V
"vieras"
Vieras
en oliis ehtinyt työkkäriin kun harjoittelussa työpäivä päättyi joka päivä klo 15 ja työkkäri menee kinni klo 15.
Menee kiinni klo 15.45.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
en oliis ehtinyt työkkäriin kun harjoittelussa työpäivä päättyi joka päivä klo 15 ja työkkäri menee kinni klo 15.
lapussa luki etä valitusoikeutta ei ole.
että näin. ei se auta vaikka korjattisiinkin
no mutta onhan kesäloma kuitenkin 2,5 kk, pikkasen pidempi muihin lomiin verrattuna..tuossa ajassa voi opiskelijakin työllistyä..
Jaa, enpä tiiä. Hassua, että muilla on aina näitä ongelmia, tai joillain tietyillä tyypeillä, mulla tai mun tuntemilla ns. vastuuntuntoisilla ei koskaan. Itsekin olen itseasiassa joskus toimittanut myöhässä työkkäriin noita papereita, mutta aina olen saanut myönteisen päätöksen päivärahasta. Mä en ymmärrä, miksi ap puhuu opiskeluiden lopettamisesta kun kuitenkin alussa sanoit että koulu jatkuu vielä vuoden? Mä kun opiskelin työttömyysturvalla, niin sain koko kesän ajalta työttömyyskorvausta, vaikka opiskelut oli tietenkin tauolla. Nyt valmistuin, opiskeluiden päättämispäiväksi oli merkitty 1.6, jolloin soitin saman viikon tiistaina työkkäriin ja sanoin meneväni sinne 4.6. Tämä sopi heille, ja kun menin, sanoin, ettei mulla ole lopullisia todistuksia vielä ja sekin sopi heille ihan hyvin. Työttömyysaikaa jatkettiin 6.8 jota ennen mun ei tartte päätäni asialla vaivata.
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;26416340:otat ne laput mukaan sinne työkkäriin, ja kysyt et miksi päivämäärä on muutettu ilman et on ilmoitettu.
ja selität selkeästi koko jutun, eiköhän se sillä selviä.
Alkuperäinen kirjoittaja työkkärin täti;26418443:Lisään vielä, että kaiken toiminnan takana työkkärissä ja valtion muissakin puljuissa on lait ja pykälät, ja niitä noudattamalla kaikkien pitäisi saada tasavertainen kohtelu. Jos sinusta on rikottu jotain asetuksen kohtaa niin tee valitus. Ihmisiä täälläkin ollaan. Voit vaikka onnistua!
No niin , työkkäri on sitten mokannut. Mulla on työnhaku voimassa, kosa olen työtön, vaikka opiskelenkin, mikä tarkoittaa sitä että mun ei tarvitse uusia työnahkuani. Se kirje missä luki että työnhakuni on mennt poikki 1.6, on ollut HEIDÄN virheensä. ees kesällä tätä työnhakua ei tarvitse uusia.
Koulu ei ole vielä lähettänyt sitä opintoreksiteriotetta eikä sitä tosistetta, mikä heille olla, mutta ehtiihän sen vielä. Ne on oltava perillä 30 päivä, mutta ku se on lauantai niin siloin se tarkoittaa 29. päivää.
Mä saan siis normaalisti päivärahaa keäsajalta, eikä työnhaku ol katkaistu. siis vaikka olen opiskelija olen myös työnhakija, loma-aikoina ja viikonloppuisin olen työtön työnhakija ja saan tehdä töitä jos haluan. Mutta koulussa olleessani en voi tehdä iltatöitä.
No mun kohdallani se on kyllä riippunut aivat tysin virkailijasta kuinka hommat työkkärissä on sujunut. Yhdelle kelpaa yksi todistus, toiselle ei sitten jumalauta mikään. Että äläpä valehtele. Ei tarvitse olla mikään ainutlaatuinen saadakseen erilaista kohteua eri virkailijoilta (ja musta on alkanut tässä 2 vuoden aikana tuntumaan että ne ei ihan oikeasti tiedä sielä yhtään mitä tekevät..)
Ei ne aina tiedäkään. Kivenkovan väittivät mun mieheelle kun haki puuseppmestarikoulutukseen että sellaista amamttinimikettä ja koulutusta ei oelkaan. Aivan varmasti on TEAK:issa. ottaisivat selvää ennekuin väittävät.
minäkin ole eräänkin kerran vienyht SAMOJA lappuja sinen monta kertaa kun niitä ei heilä muka ole, ei vaikak kopiot ottivat, siski piti juosta jatkuvasti siellä.