvolassa. :)
Hetki sitten tultiin kotiin ja laitin valkosipuliperunat uuniin ja pihvejä varten fileen lämpöseen.
Varmaan ainakin 15 km tullut käveltyä ja tuntuu NIIN hyvältä,kun taas pääsee normaalisti liikkumaan ilman,että kylkiluut on kasassa ja pallomaha painaa. :D

Kun mies tulee töistä,syödään ja lähdetään sairaalaan keskolaan katsomaan pienintä prinsessaa. :heart:
Vanhin tyttö näkee ensimmäistä kertaa siskonsa tänään. :)

Herätty viikonlopputöiden jälkeen kaaokseen -- imuroinnin, lattioiden pesun ja pyykkäyksen jälkeen näyttää jo paremmalta. Kaupassa käyty ja lapsi noudettu hoidosta. Miehen tekemä eilinen kanakeitto lämpenemässä liedellä. Itse palstailen, mies opettaa lasta pelaamaan ristinollaa. Illalla sitten Dexterin uusimman kauden viimeiset jaksot katsottavana.

Hyvää ja huonoa.

Poika kovassa kuumessa ja mies myös aika maassa ton hammassärkynsä kanssa :(

Mut me tytöt ollaan vireessä! Esikoinen huitelee kaverinsa kanssa tuolla ulkosalla ja mä olen kans peuhunnut ulkohommissa kanssa tosi reippaana :) Kavereita oli kyllä vähän liikaa - kuului vaan "OOOOHHH", ku meikäläinen tempas paidan pois auringon kuumuudessa ja sääsket hyppäs innokkaana kimppuun :vampire:

Tänään olen vain kierrellyt täällä. Eikä taaskaan löytynyt mitään ostettavaa. :( Kaiken lisäksi ruokavalintakin meni päin prinkkalaa. No, jospa huomenna löytäisi jotain ostettavaa, aion mennä myös uimaan huomenna tähän hotellin uima-altaalle.

[QUOTE="vieras";26448285]Mitä tahtoisit ostaa? Vaatteitako?[/QUOTE]

Vaatteita, matkalaukun, jotain tavaroita, muttei täältä löydy oikein mitään. Tai jos löytyy niin maksavat liikaa. Matkalaukun löysin, mutta myyjä oli niin vittumainen ja suuttui, kun en hyväksynyt hänen hintaansa laukusta, inhottaa jo koko tinkiminen, kun myyjät on tosi töykeitä täällä ja tinkiminen vain kestää ja kestää. Onneksi täällä on kuitenkin paljon nähtävää edes. =)

"vieras"
Vaatteita, matkalaukun, jotain tavaroita, muttei täältä löydy oikein mitään. Tai jos löytyy niin maksavat liikaa. Matkalaukun löysin, mutta myyjä oli niin vittumainen ja suuttui, kun en hyväksynyt hänen hintaansa laukusta, inhottaa jo koko tinkiminen, kun myyjät on tosi töykeitä täällä ja tinkiminen vain kestää ja kestää. Onneksi täällä on kuitenkin paljon nähtävää edes. =)
Minäkään en tykkää tinkimisestä, en osaa sitä ollenkaan. Millaisia nähtävyyksiä siellä on?

Käytiin miehen siskon perheen luona päiväkahvilla, ajeltiin maisemareittiä pois ja pysähdyttiin jäätelöille, yksi ystävä ajoi siitä ohi, tunnisti auton ja liittyi seuraan. Sit tankin kautta kotiin ja matkalla sain tiedon et voisin loman jälkeen aloittaa uudessa duunissa. Mietin huomiseen. Jänskää!

[QUOTE="vieras";26448316]Minäkään en tykkää tinkimisestä, en osaa sitä ollenkaan. Millaisia nähtävyyksiä siellä on?[/QUOTE]

Historiallisia ja uskonnollisia nähtävyyksiä, kuten temppeleitä jne.

icemama19
Vauvakuumetta..
Neiti 4kk voisi saada pian leikkikaverin, mutta pettymykseksi ei ainakaan vielä tulossa.
Mieletön vauvva kuume on iskenyt päälle, mutta miehelle ei taida uskaltaa sanoa. Mitenkähän tästä pääsisi eroon?
Muuten päivä mennyt mukavasti, neitokaisen kanssa kolmatta päivää harjoitellaan soseen syöntiä.
Nyt pikkuruinen on päikkäreillä, joten eksyin foorumille vauvakuumeeni kanssa.
Josko kohta sitten vähän blogailua ja siivousta :)

lucifer
aamupäivällä käytiin lenkillä muksujen kanssa, sitten ruokailivat, leivottiin esikoisen kanssa muffinsseja ja perunarieskaa. nuoremman nukkuessa esikoinen oli ulkona ja ite koneella:ashamed:
nyt kun mies kotiutu töistä lähti se esikoisen kanssa ampumaradalle testaamaan uusia lelujaan( "norsupyssyä" ja haulikkoa).
nuoremman kanssa jätettiin tänään lopultakin vaippa pois...

Yhteistyössä