Mulla hirveä ahdistus, koska mun terapeuttiset hoidot loppu lauantaina ja ja ja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="meriska";26426240]Kannatasko tehä perusteellinen tutkimus sun päässäs? Voi jeesus.....[/QUOTE]

Eikös Milanna jus sanonut, että on käynyt terapeutilla, mutta ei ole apua tullut!

[QUOTE="äiti";26426230]Milloin te muutatte sinne Yhdysvaltoihin?eikö olisi nyt hyvä aika muuttaa kun lapset ovat vielä pieniä.[/QUOTE]

Emme tidetään tasa tarkaan. Mutta me tehdään niin että asumme joskus Suomessakin ja joskus Yhdyvalloissa, siis emme muuta kokonaan, mutta katotaan jo sitten, missä vietämme enemmän aika:) myös kun vaikuttaa koulut ja muut varma, niin vast mietetään mitä tehdään, mutta se on jo päätetty että muutamme ainakin joskus, ehkä vuoden sisällä ehkä vast 5v päästä. Kun monista muistakin asioista on kiinni, milloin. Nyt ei ole vain halumisesta kysee

[QUOTE="Zap";26426282]Vaan elämästä ja kuolemasta, kuten aiemminkin?[/QUOTE]

niin kuin sanoin jo, asia ei ollut kuolemasta kysee, mutta muuten en olisi millään saanut palstalaisia rauhoittumaan

Milanna,toivottavasti rokotteet tehosi :)
Kaikki suomalaiset eivät ole kateellisia ja ahdasmielisiä !
Ne jotka on, ajattele et se on niitten häpeä. Sopii tietenkin jokaiseen kansalaisuuteen ..
Elää saa niin kuin tykkää jos se ei ketään vahingoita!

[QUOTE="Hiphei";26426323]Milanna,toivottavasti rokotteet tehosi :)
Kaikki suomalaiset eivät ole kateellisia ja ahdasmielisiä !
Ne jotka on, ajattele et se on niitten häpeä. Sopii tietenkin jokaiseen kansalaisuuteen ..
Elää saa niin kuin tykkää jos se ei ketään vahingoita![/QUOTE]
Ei ole kaikki, onneksi:)

Mutta valitettavasti aika iso osaa, en ymmärrä vain miksi, ihmiset edes jaksa oma enrgia pistää kateuteen tai vihaan...

Kiitos muuten:hug: Mä toivon kans. Mutta vast 6kk jälkeen saan tietä, nyt odotan vaan

Mä jopa kirjoitis yhdelle lääkärille, hän on yks hyvää Hpv tutkija maailmalla, mä kysyin kaiken jopa jos käy niin ettei tehoa, vaikka näin ei kuulema käy...mutta tätä se vastasi.....
Mutta mä yritän jo 2n päivän aikana rauhoittaa itseä... Siks kun lauantaina jos tiedän se meni alas niin voin huuta JEEEEE... siks kun se tarkoita se alkoi tehoamaan hyvin

Studies show that only conization or LEEP reduce the disease by 80% but these procedures alone do not increase the immunity against papilloma virus but if done along with vaccination they can completely regress the virus

So you don't have to worry as the vaccine has a great role in reducing the disease from CIN 2 TO CIN 1 or completely eliminating it.

Conization , cryosurgery or Leep are doctor's choice

Regular follow ups are required

Wishing you speedy recovery
Best of luck

Ei ole kaikki, onneksi:)

Mutta valitettavasti aika iso osaa, en ymmärrä vain miksi, ihmiset edes jaksa oma enrgia pistää kateuteen tai vihaan...

Kiitos muuten:hug: Mä toivon kans. Mutta vast 6kk jälkeen saan tietä, nyt odotan vaan

Mä jopa kirjoitis yhdelle lääkärille, hän on yks hyvää Hpv tutkija maailmalla, mä kysyin kaiken jopa jos käy niin ettei tehoa, vaikka näin ei kuulema käy...mutta tätä se vastasi.....
Mutta mä yritän jo 2n päivän aikana rauhoittaa itseä... Siks kun lauantaina jos tiedän se meni alas niin voin huuta JEEEEE... siks kun se tarkoita se alkoi tehoamaan hyvin

Studies show that only conization or LEEP reduce the disease by 80% but these procedures alone do not increase the immunity against papilloma virus but if done along with vaccination they can completely regress the virus

So you don't have to worry as the vaccine has a great role in reducing the disease from CIN 2 TO CIN 1 or completely eliminating it.

