B
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Nyt ei ole vain halumisesta kysee
Oikeastiko aloittaja pitää itseään normaalina?
Ei ole kaikki, onneksi
Mutta valitettavasti aika iso osaa, en ymmärrä vain miksi, ihmiset edes jaksa oma enrgia pistää kateuteen tai vihaan...
Kiitos muuten:hug: Mä toivon kans. Mutta vast 6kk jälkeen saan tietä, nyt odotan vaan
Mä jopa kirjoitis yhdelle lääkärille, hän on yks hyvää Hpv tutkija maailmalla, mä kysyin kaiken jopa jos käy niin ettei tehoa, vaikka näin ei kuulema käy...mutta tätä se vastasi.....
Mutta mä yritän jo 2n päivän aikana rauhoittaa itseä... Siks kun lauantaina jos tiedän se meni alas niin voin huuta JEEEEE... siks kun se tarkoita se alkoi tehoamaan hyvin
Studies show that only conization or LEEP reduce the disease by 80% but these procedures alone do not increase the immunity against papilloma virus but if done along with vaccination they can completely regress the virus
So you don't have to worry as the vaccine has a great role in reducing the disease from CIN 2 TO CIN 1 or completely eliminating it.
Conization , cryosurgery or Leep are doctor's choice
Regular follow ups are required
Wishing you speedy recovery
Best of luck
Miks te olette kamalia ja kurjia? On Suomessa paljon kivojakin ihmisiä. Mutta kun se ei poista tosiasiat, että lääkeitä syödään liika ja mihin? Ihan hullu maa, kun ihmiset usko psyykologeille sinisilmäisesti ja psyykologi vaan ei tee muuta kun pistää pää sekaiseksi entisesta enemmän, siks kun Suomessa ei saa tunteita näyttää eikä saa liika peitä, ei saa surra eikä liika olla onnellinen. Tiedäkö edes itse psykologi mikä on oikeasti normaalia? No tuskin.... Mutta Suomi on täynnä aika paljon just sellaisia robotti ihmisiä, ei ikinä oma mielipidettää, tuntu kuin jokainen vaan ohjelmoitu samalla tavalla... tää on minusta hullua... mutta mä tiedän että mua siellä pidetään hulluna ja aina pitäneet
Oikeastiko aloittaja pitää itseään normaalina?
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;26426511:Oletko sä käynyt joskus psykologilla? Itse asiassa nehän eivät edes lääkkeitä määrää, kyse on keskusteluavusta. Lisäksi on eroa tunneilmaisussa ja häiriintyneessä tunneilmaisussa. Ahdistuskin on normaali olotila vain tiettyyn rajaan asti.
Mietin sitä, että pystytkö nyt sitten oikeasti luottamaan koko lopun elämän, että virus on poissa, vai jääkö asia kuitenkin kalvamaan mieltäsi?
No mä haluan kuulua epänormaileiden joukoon
En halua olla kuin yli puolet Suomalaisista, jotka popsi lääkeitä ja ovat kuin zombeja ilman tunteita. Siks kun Suomessa on kaikki epänormaaleja jos teet yli tai ale ja ihmisille ei saa liika olla hyvää oloa eikä pahaa oloa.... Täällä myös jopa Mexicossa ihmiset tietä miten paljon juuris Suomessa syödään pillereita, ei muuta muuta Suomesta ja kutsuvat Finlandia--->Pilll-Landiaksi... oikein nauratta tää, jos ostan liika oot hullu, sorry vaan mutta tää on niin hauska
Pakko kysyä, miten mä en voi luota että virus on poissa jos minulta otetaan kaikki näytteet. Minulta 6kk päästä otetaan 5 eri näytettä+ verikokeet missä mitataan E6 ja E7 proteinia, sekä kolposkopia+byopsia. En tiedä mistä vielä pakko tutkia, jos ei siihenkään voi luota. Se ainakin minulle riitä tietämään. Myös riitä hyväät tutkimukset tulokset, riitä että 16 vuotta sitten oli tehty isoin tutkimus missä oli kerätty 3000-4000 naista, niin vieläkään kelle virus ei ole palanut eikä aiheuttanut muutoksia. Myös tää rokote miks on hyvää, niin se suojelee jonkin verran muutenkin syöviltä, kun siellä on se E2 geeni tai proteini, mikä on hyvää asia elimistössä....
Virus mua ei pelottaa, se on yleinen, siihen ei kuole. Jos ei siitä hoitoa olisi ollut niin ei sitten. Mutta kun on mä paremmin otan sen, koska on vaan paljon helpompi elää näin. Kun varmasti joka papassa olisin varma pelännyt onko jotain ja muutenkin jonkin verram varma jokaisella ei kiva olo, kelle se kerrankin on tehnyt poikeavan papan
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;26426557:Siis lähinnä sillä kysyn, että osaatko sinä todellakin luottaa siihen, eli sinulle itsellesi ei jää mitään epäilystä. Joskushan jokin asia voi ahdistaa edelleen, vaikka se on teoriassa hoidettu. Jos sinusta tuntuu, että pystyt luottamaan siihen lääkäreiden sanaan, niin hyvähän se sitten on![]()
Aamulehti.fi | Teemat | Suomalaiset ovat pikkusieluisia ja kateellisia
tässä on jotain mutta iltalehdessä oli jopa tutkimuksia monta kerta:wave: eli etsikää vaan jos kiinnosta kun mä en vitti etsiä, mä luin sen muutenkin monta kerta ja tiedän itsekin sen ilman jopa tutkimuksia