http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2148337-menin-kihloihin/Woooooot!?!!? Linkki tuollaiseen paljatukseen!!!
http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2148337-menin-kihloihin/Woooooot!?!!? Linkki tuollaiseen paljatukseen!!!
WTF?Kiva oli paritella sillee IRL.
Ei se ole naamakirjassa enää. Minkä ikäinen kaveri oli? Paljonkin vanhempia? Unohda...No en mä ihan viel viitti ;D Pitäähän se nyt "hulluja" vähän pitää jännityksessä! (lue: kurkkasin että oisko se ollu naamakirjassa, että oisin saanu luvan paljastukselle, mut ei näkyny )
Määrään sulle kunnon yöunet!WTF?
Mulla on ehkä lukihärö, tai vähän liikaa univelkaa....:ashamed:
10 vuotta vanhempi? Se on liikaa.On se mut ei paikalla just nyt. Mua jokusen vuoden vanhempi. Itse olen 31. Jaa-a, onko se nyt sit paljon vanhempia En mä oikeen tiedä kannattaako tätä unohtaa
No kun en pihinä kehtais tekstatakaan Odottelen jos ilmestyis faceen....eikö sulla vielä(kään ) oo lupaa kertoa kuka tämä mies on? :O :stick:
Tietääkö joku mille ajanjaksolle tämä Hunt Season rajoittuu? Olis aika jees tietää miten kauan tässä pitää hiippailla kauppaankin pimeitä syrjäkujia pitkin, huppu vedettynä pään ylitte vainoharhaisena ympärilleen pälyillen. Ei se muuten mutta voi nuo lapset hieman miettiä että onko iskällä ne loputkin inkkarit pudonnu kanootistaOhoh, nyt taitaa olla palstamiehenmetsästyskausi, vai onko vaan kevättä rinnassa?
Mä just mietin että mä en oo koskaan nähny sun kuvaa Kai se paras Hunt Season on kevät ja kesä. Mutta toisaalta syksyn pimeisiin iltoihin olis kiva joku saada seuraks. Ja talvella tarvii lämmittäjää, joten kai sä joudut aina olee siel hupun suojissaTietääkö joku mille ajanjaksolle tämä Hunt Season rajoittuu? Olis aika jees tietää miten kauan tässä pitää hiippailla kauppaankin pimeitä syrjäkujia pitkin, huppu vedettynä pään ylitte vainoharhaisena ympärilleen pälyillen. Ei se muuten mutta voi nuo lapset hieman miettiä että onko iskällä ne loputkin inkkarit pudonnu kanootista
No eikös toi avatar ole Arieksen omakuva...Mä just mietin että mä en oo koskaan nähny sun kuvaa Kai se paras Hunt Season on kevät ja kesä. Mutta toisaalta syksyn pimeisiin iltoihin olis kiva joku saada seuraks. Ja talvella tarvii lämmittäjää, joten kai sä joudut aina olee siel hupun suojissa
Toisaalta voisihan tuon ajatella niin että kevyt vaatetus päälle ja hiekkasärkille lasten kanssa aurinkoa ottamaan kunhan kelit antaa myöden. Tuo on tosi että syksyllä ja talvella kaipaa sitä kaveria jonka kanssa illlalla katselis telkkua ja keskustelis päivän tapahtumat kun ensin yhdessä tehty kaikki kotiaskareet..Mä just mietin että mä en oo koskaan nähny sun kuvaa Kai se paras Hunt Season on kevät ja kesä. Mutta toisaalta syksyn pimeisiin iltoihin olis kiva joku saada seuraks. Ja talvella tarvii lämmittäjää, joten kai sä joudut aina olee siel hupun suojissa
no laitat sille yv:tä siellä fb:ssa, niin ei tarvii odotella onko paikalla vai eikö oo..No kun en pihinä kehtais tekstatakaan Odottelen jos ilmestyis faceen....
Meinaaks et metsästäjät hävii kevyen vaatetuksen myötä? Vai onko sulla hiekkasärkät muuten vaan lähellä ja itelläs metsäsyt päällä? :stick:Toisaalta voisihan tuon ajatella niin että kevyt vaatetus päälle ja hiekkasärkille lasten kanssa aurinkoa ottamaan kunhan kelit antaa myöden. Tuo on tosi että syksyllä ja talvella kaipaa sitä kaveria jonka kanssa illlalla katselis telkkua ja keskustelis päivän tapahtumat kun ensin yhdessä tehty kaikki kotiaskareet..
Mä laitoin jono laitat sille yv:tä siellä fb:ssa, niin ei tarvii odotella onko paikalla vai eikö oo..
SekäettäMeinaaks et metsästäjät hävii kevyen vaatetuksen myötä? Vai onko sulla hiekkasärkät muuten vaan lähellä ja itelläs metsäsyt päällä? :stick:
Mistäs päin sä ootkaan? Mähän oon kohta palstalortto opcorn:Sekäettä