Mäpäs kävin eilen "treffaamassa" yhtä palstalaista ;)

"eimullamuuta"
Ei helvetti kun mä oon vanha. Vanha ja väsynyt, kyyninen, katkera ämmä. Kun mä en vaan ymmärrä tätä nykyajan menoa, en sitten millään. Mä en ymmärrä sitä tolkutonta ympäriinsä treffailua vailla huolen häivää koska täytyyhän jokaisella aina olla Joku. Mä en ymmärrä tätä asioiden levittelyä netissä. Mä en ymmärrä miksi tällaiset asiat kiinnostaa niin kovasti kaikkia. Ja joo, tiedän et vika on mussa. Kuten alussa jo sanoin, vanha kyyninen ämmä olen. Pitäisi varmaan olla avaamatta koko nettiä kun ymmärrys ei millään riitä.
 
  • Tykkää
Reactions: metsänpeitto
[QUOTE="eimullamuuta";26425938]Ei helvetti kun mä oon vanha. Vanha ja väsynyt, kyyninen, katkera ämmä. Kun mä en vaan ymmärrä tätä nykyajan menoa, en sitten millään. Mä en ymmärrä sitä tolkutonta ympäriinsä treffailua vailla huolen häivää koska täytyyhän jokaisella aina olla Joku. Mä en ymmärrä tätä asioiden levittelyä netissä. Mä en ymmärrä miksi tällaiset asiat kiinnostaa niin kovasti kaikkia. Ja joo, tiedän et vika on mussa. Kuten alussa jo sanoin, vanha kyyninen ämmä olen. Pitäisi varmaan olla avaamatta koko nettiä kun ymmärrys ei millään riitä.[/QUOTE]

juu, ei pidä ottaa niin kirjaimellisesti. Huumorillahan tässä mennään, voi sitä ihmisiä tapaillakin, ihan huvin vuoksi :) Ja en tiedä onko eroa siinä, kiertääkö huhut kylillä vai täällä palstalla.
 
[QUOTE="eimullamuuta";26425938]Ei helvetti kun mä oon vanha. Vanha ja väsynyt, kyyninen, katkera ämmä. Kun mä en vaan ymmärrä tätä nykyajan menoa, en sitten millään. Mä en ymmärrä sitä tolkutonta ympäriinsä treffailua vailla huolen häivää koska täytyyhän jokaisella aina olla Joku. Mä en ymmärrä tätä asioiden levittelyä netissä. Mä en ymmärrä miksi tällaiset asiat kiinnostaa niin kovasti kaikkia. Ja joo, tiedän et vika on mussa. Kuten alussa jo sanoin, vanha kyyninen ämmä olen. Pitäisi varmaan olla avaamatta koko nettiä kun ymmärrys ei millään riitä.[/QUOTE]

Vaikka oletkin vanha, kyyninen ämmä, niin vastaan silti.

Se treffailu ei automaattisesti liity siihen, että olisi "pakko olla Joku". Se liittyy siihen, että on mukavaa ja mielenkiintoista tavata ja tutustua uusiin ihmisiin, oli ne sitten miehiä tai naisia.

En minä ainakaan alttarin kuva silmissä ole pyyhältämässä yhdenkään jantterin kanssa treffeille, motiivit ovat edellisessä kappaleessa mainitut.

harmoillen, anteeksi tyhmyyteni, mutta mulla ei ole nyt hajuakaan, että kuka olet? Olet mun facebook kaveri? Mikä oli sun entinen nimimerkki?
 
Aries 78
Vois kyllä käydä deiteillä, ei tästä Kalajoki-Kokkola alueelta olis ketään mukavaa henkilöä joka lähtis lapsien kera hoploppiin yms leikkipaikkaan, leikkimisten jälkeen tietenkin paikalliseen syömään roskaruokaa :D Itellä kun nuo lapset aina mukana :)
 
  • Tykkää
Reactions: TrueBlood
[QUOTE="eimullamuuta";26425938]Ei helvetti kun mä oon vanha. Vanha ja väsynyt, kyyninen, katkera ämmä. Kun mä en vaan ymmärrä tätä nykyajan menoa, en sitten millään. Mä en ymmärrä sitä tolkutonta ympäriinsä treffailua vailla huolen häivää koska täytyyhän jokaisella aina olla Joku. Mä en ymmärrä tätä asioiden levittelyä netissä. Mä en ymmärrä miksi tällaiset asiat kiinnostaa niin kovasti kaikkia. Ja joo, tiedän et vika on mussa. Kuten alussa jo sanoin, vanha kyyninen ämmä olen. Pitäisi varmaan olla avaamatta koko nettiä kun ymmärrys ei millään riitä.[/QUOTE]

Ah, sielunsisar. =)
 

Yhteistyössä