lucifer
miten niin "kohta"?Mistäs päin sä ootkaan? Mähän oon kohta palstalortto opcorn:
miten niin "kohta"?Mistäs päin sä ootkaan? Mähän oon kohta palstalortto opcorn:
Jaa et jos käy "treffeillä" jonku kanssa nii ei saa sit enää olla mitään muuta elämää?miten niin "kohta"?
no eihän näiden pellejen mukaan saa olla muutenkaan muutaelämää niin sun tapaus alkaa muistuttaa melkoista pelleilyä:snotty:Jaa et jos käy "treffeillä" jonku kanssa nii ei saa sit enää olla mitään muuta elämää?
Elä hätäile suotta, en asu lähelläkään VantaataMistäs päin sä ootkaan? Mähän oon kohta palstalortto opcorn:
No hyvä sit, kaiElä hätäile suotta, en asu lähelläkään Vantaata
Laskiko sisään?Kiva oli rupatella sillee IRL.
Meillä päin rupattelu tarkoittaa keskustelua. Mitä siinä voi laskea sisään? Enempikin ulos laskettiin, monia juttujaLaskiko sisään?
Paljonkohan täällä on oikein miehiä jotka on regannut palstalle? Itellä hajuakaan kaikista kun nimimerkkikään ei aina anna ilmi.Johan on ketju Minutki oli näemmä mainittu ehdokkaana tuol
Mua kiinnostais kanssa tää, etenkin ne oikeet miehet, eikä mitkää feikkimiehet (siis tekeydytty mieheks)...Paljonkohan täällä on oikein miehiä jotka on regannut palstalle? Itellä hajuakaan kaikista kun nimimerkkikään ei aina anna ilmi.
Ihme ettei tiimarinvihkoja oo kaivettu viel esiinJohan on ketju Minutki oli näemmä mainittu ehdokkaana tuol
Eheiii tuule!Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;26415673:Porvoosta tuulee
Ei ollu Majuri, mutta se kieltämättä juttujen perusteella vaikutta siltä että voisin tavatakin IRL ;D No nyt mä viimestään oon sit se palstalortto. Miten on Hra Majuri? Missäs päin sä vaikutitkaan?Ai se oli Majuri...
Ei ollu Majuri, mutta se kieltämättä juttujen perusteella vaikutta siltä että voisin tavatakin IRL ;D No nyt mä viimestään oon sit se palstalortto. Miten on Hra Majuri? Missäs päin sä vaikutitkaan?
Onko täällä siten ollut jotain feikkimiehiä palstailemassa?Mua kiinnostais kanssa tää, etenkin ne oikeet miehet, eikä mitkää feikkimiehet (siis tekeydytty mieheks)...
Keravalla tais olla.Ei ollu Majuri, mutta se kieltämättä juttujen perusteella vaikutta siltä että voisin tavatakin IRL ;D No nyt mä viimestään oon sit se palstalortto. Miten on Hra Majuri? Missäs päin sä vaikutitkaan?
Niin mä muistelinkin Se ei olis edes kovin kaukanaKeravalla tais olla.
Oi kyllä on.Onko täällä siten ollut jotain feikkimiehiä palstailemassa?
*Virittelee TV:n(TiimariVihko) kuntoon.*opcorn:No voihan perhana. Nyt tuli ilmoitus etten saa kertoa kuka kyseessä. Nyt te joudutte elää epätietoisuudessa, kunnes toinen osapuoli kertoo teille :$