Laittakaa tutkimuksia, jotka tukevat vauvojen päivähoitoa, pinnasängyssä nukuttamista jne. :attn:
:attn: :attn: :attn:Ootko koskaan kuullut loogiseen päättelyyn liitettävästä termistä todistamisvelvollisuus?
Sitä soveltaen olisi syytä kyllä argumentoida väitteensä pitävästi - etenkin silloin, kun syyttää toista esimerkiksi lapsensa pahoinpitelystä.
Senhän tiedätkin, että on olemassa lukuisia tutkimustuloksia, jotka kertovat kuinka haitallista äidin raskaudenaikainen tupakointi lapselle on - samalla tavalla olisi syytä kaivaa tutkimuksia sen väitteen tueksi, että pelkkä pinnasängyssä nukkuminen traumatisoi lasta ja äiti, joka laittaa lapsensa pinnasänkyyn nukkumaan, syyllistyy lapsensa pahoinpitelyyn.
On nimittäin sen verran raskas syyte, ettei tuollaisia ole tapaana heitellä ilmaan tuosta vain.
:wave: :wave: :wave::attn: :attn: :attn:
Ohhoh. Olen kertonut, että kyseessä on mun mielipiteeni. Tässä asiassa mielipiteeni ei perustu tieteelliseen näyttöön. Mitä muuta pitäisi sanoa?Joo. Ymmärrän. Oot puhunut taas siinä määrin läpiä päähäsi, että pakko alkaa käyttää välttelytaktiikkaa. Kuten aina ennenkin .
Jos lapsella ei ole pinnasänkyä ja hän nukkuu perhepedissä. Tottakai lapsi saa olla hereilläollessaan muiden kanssa,mutta entäs nukkuessaan? Vai oletatko että vanhemmat ovat lapsen vierellä joka hetki kun tämä nukkuu?Mun mielestä liikkuva vauva ei kuulu lainkaan yksin parisänkyyn. Miksi hänet sinne yksin jätettäisiin? :O Miksei hän saa olla muiden kanssa? Jos sen sijaan on kyse liikkuvasta mutta sillä hetkellä nukkuvasta vauvasta, niin ei voi sanoa yleisesti että onko hänen sitten paras pinnasängyssä vai parisängyssä. Olen itse kokeillut molempia, ja meillä ainakin toimi parhaiten se, että se vauva ei nukkunut pinnasangyssä. Mulla ei tosin ollut mitään tarvetta jättää vauvaa täysin valvomatta yksikseen nukkumaan toiseen huoneeseen. Jos sellainen tarve on, niin varmaan on sitten parempi, että lapsi on siellä pinnasängyssä jos häntä muuten ei voida suojella.
Siinä on vaan se ero että kukaan ei ole sanonut tässä ketjussa perhepedin olevan pahoinpitelyä tai päivähoidon olevan verrattavissa auswitchiin. Jos on valmis heittämään ilmaan tuollaisia vitun typeriä syytöksiä pahoinpitelystä ja heitteillejätöstä niin yleensä siihen tarvitaan muutakin kuin "yhyy,oon nina 20wee ja oon lukenu kirjan ja musta tuntuu tältä". Jos mä sanoisin täällä että nina kohteli penskaansa kuin koiraa kun opetti kusemaan lattialle ja siitä varmaan jotain traumoja tulee,niin ehkäpä jotkut haluais tietää että miksi näin ajattelen ja miten tuon haitallisuuden perustelen. Vai riittääkö tommoseen paskanjauhamiseen syyks se että noku mä nyt vaan oon sitä mieltä että niin mä saan sanoo mitä sylki suuhun tuo.Laittakaa tutkimuksia, jotka tukevat vauvojen päivähoitoa, pinnasängyssä nukuttamista jne. :attn:
Ninahan sanoo usein yhtä ja sitten tarkoittaakin toista joten verratessaan lasten nukuttamista pinna (HÄKKI!!)sängyssä pahoinpitelyyn, hän tarkoittaa että tällaisten lasten äidit ovat huonoja pahoinpitelijöitä.Tuota...tässä ei ole haukuttu ketään. En ole nähnyt ketjussa viestiä, joka menisi näin: "olet huono pahoinpitelijä-äiti" tms.