Kyllä tohon miehennielijään tänä kesänä joku varattu haksahtaa... voi voi...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Amelie"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tiedän tyypin, samantapainen asui aikanaan naapurustossa... ja vaikka itse olin silloin sinkku eikä siis oma mies huolettanut, niin ei sitä kiva ole sivusta seurailla kun perheenisille vilautellaan "vahingossa" reittä tai tissivakoa pihahommissa... noissa jutuissa tahtoo käydä aina huonosti, myös naiselle itselleen.

[QUOTE="Miimu";26409478]Mites siinä huonosti käy?[/QUOTE]

Ai miten? No esimerkiksi siten että joku varattu mies haksahtaa, jää kiinni ja jättää naikkosen kuin nallin kalliolle kun ei kuitenkaan halua kertapanon vuoksi rikkoa perhettä. Minkä jälkeen koko naapurusto pitää jäätävää etäisyyttä tähän naiseen - paitsi ne loput jotka tahtovat pukille. Ikävä kyllä nähty juttu.

Kun on itsetunto kunnossa ei tarvitse kytätä naapureita noin tarkkaan ja pelätä että oma mies haksahtaa. Kauniita naisia riittää ja jos tykkää olla bikineillä niin mikäs sen kieltää.
Tosta että se ei moikkaa naisia.. Enpä ihmettele jos teillä tollanen meininki on koko talon naisilla. :D

Pieni flirtti pitää mielen virkeänä :) Nainen saattaa vain kiusoitella talon ukkoja, nauttia saamastaan huomiosta ja hymyillä huvittuneesti tietäessään olevansa monen naapurin märkä päiväuni. Eikä kaunista vartaloa tarvitse kesällä tarpeettomasti peitellä.

Mukavaaha se on, kun on naiskauneutta meille miehille tarjolla. Eipä minua ainakaan haittaa paljas pinta kesäsin. Oishan se mukavaa ku tommoseen pääsis kajoomaan, mutta taitaispas jäähä kiusoitteluasteelle. Se minnuu kyllä ottaa päähän, että annetaan ymmärtää muttei ymmärretä antaa. Sais melkein olla joku laki, että jos antaa ymmärtää nii pitää antaa.

Kyllä sitä pittää muissakin asoissa pittää lupaus tai se mitä ollaan lupaavinaan. Että meinaan miksei tässäki. Kyllä on tasa arvo vääräks menny kun nainen saa pyllistellä ja kiusata miestä miten huvittaa.

Yhteistyössä