Lakatkaa ruokkimasta trollia eli Milannaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Milannan keskustelut ovat ihan ok viihdettä, melkein kaikki.
Varsinkin kun Milanna kirjoittelee lähes yksinomaan "omissa" ketjuissaan, niin en käsitä, miten se voi niin hirveesti ketään hiertää.
Vai olikohan tämä aloitus taas trollausta :D

Onhan sen ketjut sellasta hupia jota harvoin saa ilmaseks ja miten usein onkaan huomannut miten tasapainoista elämää sitä itse siihen verrattuna elää :D Kirjoittelee omissa ketjuissaan ainaostaan kun ei halua puhua muusta kun itsestään :)

Alkuperäinen kirjoittaja Säälittävän hauska :D;26380105:
Onhan sen ketjut sellasta hupia jota harvoin saa ilmaseks ja miten usein onkaan huomannut miten tasapainoista elämää sitä itse siihen verrattuna elää :D Kirjoittelee omissa ketjuissaan ainaostaan kun ei halua puhua muusta kun itsestään :)
Aivan! Siksi siitä moni tykkääkin, koska venakkoon verrattuna se oma elämänhallinta tuntuu olevan edes jotenkin hanskassa.

[QUOTE="vieras";26380029]Milannan keskustelut ovat ihan ok viihdettä, melkein kaikki.
Varsinkin kun Milanna kirjoittelee lähes yksinomaan "omissa" ketjuissaan, niin en käsitä, miten se voi niin hirveesti ketään hiertää.
Vai olikohan tämä aloitus taas trollausta :D[/QUOTE]

Juuri näin. En itse tykkää kyseisestä palstapersoonasta, joten en pitkään aikaan ole enää aukaissut yhtäkään hänen ketjuaan. Antaa kaikkien kukkien kukkia. Minä voin valita, mitä luen ja mihin kommentoin :)

Yhteistyössä