Mistä kaikesta olette valittaneet naapureillenne/tekisi mielenne valittaa?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Entä mistä olette itse saaneet valituksia?

Mun tekisi mieleni valittaa yläkerran naapureille, kun lapset aloittavat aikaisin aamusta juoksemisen ja tavaroiden tiputtelun lattialle... Kuuluu kaamea kolina suoraan mun makkarin kohdalle.

Itse olen saanut valituksen kovaäänisestä riitelystä *nolo*
 
[QUOTE="vieras";26375725]Entä mistä olette itse saaneet valituksia?

Mun tekisi mieleni valittaa yläkerran naapureille, kun lapset aloittavat aikaisin aamusta juoksemisen ja tavaroiden tiputtelun lattialle... Kuuluu kaamea kolina suoraan mun makkarin kohdalle.

Itse olen saanut valituksen kovaäänisestä riitelystä *nolo*[/QUOTE]

NO jos ei normaalielämän ääniä kestä niin sillon kerrostalo ei ole sopiva asuinpaikka.
 
"Meini"
Meillä naapuri uhkas ampua koiran,ku se satunnaisesti haukkuu meidän pihalla ohikulkijoita hänen päiväuniensa aikaan. Ja kyseessä siis ihan aikuinen mies,joka ei tee vuorotöitä. Tuli tarkat ohjeet millon koirat saa ulkoilla...
 
plm
NO jos ei normaalielämän ääniä kestä niin sillon kerrostalo ei ole sopiva asuinpaikka.
Sulla olikin kauheesti annettavaa tähän keskusteluun.

Mä en ole saanut valituksia mistään enkä valittanut suoraan kenellekään mutta isännöitsijän kautta taloyhtiön hallitukselle että klo 4-6:30 ei ole sopiva aika musiikin kuuntelulle, juttelulle ja naureskelulle niin että kuuluu selvästi muihin asuntoihin. En tiennyt varmaksi mistä asunnosta kuuluu.
 
Jaa, yhdelle naapurille valitin tai oikeestaan pyysin lopettamaan tai ainakin hiljentämään
lauluääntä yöllä, lauloi / lauloivat karaokee.

Toiselle valitin koirasta, koira laitettiin aikaisin aamulla parvekkeelle haukkumaan, koira saattoi
olla iltapäivään asti parvelleella haukkumassa ja ulisemassa.
 
[QUOTE="vieras";26375781]kulunu läppä[/QUOTE]

Ehkä joo, mutta aika turhaa mennä valittamaan lapsista jotka liikkuu. Eri asia jos ne hyppii aamusta iltaan jollain pomppupallolla ympäri kämppää taikka hyppivät jostain sohvalta lattialle niin että jymähtää taikka paukuttavat leikkivasaralla pattereita, mutta kerrostalossa se nyt on fakta että ne askelten äänet kuuluu alakertaan ja sekin kuuluu kun jotain putoaa lattialle. Ja lapsia nyt ei voi pakottaa istumaan sohvalla kädet ristissä eikä mitenkään voi ehkäistä sitä etteikö niitä leluja putoais lattialle. Ei sellaisesta VOI valittaa. TAi tietysti voi, mutta tuskin se mitään muuta aikaansaa kuin rakoilua naapurisovussa.
 
naapurin alaikäiselle tytölle yöllisistä bileistä,me vaan kuulemma ollaan niin vanhoja ettei tajuta mistään mitään oli vastaus :D ja aiemmassa talossa yläkerran äidille,kun puisteli parvekkeen ulkopuolelle lakanat ja peitot ( oli kielletty talon säännöissä ),meidän parvekkeelle leijaili kauheat määrät kissankarvoja,ihan kiva oli kuivata pyykkiä parvekkeella,kun sai kissankarvoja kaupan päälle.
ja ei olla saatu valituksia mistään ikinä.
 
ommea
Tupakansavusta. Ei ole kiva, kun ei voi koskaan pitää ikkunoita auki :( Automaalaamosta naapurin olohuoneessa, haisi meillä melko pahalta ne myrkyt mitä hän olisi halunnut käyttää olohuoneessaan. Itse olen saanut koiran haukunnasta.
 