Conization , cryosurgery or Leep are doctor's choice

Regular follow ups are required

Wishing you speedy recovery
Best of luck

Ymmärsitkö mitä hän kirjoittaa? Missä se sinun 100% luuraa....

No niiltä menee energiaa siihen muiden kyttäämiseen ja pahan puhumiseen :D
Ei se mua haittaa, niiltä se pois on !
Siinäpähän jauhaa, mä ainakin elän just niinku meille on parasta.
Talvella lähden vajaaksi kuukaudeksi toiselle puolelle maapalloa, Hih siinä taas lisää puhuttavaa :D

Hyvältähän kuulosti toi sun saamasi s-posti!

[QUOTE="Zap";26426426]Ymmärsitkö mitä hän kirjoittaa? Missä se sinun 100% luuraa....[/QUOTE]

Ai nii mun olisi pitänyt näyttää sulle ekan sähköposti viestin. Ettei kyseinen tutkija tietä prosentuaalisesti kyseisestä rokotesta, se vaan osaa kertoa ko rokotesta edes jonkin verran, siks kun hän oli Mexicossa kokouksessa. Ja hän vaan tietä että se on hyvää ja että se poista viruksen yleensä... Niin kuin oli sanottu jos oot nuori ja perus terve rokote tehoa niin kuin yleensä muutkin rokotteet, jo imunnin kanssa ongelmia, voi tulla ongelma että tarvitset lisää....

Mä puhuin myös joskus yhden suomalsien tutkijan kanssa joka oli kans Mexicossa kokouksessa ja tunne itse Ricardo Rosailes joka teki rokotteen. Mä itkin sille kun mulle Usa.sta lääkärit kertoivat että se ei tehoa se on kusetus... Minun ei kuulema kannatta luota näihin lääkäreihin sanoi itse suomalainen tosi hyvää tutkija, siks jos joku sano niin niin se ei pidä paikansa, kun ko rokotteesta tietä vain 11 tutkija ja jotkut lääkärit jotka oli kokouksessa... Myös ne lääkärit jotka ovat tukijana GlaxoSmithin kanssa pakko varoa.... tämä sain tietä en halua kertoa mistä mutta luotettavista lähteistä... Niin ja miks mä kerron, niin siks kun haluan kertoa kaiken rehellisesti

Miks te olette kamalia ja kurjia? On Suomessa paljon kivojakin ihmisiä. Mutta kun se ei poista tosiasiat, että lääkeitä syödään liika ja mihin? Ihan hullu maa, kun ihmiset usko psyykologeille sinisilmäisesti ja psyykologi vaan ei tee muuta kun pistää pää sekaiseksi entisesta enemmän, siks kun Suomessa ei saa tunteita näyttää eikä saa liika peitä, ei saa surra eikä liika olla onnellinen. Tiedäkö edes itse psykologi mikä on oikeasti normaalia? No tuskin.... Mutta Suomi on täynnä aika paljon just sellaisia robotti ihmisiä, ei ikinä oma mielipidettää, tuntu kuin jokainen vaan ohjelmoitu samalla tavalla... tää on minusta hullua... mutta mä tiedän että mua siellä pidetään hulluna ja aina pitäneet

Oletko sä käynyt joskus psykologilla? Itse asiassa nehän eivät edes lääkkeitä määrää, kyse on keskusteluavusta. Lisäksi on eroa tunneilmaisussa ja häiriintyneessä tunneilmaisussa. Ahdistuskin on normaali olotila vain tiettyyn rajaan asti.

Mietin sitä, että pystytkö nyt sitten oikeasti luottamaan koko lopun elämän, että virus on poissa, vai jääkö asia kuitenkin kalvamaan mieltäsi?

