P
Painajainen?
Vieras
Miehellä on ollut suhde puoli vuotta tai jopa enemmän. Ei tietysti itse kertonut, vaan sain tietää muuta kautta. Myöntää suhteen ja sanoo sen jo päättyneen. Päivän kuunteli mun raivoa, surua, pettymyksen vuodatusta ja sitten alkoi suutahdella mulle. Nyt syyttelee mua kaikesta mahdollisesta ja mahdottomasta koko suhteemme aikana. Eikä HÄN nyt tiedä haluaako olla mun kanssa, kun jankutan asiasta koko ajan. En anna hänelle rauhaa ja miettimisaikaa. Suhteen ilmitulosta on viikko.
Miten ihmeessä tää voi mennä näin? Miten mä joudun syntipukiksi tässä? Miten mies edes kehtaa ääneen sanoa, että hänen täytyy miettiä jatkoa mun kanssa?
10 vuoden (minusta) hyvä parisuhde takana. Mies on aina ollut tosi hyvä mulle, huomioonottavainen ja kaikin puolin oikein ihana. Pari lasta meillä ja muutenkin elämä oli ihan mallillaan.
Miten ihmeessä tää voi mennä näin? Miten mä joudun syntipukiksi tässä? Miten mies edes kehtaa ääneen sanoa, että hänen täytyy miettiä jatkoa mun kanssa?
10 vuoden (minusta) hyvä parisuhde takana. Mies on aina ollut tosi hyvä mulle, huomioonottavainen ja kaikin puolin oikein ihana. Pari lasta meillä ja muutenkin elämä oli ihan mallillaan.