"vieras"
tekisi mieli valittaa naapurille joka tuntuu olevan vihainen lapsilleen jokapäivä, ja karjuu niille kurkku suorana niin että sanasta sanaan kuuluu meille kaikki. Ko. perhe on vielä sellainen oikein "kultahammas" perhe josta ei ikinä päällepäin uskoisi millaista menoa niillä seinien sisällä onkaan...
Me ollan saatu valitus vain kerran, kun pyykkikone oli päällä klo 23....
 
oon kolkuttanu patteria kun alakerrasta on kuulun hirveää lapsen sekä aikuisen huutoa keskellä yötä + tömistellyt lattiaa, alakerta on kopsassu patteria kans kun me joskus miehen kanssa riideltiin kovaäänisesti (päivällä..)
 
"vieras"
Ehkä joo, mutta aika turhaa mennä valittamaan lapsista jotka liikkuu. Eri asia jos ne hyppii aamusta iltaan jollain pomppupallolla ympäri kämppää taikka hyppivät jostain sohvalta lattialle niin että jymähtää taikka paukuttavat leikkivasaralla pattereita, mutta kerrostalossa se nyt on fakta että ne askelten äänet kuuluu alakertaan ja sekin kuuluu kun jotain putoaa lattialle. Ja lapsia nyt ei voi pakottaa istumaan sohvalla kädet ristissä eikä mitenkään voi ehkäistä sitä etteikö niitä leluja putoais lattialle. Ei sellaisesta VOI valittaa. TAi tietysti voi, mutta tuskin se mitään muuta aikaansaa kuin rakoilua naapurisovussa.
No tuo riippuu ihan kerrostalosta että mikä kuuluu ja mikä ei. Ei meille ainakaan ole koskaan kuulunut kenenkään askeleet, eikä kyllä mitään muutakaan kolinaa. Naapurista kuuluu joskus kun siellä asuva lapsi kiljuu kurkku suorana mutta muuten ei mitään.
Riippuu ihan siitä onko talo uusi/vanha, materiaaleista, ja sen semmoisesta.
 
"Meini"
Lisätääs vielä,että itse olen valittanut yllä mainituille naapureille siitä,kun huutelevat pari vuotiaalle lapsellemme puuaidan läpi kaikenlaista. Säikähti nimittäin lapsi kunnolla,ku ei nähny mistä vieras ääni tuli. Asiallisesti pyysin heitä tulemaan lapsen näkyville ennen kuin alkavat huudella mitään. Suuttuivat.
 
"juups"
Mä sanoin kerran naapurille, kun sen lapset leikki kuraleikkejä meiän terassilla. Mut ihan ystävällismielisesti sanoin.

Meille ei oo koskaan varsinaista valitusta tullut, mutta aikanaan yks hullu naapuri tuli pihaan huutaan noin klo 23, et tekee meistä lastensuojeluilmotuksen, kun grillattiin siihen aikaan. Siis grillattiin miehen kans kaksin jotain iltapalaa, kun mies oli juuri tullut töistä. Lapset olivat olleet yöunilla jo pari tuntia, ja olivat saaneet kyllä ruuat ja iltapalat ym ajoissa. :D olin vähän ihmeissäni.
 
ommea
Ehkä joo, mutta aika turhaa mennä valittamaan lapsista jotka liikkuu. Eri asia jos ne hyppii aamusta iltaan jollain pomppupallolla ympäri kämppää taikka hyppivät jostain sohvalta lattialle niin että jymähtää taikka paukuttavat leikkivasaralla pattereita, mutta kerrostalossa se nyt on fakta että ne askelten äänet kuuluu alakertaan ja sekin kuuluu kun jotain putoaa lattialle. Ja lapsia nyt ei voi pakottaa istumaan sohvalla kädet ristissä eikä mitenkään voi ehkäistä sitä etteikö niitä leluja putoais lattialle. Ei sellaisesta VOI valittaa. TAi tietysti voi, mutta tuskin se mitään muuta aikaansaa kuin rakoilua naapurisovussa.

Kyllä mä olen omalleni opettanut ettei aamulla voi mekastaa ja tiputella leluja tai muitakaan tavaroita lattialle, tai juosta niin että kantapäät paukuttaa lattiaan. Myöskään pikku kakkosta ei voi huudattaa, kun äänet kaikuu noissa seinärakenteissa eteenpäin. Mun mielestä kerrostalossa pitää huomioida myös se naapuri, tai sitten on viisainta muuttaa muualle.
 
