Mulla on kamala ikävä mun vauvaa! :'(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IhaNainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

IhaNainen

Vieras
Mä en saa unta, mun poika on isänsä kanssa yökylässä vaarilla ja mulla on niitä molempia kamala ikävä. :( Oon ollu kaks viikkoa ihan fiiliksissä mun vapaapäivästä, ja päivällä olikin ihanaa olla yksin (tai koirien kanssa), mutta nyt mua vaan itkettää kun ajattelen että mun pikkuinen käärö on kohta jo iso poika. Mööh, voi "luopumisen" tuskaa. :'(

no nii älä ny ala muakin paruttaan, mä meen nukkuun äkkiä jos vaikka vielä tulis se uni eikä liian kirkkaaksi tuo mielikuva pääsisi

eihän ne sais kasvaa, ei. tai ehkä mutta ei ihan vielä

Alkuperäinen kirjoittaja häppee vähä;22913981:
no nii älä ny ala muakin paruttaan, mä meen nukkuun äkkiä jos vaikka vielä tulis se uni eikä liian kirkkaaksi tuo mielikuva pääsisi

eihän ne sais kasvaa, ei. tai ehkä mutta ei ihan vielä

Mä oon jo sängyssä mutta uni ei tuu kun tää sänky on ihan liian iso yhelle ihmiselle.
Asiaan tietenkin saattais auttaa jos sulkis koneen. :D

älä häppeekkää. Ny kun mä tarkemmin mietin, ni jos toi pentu lopettais ton tissin puremisen vanhetessaan, ni se vois olla ihan mukavaakin. Loppuuhan se ainakin sitte kun loppuu imetys, eikä kai yleensä kouluikään asti ainakaan sitäkään pruukata tehdä?

Eli vanhentukoon. Kyllä mua aina huvittaa, että miten voi samaan aikaan olla se jatkuva haikeus siitä kun vauva kasvaa, ja toisaalta kärsimättömyys että kasva nyt jo kun mä haluan äkkiä tutustua siihen ihmiseen joka susta sitten tulee...

Huomaan ostelevani kirpputorilta välillä semmoisiakin vaatteita, joihin se ei vielä vuosiin riitä. Sitten ku ne on sopivia niin taatusti eivät ole sankarin maun mukaisia. Noo, ehkei tuo ole sitte niin iso onnettomuus. Saanpahan leikitellä. Ja sitten seuraava vanha äiti joka luuli jäävänsä lapsitta kokonaan voi ne ostaa ennen aikojaan ja haaveilla tykönään.

Kyllä se tästä, vai mitä?

Yhteistyössä