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;26426511:
Oletko sä käynyt joskus psykologilla? Itse asiassa nehän eivät edes lääkkeitä määrää, kyse on keskusteluavusta. Lisäksi on eroa tunneilmaisussa ja häiriintyneessä tunneilmaisussa. Ahdistuskin on normaali olotila vain tiettyyn rajaan asti.

Mietin sitä, että pystytkö nyt sitten oikeasti luottamaan koko lopun elämän, että virus on poissa, vai jääkö asia kuitenkin kalvamaan mieltäsi?

Pakko kysyä, miten mä en voi luota että virus on poissa jos minulta otetaan kaikki näytteet. Minulta 6kk päästä otetaan 5 eri näytettä+ verikokeet missä mitataan E6 ja E7 proteinia, sekä kolposkopia+byopsia. En tiedä mistä vielä pakko tutkia, jos ei siihenkään voi luota. Se ainakin minulle riitä tietämään. Myös riitä hyväät tutkimukset tulokset, riitä että 16 vuotta sitten oli tehty isoin tutkimus missä oli kerätty 3000-4000 naista, niin vieläkään kelle virus ei ole palanut eikä aiheuttanut muutoksia. Myös tää rokote miks on hyvää, niin se suojelee jonkin verran muutenkin syöviltä, kun siellä on se E2 geeni tai proteini, mikä on hyvää asia elimistössä....

Virus mua ei pelottaa, se on yleinen, siihen ei kuole. Jos ei siitä hoitoa olisi ollut niin ei sitten. Mutta kun on mä paremmin otan sen, koska on vaan paljon helpompi elää näin. Kun varmasti joka papassa olisin varma pelännyt onko jotain ja muutenkin jonkin verram varma jokaisella ei kiva olo, kelle se kerrankin on tehnyt poikeavan papan

No mä haluan kuulua epänormaileiden joukoon:)

En halua olla kuin yli puolet Suomalaisista, jotka popsi lääkeitä ja ovat kuin zombeja ilman tunteita. Siks kun Suomessa on kaikki epänormaaleja jos teet yli tai ale ja ihmisille ei saa liika olla hyvää oloa eikä pahaa oloa:D.... Täällä myös jopa Mexicossa ihmiset tietä miten paljon juuris Suomessa syödään pillereita, ei muuta muuta Suomesta ja kutsuvat Finlandia--->Pilll-Landiaksi... oikein nauratta tää, jos ostan liika oot hullu, sorry vaan mutta tää on niin hauska

voi taivas - lukemani perusteella sinä itse syöt nappeja kuin leipää, ottaen vielä huomioon ikäsi... Todennäköisesti Meksikolaiset eivät edes tiedä mikä tai missä Suomi on joten lopeta jo valehteleminen.

Pakko kysyä, miten mä en voi luota että virus on poissa jos minulta otetaan kaikki näytteet. Minulta 6kk päästä otetaan 5 eri näytettä+ verikokeet missä mitataan E6 ja E7 proteinia, sekä kolposkopia+byopsia. En tiedä mistä vielä pakko tutkia, jos ei siihenkään voi luota. Se ainakin minulle riitä tietämään. Myös riitä hyväät tutkimukset tulokset, riitä että 16 vuotta sitten oli tehty isoin tutkimus missä oli kerätty 3000-4000 naista, niin vieläkään kelle virus ei ole palanut eikä aiheuttanut muutoksia. Myös tää rokote miks on hyvää, niin se suojelee jonkin verran muutenkin syöviltä, kun siellä on se E2 geeni tai proteini, mikä on hyvää asia elimistössä....