"puhkarhu"
Olen valittanut huumebileiden volyymista yöaikaan ja (ihmisten) kuseskelusta postilaatikoille. Itse olemme saaneet pari valitusta karanneesta koirasta. Nykyiset naapurit riitelee äänekkäästi kuten mekin. Kumpikaan ei ole valittanut asiasta.
 
"minävain"
En ole valittanut ja kerran meille valitettiin viikonloppuna puoli kymmenen musiikkitapahtuman ( parin kilsan päässä soittelee jotkut tuntemattomat bändit ) aikaan kun takapihalla nautiskelimme olusia ja ajoin kaverin parturikoneella kaljuksi. Mentiin sitten sisälle jatkaan parturihommat loppuun.
 
"vieras"
En ole valitettu mistään. Naapuri tuli pyytämään, että suunnattaisiin ulkovalot toiseen kohtaan kun ne häikäisivät suoraan niitten makkariin. Katsottiin ja kyllä ne häikäisivätkin, siirrettiin ne sitten toiseen paikkaan.
 
Kyllä mä olen omalleni opettanut ettei aamulla voi mekastaa ja tiputella leluja tai muitakaan tavaroita lattialle, tai juosta niin että kantapäät paukuttaa lattiaan. Myöskään pikku kakkosta ei voi huudattaa, kun äänet kaikuu noissa seinärakenteissa eteenpäin. Mun mielestä kerrostalossa pitää huomioida myös se naapuri, tai sitten on viisainta muuttaa muualle.
No pitää tietysti. Mutta ei se tarkoita että lasten tarvii istua sohvalla kädet ristissä ettei vaan tule meteliä. Kylla lapset saa normaalisti liikkua ja leikkiä mun mielestäni. Kun oon kuullu sellaisistakin joiden mielestä pitäisi liikkua mahdollisimman vähä aamulla ja kun liikkuu niin pitäisi hiipiä varpaillaan :whistle:
Meille ei kyllä oo koskaan kukaan valittanu vaikkei mitenkään erityisesti hissutella aamuisin.
 
"vieras"
Koirista olen muutaman kerran valittanut. Ekalla kertaa veivät miehen työkengät terassilta ja söivät toisen. Toisel kertaa toinen koirista kusi puutarhakalusteeseen ja kolmannella kertaa hätistivät kissaa joka oli ulkohäkissä. Naapurit asuvat n. 150m päässä. Koirat ovat aina vapaana, eivätkä pysy tontilla.
 
ap.
No pitää tietysti. Mutta ei se tarkoita että lasten tarvii istua sohvalla kädet ristissä ettei vaan tule meteliä. Kylla lapset saa normaalisti liikkua ja leikkiä mun mielestäni. Kun oon kuullu sellaisistakin joiden mielestä pitäisi liikkua mahdollisimman vähä aamulla ja kun liikkuu niin pitäisi hiipiä varpaillaan :whistle:
Meille ei kyllä oo koskaan kukaan valittanu vaikkei mitenkään erityisesti hissutella aamuisin.
Mun mielestä olisi vanhemmilta ihan ok vaatia lapsilta hiljaisia leikkejä ainakin klo 6-8 välillä aamulla ja vastaavasti myöhään illalla, jos lapset sattuvat olemaan hereillä. Itsekin otan naapurihuoneistossa nukkuvat lapset(ja tietysti myös aikuiset) mahdollisimman hyvin huomioon huomioon (paitsi kerran kun mies ärsytti niin että kamelin selkä katkesi joka nikamasta.....). Ymmärrän esim. vauvojen itkut, niille ei voi mitään, mutta että heti herättyään otetaan pomppupallot ja megafoonit esiin ja aletaan pomppia ja kiljua ja repiä hyllyiltä kovaäänisesti kaikki kamat lattialle..
 
"Minna"
Mun naapurit on niin pimeitä ettei niille viitti mennä urputtaa ja sais koko aika olla jostain sanomassa mutta kun ei tyhmä tajuu vaks sille sanois että saatanan tyhmä niin miks vaivautua? Yhdenkin alkoholistiämmän poika narkkaa niin se voi kostaa ja silleen ,jossain sitä täytyy silti asua.
 

Yhteistyössä