Mulla on niin ikävä mun miestä....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Ei olla nähty kunnolla pariin kuukauteen, se on lähtenyt aamulla töihin jo ennen kuin mä herään ja tullut takaisin niin että olen just menossa/mennyt nukkumaan. Parin kuukauden aikana se on pitänyt ehkä 4 vapaapäivää jotka ollaan käytetty sitten lapsen kanssa touhuten.
Nyt mulla on niin kauhea ikävä mun miestä, haluaisin niiiin kovasti edes yhden illan viettää kahdestaan miehen kanssa, käydä vaikka syömässä ja sitten olla vaan. mutta ei, vasta talvella hellittää :(
Suurinta luksusta mitä voisin keksiä olisi vaikka hotelliyö miehen kanssa, mutta siitä mun on varmaan tämän vuoden puolella edes turha haaveilla :(

[QUOTE="vieras";26388797]Ei olla nähty kunnolla pariin kuukauteen, se on lähtenyt aamulla töihin jo ennen kuin mä herään ja tullut takaisin niin että olen just menossa/mennyt nukkumaan. Parin kuukauden aikana se on pitänyt ehkä 4 vapaapäivää jotka ollaan käytetty sitten lapsen kanssa touhuten.
Nyt mulla on niin kauhea ikävä mun miestä, haluaisin niiiin kovasti edes yhden illan viettää kahdestaan miehen kanssa, käydä vaikka syömässä ja sitten olla vaan. mutta ei, vasta talvella hellittää :(
Suurinta luksusta mitä voisin keksiä olisi vaikka hotelliyö miehen kanssa, mutta siitä mun on varmaan tämän vuoden puolella edes turha haaveilla :([/QUOTE]

minulla on myös kauhean kova ikävä miestäni.hän menehtyi kohta vuosi sitten.

[QUOTE="vieras";26388797]Ei olla nähty kunnolla pariin kuukauteen, se on lähtenyt aamulla töihin jo ennen kuin mä herään ja tullut takaisin niin että olen just menossa/mennyt nukkumaan. Parin kuukauden aikana se on pitänyt ehkä 4 vapaapäivää jotka ollaan käytetty sitten lapsen kanssa touhuten.
Suurinta luksusta mitä voisin keksiä olisi vaikka hotelliyö miehen kanssa, mutta siitä mun on varmaan tämän vuoden puolella edes turha haaveilla :([/QUOTE]

Mä ymmärrän sua, ei siinä myöhempään valvomiset auta :( onneks pian alkaa kk loma :) koittakaa löytää kahdenkeskinen aika viikonloppulomalle! Tsemppiä! T. Kanssasisar

[QUOTE="vieras";26388951]Kuinkahan kova ikävä lapsilla on isää? He eivät näe isäänsä lainkaan (voisin kuvitella, että nukkuvat pidemmät yöunet kuin ap).[/QUOTE]

niinhän sillä varmaan on, ei osaa puhua vielä niin ei voi sitä sanoa, mutta uskoisin että ikävä on. Aamulla ne näkee hetken mutta muuten ei oikeastaan...

Että viikonloputkin painaa töitä :O ei käy kateeks ja olkaa nyt varovaisia ja hoitakaa suhdetta jokapäivä edes hieman. Tai käy niin ettei se hotelliyö enää pelasta!

Mua aina jaksaa ihmetyttää nämä. Onko se raha todella niin tärkeää, että sen vuoksi kannattaa hylätä perhe ja muu elämä? En tarkoita, että pitäisi heittäytyä asumaan sossun elättinä, mutta eikö vähän vähempikin riittäisi? Vaikka tokihan se raha lämmittää sitten vanhana, kun vaimo on lähtenyt toisen matkaan, lapset ovat vieraantuneet ja ystävät hylänneet tai unohtaneet. Saa sitten ainakin hienon arkun.

Mua aina jaksaa ihmetyttää nämä. Onko se raha todella niin tärkeää, että sen vuoksi kannattaa hylätä perhe ja muu elämä? En tarkoita, että pitäisi heittäytyä asumaan sossun elättinä, mutta eikö vähän vähempikin riittäisi? Vaikka tokihan se raha lämmittää sitten vanhana, kun vaimo on lähtenyt toisen matkaan, lapset ovat vieraantuneet ja ystävät hylänneet tai unohtaneet. Saa sitten ainakin hienon arkun.

no ei se raha mikään ykkösprioriteetti meidän elämässä ole, eikä me mitään ökyrikkaita olla. Mies painaa aina keväät ja kesä töitä koska silloin heidän firmallaan on kovin sesonki ja kiirettä pitää, mutta talvella on sitten kotona paljon. Ei se talven kotonaolo vaan kauheasti lämmitä näinä yksinäisinä kesäpäivinä.
Ja kyllä mä olen ihan kiitollinen siitä että mies tekee töitä ja elättää perheen, niin että mulla on varaa olla lapsen kanssa kotona eikä tarvitse murehtia pienestä kotihoidontuesta. Mutta ei miehen tarvitsisi silti ihan näin paljon töitä tehdä.

Shut the fuck up. Tyypillinen palstaämmä haluaa että mies tekee saatanasti rahaa käymättä silti koskaan töissä eli on aina kotona käytettävissä kotitöihin, lastenhoitoon ja palstaämmän omiin tarpeisiin mutta silti jollain maagisella tavalla hankkii läjäpäin rahaa jolla ostellaan kivitalot, autot ja lomamatkat tuosta noin vaan.

Ei tämä elämä ole mitään helvetin taikuutta millä asiat "vaan järjestyvät", se vaatii verta hikeä ja kyyneleitä. Ja jos haluaa elää mukavammin niin se vaatii sitten yleensä vähän enemmän ellei ole sattunut syntymään kultalusikka suussa. Eri asia on sitten tietysti nämä jotka köllöttelevät yhteiskunnan turvaverkon varassa ja imevät rahaa veronmaksajien eli niiden veren ja hienvuodattajien selästä.

Yhteistyössä