Virus mua ei pelottaa, se on yleinen, siihen ei kuole. Jos ei siitä hoitoa olisi ollut niin ei sitten. Mutta kun on mä paremmin otan sen, koska on vaan paljon helpompi elää näin. Kun varmasti joka papassa olisin varma pelännyt onko jotain ja muutenkin jonkin verram varma jokaisella ei kiva olo, kelle se kerrankin on tehnyt poikeavan papan

Siis lähinnä sillä kysyn, että osaatko sinä todellakin luottaa siihen, eli sinulle itsellesi ei jää mitään epäilystä. Joskushan jokin asia voi ahdistaa edelleen, vaikka se on teoriassa hoidettu. Jos sinusta tuntuu, että pystyt luottamaan siihen lääkäreiden sanaan, niin hyvähän se sitten on :)

[QUOTE="Hiphei";26426507]Rokote antaa immuuniuden virusta vastaan , loop hoito ei . Yhdessä ovat tehokas hoito![/QUOTE]

Näin on:)....

Mutta mulla on Cin2, mä en siltikään tarvitse hoitoa, mun lääkäri halua vain seurata, koska se sanoi ettei se ehkä edes ole Cin 2 vaan Cin 1 ja muutos tosi pieni, mulla vaan siellä nyt jotain taas hormonaallista synnytyksen jälkeen, en tiedä mikä se on, kun en siitä asia ole tutkinut. Mutta ei lääkäritkään tietä, ne vaan tietä että ainakin atyyppiset solut löytyy ja hpv

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;26426557:
Siis lähinnä sillä kysyn, että osaatko sinä todellakin luottaa siihen, eli sinulle itsellesi ei jää mitään epäilystä. Joskushan jokin asia voi ahdistaa edelleen, vaikka se on teoriassa hoidettu. Jos sinusta tuntuu, että pystyt luottamaan siihen lääkäreiden sanaan, niin hyvähän se sitten on :)

Joo, ymmärrän mitä tarkoitat:)

Juu ei, en mä osaa huoletua asioista jotka ei ole olemassa. Ehkä ensimmäinen aika olen shokissa, jos saan hyväät uutiset, mutta sitten tottun. Nyt mua pelottaa siks niin kuin sanoin kaikki meni niin äkkiä, en usko että on jo melkein 6 rokotetta. Miehellä hoidot kans loppuneet, mies sai vain käsiin 5 rokotetta. Lääkäri onnitteli että nyt kuulut pieneen joukoon kellä ei siitä pian ole ja se oli vaan niin epätodellista. Vaikea selittää... mutta mielikuvitus nyt laukaise, välillä taas kiva olo välillä taas lauantai pelottaa. Ehkä myös on pelkoa jonkin verran 6kk, en tiedä, en usko, mutta varma tulee kaikenlaista myös mieleen, jos... mutta odottaa vaan pitää:)

[QUOTE="Vieras";26426588]Siis onko sulle Venakko tehty Loop tai konisaatio rokotteen lisäksi?[/QUOTE]

ei ole tehtyä Leep hoitoa, lääkärin mielestä en tarvinnut. Tämä lääkäri luule että yhteensä voi olla tehokas hoito, varma kun kerroin Diagnosin, mutta se mun diagnoosi ei ole siis tarkkaa, siks mulle kukaan ei tee mitään. Lääkäri Mexicosta kielsi looppia, koska en mä kuulema siit enää tarvitsekaan, jos vaikka lääkäri päätä että tehdään. Parempi että nyt elimistö puolustelee siitä vastaan rokotteen kanssa. Myös mun oma lääkäri sellainen joka ei usko mihinkään eli Suomessa, eli mun täältä tarvi paljon papareita viedä, lääkäri antaa jopa paperit tutkimuksista

Mä myös haluan kertoa. Koska me sen Mexikolaisen lääkärin kanssa, ollaan ihan kun kavereita keskustellaan vaikka mistä. Se myös näytti niin paljon kiitos korttejä sille tulee ja se kertoi myös viestiä sähköpostiin, siis hänellä on niin hyvää olo tästä.... Mulla myös on sen tutkija kännykkä puh nro:D, mulle mun kaverit jotka kans otivat sen rokotteen sanoivat että wau sulla on sen numero... Mä olin jopa jo 3 kerta puhunut sen kaa, kun mulla aina tuhansia kysymyksiä...

Tässä on tästä tutkijasta videoita, jos joku espanja ymmärrä niin voi katsoa...

Videos

Yhteistyössä