Kyllä tohon miehennielijään tänä kesänä joku varattu haksahtaa... voi voi...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Amelie"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"Amelie"

Vieras
Kirjotin tänne aikasemminkin siitä, että meiän taloyhtiöön on tämmönen nuori nainen muuttanut. Pukeutuminen on erit. provosoivaa (säällä kuin säällä!) ja jutut kanssa. Omaan mieheen kyllä luotan, mutta kyllä sen naamasta näkee että aika moni varattu mies on ihan sekasin. Tuo naikkonen kun tota peliään pitää vanhempienkin miesten kanssa (ainakin noitten 40v).

Ja tosi paljon sen pitää tossa sisäpihalla tehä juttuja, että mahdollisimman paljon olis esillä. Ottaa aurinkoa narubikineissä jos vaan sää vähänkin sallii (ja yleensä vielä avaa yläosan kun on selällään). Pyykkiä ripustelee koko ajan niukoissa asuissa ja ihan kaikki näkee sen erittäin niukat pikkuhousut sun muut.

Ukoille heittää juttua aina ja tuntuukin siltä, että aika moni niistä pyörii sen ympärillä kuin mehiläiset kukkien ympärillä... Olen varma, että joku tohon naikkoseen haksahtaa ja ikävää jälkeekin siitä tulee. Se kertoo kans aika paljon, että talon muiden naisten kanssa ei juttele mitään, maksimissaan semmonen vaimee tervehdys tulee...

Joo mua pilkataan täällä kyyläksi, se on ihan selvä. Eikä asialle sinällään kai mitään voi, mutta pakko tätä jonnekkin on purkaa.

Ehkä haksahtajaehdokkaita piisaa, mutta huoliiko oikeasti ketään haksahtajista? Ehkä vehtaa maailman tappiin ja sitten kun kyllästyy menee hakemaan Manhattanilta jonkun maailmanmiehen.

[QUOTE="äiti";26406963]Vieläkö pelkäät että miehesi siihen haksahtaa?[/QUOTE]

En. Enkä mä nyt alun alkaenkaan oikeesti sitä pelännyt. Mut toisaalta mä ymmärrän miehiä. Ne on noissa asioissa aika yksioikoisia ja se vaan menee niin, että jos on mahdollisuus, niin aika moni siihen saattaisi tarttua. Vaikka sitten kaduttaisikin.

[QUOTE="ap";26406970]No suoraan sanoen en kehtais. On mulla ihan ok-kroppa, mutta emmä sitä silti kehtais tollai esitellä.[/QUOTE]

Siis sehän olis just parasta jos olisit joku ei-kauneusihannetta-vastaavalla kropalla varustettu ja menisit sinne pyörimään! :D

No mutta eikö se ole aika surullista, jos tuon naisen elämä keskittyy sen ympärille, että pitää olla vetävän näköinen ja haksauttaa jonkun mies? Siinähän menee tavallaan siltä elämä sen oman itsetunnon keinotekoiseen pönkittämiseen, sen sijaan, että tekisi jotain kivaa.

No mutta eikö se ole aika surullista, jos tuon naisen elämä keskittyy sen ympärille, että pitää olla vetävän näköinen ja haksauttaa jonkun mies? Siinähän menee tavallaan siltä elämä sen oman itsetunnon keinotekoiseen pönkittämiseen, sen sijaan, että tekisi jotain kivaa.

Kyllä tuollainen nainen taitaa saada suurimman nautintonsa keräämästään huomiosta.

No totuushan on että miehet on helppoja...

Eihän se mimmi välttämättä muuta haluakaan, kuin huomiota. Kaikki jotka tykkäävät esitellä avujaan eivät välttämättä jaa sitä persettä. :whistle:

Meidän naapurustossa jossain täällä kans asuu semmoinen teini joka +5 asteen keleillä heittää mikroshortsit jalkaan ja +15 keleillä hilluu pelkät bikinit päällä. Ei siinä, tytöllä on todella kaunis vartalo, sikspäkistä huomaa, että hän urheilee paljon (usein näenkin juoksemassa) mutta en minä tiedä, millaiset vanhemmat antaa lastensa liikkua "ihmisten ilmoilla" lähestulkoon alusvaatteissa?

No totuushan on että miehet on helppoja...

Eihän se mimmi välttämättä muuta haluakaan, kuin huomiota. Kaikki jotka tykkäävät esitellä avujaan eivät välttämättä jaa sitä persettä. :whistle:

No se jää nähtäväksi. Itse nimenomaan epäilen, että tässä tapauksessa tulee tapahtumaan jotain muutakin. Mutta voi olla että ei tapahdu. Tai voi olla että tapahtuu, mutta pysyy salassa.

