Värinpoisto päässä :D

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mie laitoin viimeviikolla. 12 vuotta värjäsin tummanruskealla ja sitte heitin kaksi värinpoistoa ja seuraavana päivänä vaaleanruskeaa kevytväriä päälle. Ja hyvä tuli! Ei kärsinyt tukkakaan. Moni varoitteli ettei siitä mitään tule, jos olisi mennyt pieleen niin lyhyt kesätukka olis sitte tullu:)
 

Yhteistyössä