Mäpäs kävin eilen "treffaamassa" yhtä palstalaista ;)

[QUOTE="Vieras";26411334]Et ole kuullut Non Compos Mentisin ja Datan kihlauksesta :O. Olet missannut vuoden parhaan palstauutisen.[/QUOTE]

Aah, mulla meni ihan ohi ku oli tollee NCM muodossa, mä raaviskelin päätä että kuka kumma. Mut joo, ohi on menny toikin uutinen. Ilmeisesti työ on tullu sotkee palstailun ;) Enää 1,5 vkoa ja sit taas ei oo muuta ku aikaa palstailla.
 
[QUOTE="huhhuh";26414866]Ei se ole naamakirjassa enää. Minkä ikäinen kaveri oli? Paljonkin vanhempia? Unohda...[/QUOTE]

On se mut ei paikalla just nyt. Mua jokusen vuoden vanhempi. Itse olen 31. Jaa-a, onko se nyt sit paljon vanhempia ;) En mä oikeen tiedä kannattaako tätä unohtaa ;)
 
Aries 78
Ohoh, nyt taitaa olla palstamiehenmetsästyskausi, vai onko vaan kevättä rinnassa?
:)
Tietääkö joku mille ajanjaksolle tämä Hunt Season rajoittuu? Olis aika jees tietää miten kauan tässä pitää hiippailla kauppaankin pimeitä syrjäkujia pitkin, huppu vedettynä pään ylitte vainoharhaisena ympärilleen pälyillen. Ei se muuten mutta voi nuo lapset hieman miettiä että onko iskällä ne loputkin inkkarit pudonnu kanootista
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tietääkö joku mille ajanjaksolle tämä Hunt Season rajoittuu? Olis aika jees tietää miten kauan tässä pitää hiippailla kauppaankin pimeitä syrjäkujia pitkin, huppu vedettynä pään ylitte vainoharhaisena ympärilleen pälyillen. Ei se muuten mutta voi nuo lapset hieman miettiä että onko iskällä ne loputkin inkkarit pudonnu kanootista
Mä just mietin että mä en oo koskaan nähny sun kuvaa :whistle: Kai se paras Hunt Season on kevät ja kesä. Mutta toisaalta syksyn pimeisiin iltoihin olis kiva joku saada seuraks. Ja talvella tarvii lämmittäjää, joten kai sä joudut aina olee siel hupun suojissa :D
 
Aries 78
Mä just mietin että mä en oo koskaan nähny sun kuvaa :whistle: Kai se paras Hunt Season on kevät ja kesä. Mutta toisaalta syksyn pimeisiin iltoihin olis kiva joku saada seuraks. Ja talvella tarvii lämmittäjää, joten kai sä joudut aina olee siel hupun suojissa :D
Toisaalta voisihan tuon ajatella niin että kevyt vaatetus päälle ja hiekkasärkille lasten kanssa aurinkoa ottamaan kunhan kelit antaa myöden. Tuo on tosi että syksyllä ja talvella kaipaa sitä kaveria jonka kanssa illlalla katselis telkkua ja keskustelis päivän tapahtumat kun ensin yhdessä tehty kaikki kotiaskareet..
 
  • Tykkää
Reactions: DuskyLeDoux
Toisaalta voisihan tuon ajatella niin että kevyt vaatetus päälle ja hiekkasärkille lasten kanssa aurinkoa ottamaan kunhan kelit antaa myöden. Tuo on tosi että syksyllä ja talvella kaipaa sitä kaveria jonka kanssa illlalla katselis telkkua ja keskustelis päivän tapahtumat kun ensin yhdessä tehty kaikki kotiaskareet..
Meinaaks et metsästäjät hävii kevyen vaatetuksen myötä? Vai onko sulla hiekkasärkät muuten vaan lähellä ja itelläs metsäsyt päällä? :whistle: :stick:
 

Yhteistyössä