En nyt noilla tiedoilla vielä sanoisi miestennielijäksi.. se että pukeutuu bikineihin tai sellaisiin ei vielä kerro muusta mitään kuin vaatetuksesta. Itse olen kyllä biksut päällä vain rannalla tai mökillä,mutta ripustan pyykkejä minarissa ja pikkutopissa,jos on tarpeeksi lämmin.Enkä kyllä hae katseita tai muutakaan,tykkään vain kesällä pukeutua sen mukaisesti,kun pitkän talven saa pukea niin paljon vaatetta päälle. =)

Joo mut ne puheet kuule... Esim. yhden miehen kans ne puhu grillaamisesta, ni se sano jotain että "Mä en niinku tykkää makkarasta, siis semmosesta mikä syödään... hihii... voi sitä silti jotain muutama makkaraa maistella... hihii..."

"mul on kämpäs niin kuuma, että usein ei viitti pitää mitää vaatteit päällä... hihii... no tuskin kukaan onneks kyttää ja toisaalt iha sama mulle... hihii"

Sinällään se, että ei olis mitään vaatteita päällä kotona ei kauheesti erois tosta ulkovaatetuksesta.

Näitä esimerkkejä on lukuisia.

Joo-o. Jos itte asuisin tuossa talossa, niin pakkohan tuommoista olis mennä kiksauttaa. Harmi ettei täällä asu. Mut mä en ookkaan varattu. Kai sille muutkin käy kuin varatut?

ettei ap olis vaan vähän kateellinen. en näe tuossa mitään kummallista. itsekin otan aurinkoa pihalla narubikineissä, tosi asutaan omakotitalossa mutta jos kerrostalossa asuisin niin kyllä siltikin ottaisin aurinkoa

[QUOTE="Tii";26407326]Siis oikeasti, miten voi naapurin tekemiset noin paljon kiinnostaa jos omaan ukkoosi kerran luotat täysin?[/QUOTE]

koska sillä on salaa pelko persiissä että se on just nimenomaan oma ukko joka siihen haksahtaa eikä kukaan muu ;)

Jännä juttu, että tämmösessä asiassa tulee pääosin kommentoimaan sellaiset, jotka ovat mukamas niin yleviä ettei moiset asiat haittaa. Mies on superolento, joka näkee vain kyseisen naisen. Itsetunto on niin korkeella, että ei pätkääkään haittaa keikistelevät pimut jne jne. Itte kyllä uskon, että moni muukin nainen kokis hieman kuin mä, mutta ne ei kehtaa kirjoittaa, koska täällä vallitsee semmoinen tekopyhien ihmenaisten mafia...

Mitä sitten, että mä olisin kateellinenkin? Mitä sitten jos mä vähän pelkäisinkin, että mieheni haksahtaisi? Voi olla näinkin, mutta emmä silti pidä tuon naisen toimintaa ihan korrektina. Ja mä sentään pystyn myöntämään muutamat heikkoudet itsessäni.

Niitä heikkouksia olis kyllä lisääkin, oon jopa huutanut lapsilleni kuin sumutorvi useita kertoja. Ja miehelle kanssa... oi voi, olen epätäydellinen. Kropakaan ei oo missimitoissa, tosin ei nyt mitään ylipainookaan...

[QUOTE="Amelie";26406906]Kirjotin tänne aikasemminkin siitä, että meiän taloyhtiöön on tämmönen nuori nainen muuttanut. Pukeutuminen on erit. provosoivaa (säällä kuin säällä!) ja jutut kanssa. Omaan mieheen kyllä luotan, mutta kyllä sen naamasta näkee että aika moni varattu mies on ihan sekasin. Tuo naikkonen kun tota peliään pitää vanhempienkin miesten kanssa (ainakin noitten 40v).

Ja tosi paljon sen pitää tossa sisäpihalla tehä juttuja, että mahdollisimman paljon olis esillä. Ottaa aurinkoa narubikineissä jos vaan sää vähänkin sallii (ja yleensä vielä avaa yläosan kun on selällään). Pyykkiä ripustelee koko ajan niukoissa asuissa ja ihan kaikki näkee sen erittäin niukat pikkuhousut sun muut.

Ukoille heittää juttua aina ja tuntuukin siltä, että aika moni niistä pyörii sen ympärillä kuin mehiläiset kukkien ympärillä... Olen varma, että joku tohon naikkoseen haksahtaa ja ikävää jälkeekin siitä tulee. Se kertoo kans aika paljon, että talon muiden naisten kanssa ei juttele mitään, maksimissaan semmonen vaimee tervehdys tulee...

Joo mua pilkataan täällä kyyläksi, se on ihan selvä. Eikä asialle sinällään kai mitään voi, mutta pakko tätä jonnekkin on purkaa.[/QUOTE]

No ainakin se on siisti kun jatkuvasti pyykkää.

Yhteistyössä