[QUOTE="ninaTT";26341959]Oivoi, anteeksi kamalasti, pusipusi ja paipai. Meni harmaat kirjoittajat sekaisin, OOH. Kun puhetta oli blogistani ja siellä mainitusta kirjasta niin jotenkin kuvittelin, että keskusteluun osallistuvat tietäisivät kirjan nimen. Tai osaisi edes löytää sinne blogiin katsomaan mistä on kyse, kerta kiinnostaa. En mitenkään salaillut kirjan nimeä, se on ihan julkinen blogi mistä oli puhe.[/QUOTE]
Kolmannen kerran: EN OLE BLOGISI LUKIJA. Toivottavasti edellä oleva lause ei ole liian vaikeasti ymmärettävä sulle. No, ehkä se toista, eli kolmas kerta todennäkön sanoo.
Kun olemme täällä keskustelemassa ja täällä kysyn jotain, mun ei tarvitse käydä sun blogista etsinmästä jotain tutkimustietoa, josta puhut täällä. En tiennyt mistä puhuit ja vasta vastauksestasi selvisi että kyseessä jokin kirja, jonka nimeä et suostu sanomaan. Miten mä olisin edes voinut etsiä jotain kirjan nimeä sun blogista, kun en edes tiennyt, että kyseessä on kirja?
Toisen kerran: Sulla ois kestäny minuutin kirjoitta kirjan nimi, kun nyt sulta meni puoli tuntia solvauksiin ym. No, ehkä sä vaan nautit siitä, että käytät valtaa siten ettet vastaa yksinkertaiseen kysymykseen.
Et edelleenkään ole vastannut siihen, että mistä kulttuureista on kyse. Harmi, sillä olin kiinnostunut keskustelemaan asiasta, mutta luovutan. Eihän sun kanssa pysty keskustelemaan.