Idiootti ostaa kameraa (auttakaa nyt hemmetti) :D

Me ostettiin ihan perus sony teknisiltä.10megapikseliä oli vissiin.. ja ihan ok kamera on kotikäytössä...satasen pintaan oli...
Kiitti vastauksesta. :) Joo ihan peruskameran minäkin ostan, en tartte mitään hirveiytä hienouksia kun en osaa kumminkaan niitä käyttää. Onko se ny niin että mitä isompi tuo megapikseli-luku on niin sitä tarkempia kuvat on? (Joo, oon tyhmä...)
 
Mä ostin Panasonicin pokkarikameran ja se on toiminut oikein mainiosti just muksujen kuvaamiseen ja muuhun arkiseen räpsimiseen :) Kaveri suositteli kyseistä kameraa, kun siinä oli kuulemma hyvät hämäräkuvausominaisuudet. En jaksanut myllätä netissä sen enempää, ostin samanlaisen. Maksoi reilun 200 euroa.
 
Mä ostin Panasonicin pokkarikameran ja se on toiminut oikein mainiosti just muksujen kuvaamiseen ja muuhun arkiseen räpsimiseen :) Kaveri suositteli kyseistä kameraa, kun siinä oli kuulemma hyvät hämäräkuvausominaisuudet. En jaksanut myllätä netissä sen enempää, ostin samanlaisen. Maksoi reilun 200 euroa.
Määkin just ootan että joku suosittelee jotain. :) Pääsen helpommalla kun en itse tajua niistä mitään. :D
 
Mahdollisimman pieni kamera on mielestäni mukavin käyttää, semmonen joka mahtuu hyvin taskuun. Itelläni on ollut vuosia käytössä iso mölkkerö kamera, jota oli inhottava rehata esim. häihin mukaan. Aion itse satsata seuraavaksi pienikokoiseen kameraan, jossa on ok toiminnot. Itse en myöskään tarvitse mitään järjestelmäkameran toimintoja tai vastaavuutta. Peruspokkarilla tulee ihan ok kuvia :)
 
[QUOTE="vieras";26354856]Mahdollisimman pieni kamera on mielestäni mukavin käyttää, semmonen joka mahtuu hyvin taskuun. Itelläni on ollut vuosia käytössä iso mölkkerö kamera, jota oli inhottava rehata esim. häihin mukaan. Aion itse satsata seuraavaksi pienikokoiseen kameraan, jossa on ok toiminnot. Itse en myöskään tarvitse mitään järjestelmäkameran toimintoja tai vastaavuutta. Peruspokkarilla tulee ihan ok kuvia :)[/QUOTE]Juu se pieni koko on kyllä aina plussaa. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Inhimillinen tekijä;26354851:
Millainen lataussysteemi tossa on? Pitääkö se akku laittaa johonkin "laitteeseen" vai voiko sen ladata kun on akku on kamerassa kiinni?

akku irrotetaan sellaseen pieneen "laturiin"

canon_CG-110E.jpg


mulla kestää akku tosi kauan. oisinko 3-4krt ladannut ton ja tuo kamera on ollut kohta pari vuotta :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Inhimillinen tekijä;26354874:
Niinkö? Kiitti vinkistä. :) Pitäisköhän käydä nolaamassa niissä itsensä ja kyselemässä tyhmiä...:saint:

juu,siellä masto vai mikä lie keskus olikaan:D sittarisaki oli alennuksessa iha peruskamerat, onkohan prismassa raahessa? en edes muista vaik joka päivä melkein käyn prismasa:D
 
juu,siellä masto vai mikä lie keskus olikaan:D sittarisaki oli alennuksessa iha peruskamerat, onkohan prismassa raahessa? en edes muista vaik joka päivä melkein käyn prismasa:D
Mä en muuten itsekään ole törmännyt prismassa kameroihin. Mutta luulis siellä olevan. :) Masto, juu. Käympäs huvikseni tsekkaamaan näkyskö netissä noita tarjouksia. :)
 

Similar threads

Yhteistyössä