Mun tarttis ostaa uus kamera, digi-sellainen. Mutta mistä ihmeestä mää tiiän että mikä on hyvä? Mitä mun tarttee ottaa huomioon? Mitään ammattilaistason kuvia en meinaa ottaa, sellaisiä räpsäyksiä mukuloista jne.
Ja idiootti kiittää vastauksista jo etukäteen.
Ja idiootti kiittää vastauksista jo etukäteen.