V
"vieras"
Vieras
No niin , työkkäri on sitten mokannut. Mulla on työnhaku voimassa, kosa olen työtön, vaikka opiskelenkin, mikä tarkoittaa sitä että mun ei tarvitse uusia työnahkuani. Se kirje missä luki että työnhakuni on mennt poikki 1.6, on ollut HEIDÄN virheensä. ees kesällä tätä työnhakua ei tarvitse uusia.
Koulu ei ole vielä lähettänyt sitä opintoreksiteriotetta eikä sitä tosistetta, mikä heille olla, mutta ehtiihän sen vielä. Ne on oltava perillä 30 päivä, mutta ku se on lauantai niin siloin se tarkoittaa 29. päivää.
Mä saan siis normaalisti päivärahaa keäsajalta, eikä työnhaku ol katkaistu. siis vaikka olen opiskelija olen myös työnhakija, loma-aikoina ja viikonloppuisin olen työtön työnhakija ja saan tehdä töitä jos haluan. Mutta koulussa olleessani en voi tehdä iltatöitä.
Eihän sitten työkkäri ole mokannut.. Mitäs hätää sulla sitten on ollut kun kerta työnhakukin ollut voimassa. Ja kuten tuolla on sua jo neuvottukin niin seuraa omien sivujen kautta sitä työnhaun voimassaoloa niin tiedät mihin mennessä sun pitää ottaa yhteyttä.
Hienostihan he siellä teki, että peruivat tuon katkon kun kerta omaehtoisena opiskelet. =)