Madeleine ei tule Estellen ristiäisiin

"ninni"
Kaksi kommenttia:

1) Kuninkaallisten ristiäiset on sen verran muodollinen tilaisuus, että eiköhän Maddella voi olla ihan lämpimät välit siskoonsa ja siskontyttäreensä, vaikka jättäisi moiset pippalot välistä. Tärkeämpää heidän väliensä kannalta on, mitä kulissien takana tapahtuu, ja sitähän me emme saa tietää. Eikä se meille edes kuulu.

2) Akaatti, miksi ihmeessä pohdiskelet Diandran perheen ja Ruotsin kuninkaallisten valintoja?

Huhhuh. Ootte te kaks yksiä sekopäitä. Olen kyllä helvetin kiitollinen etten mä ole tollainen enkä tunne tollasia friikkejä.

ps. Elämän voi hankkia vaikka olisi jo vähän kulahtanutkin, siinä teille neuvo...
Mitä outoa tässä on? Minkä sille voi että on hyvämuistinen ja asiat jää mieleen.
Arvelen että monikin palstalaisista seuraa tuntikausia kaikenlaisia hömppäohjelmia televisiosta. Putous-ketjujakin täällä oli nyt keväällä kymmenittäin ellei sadoittain.

[QUOTE="ninni";26297882]Kaksi kommenttia:

1) Kuninkaallisten ristiäiset on sen verran muodollinen tilaisuus, että eiköhän Maddella voi olla ihan lämpimät välit siskoonsa ja siskontyttäreensä, vaikka jättäisi moiset pippalot välistä. Tärkeämpää heidän väliensä kannalta on, mitä kulissien takana tapahtuu, ja sitähän me emme saa tietää. Eikä se meille edes kuulu.

2) Akaatti, miksi ihmeessä pohdiskelet Diandran perheen ja Ruotsin kuninkaallisten valintoja?[/QUOTE]

Saa kai sitä pohtia mitä haluaa. Joskus lehtijutut herättävät ajatuksia. =) Mielestäni niin kauan kuin Madeleine on kuninkaallinen, niin nämä kuninkaalliset velvollisuudet kuuluisi hoitaa. Siitä kuninkaallisesta asemastaan voi halutessaan myös erota. Madeleine ei ole niin tehnyt.

"vieras"
Ei kiinnosta sen vertaa, että tulisi tuohon merkittävän tapahtumaan. Ei voi mitään sille, että ei paljon positiivista sanottavaa tuosta Madeleinesta ole. Sisaruksiinsa Carl Philipiin ja Victoriaan verrattuna aivan toista luokkaa. Madeleine on ylimielinen, nirppanokkainen, elämä tuntuu pyörivän muotivaatteiden ja luksusyökerhojen ympärillä. Ja se kyllä näkyy jo ulkonäössä, kun Victoria ja Carl Philip vain vuosi vuodelta kaunistuvat ja komistuvat, niin Madeleine vaan rupsahtaa.
Estellen kastetilaisuuden vieraslistaan yll

Taitaa sinne tulla Madeleinen lisäksi myös hänen miesystävänsä. Nimeä tuskin tarvitsee Akaatille sanoa. Hän tietää sen aivan varmasti.

Akaatti, hommaa nyt ihmeessä ihan oikea elämä itsellesi. Tällainen julkkisten asioiden ruotiminen ei todellakaan ole ihan normaalia.

Mitä se sinua liikuttaa, mitä Madeleine tekee? Et sinä hänen kustannuksiinsa osallistu.

"ninni"
En ole Ruotsin kuningashuoneen fani. Madeleinen käytöstä vaan ei voi olla ollut huomaamatta, ainakaan jos aikaansa seuraa. Madeleinen käytös on ollut aiheena television keskusteluohjemilla yms. Royalforums-keskustelupalstalta löytää todellisia kuninkaallisten faneja.

On muuten tämäkin palsta täynnä aloituksia Johanna Tukiaisista ym. Eipä niitä aloituksia kritisoida tai niihin kirjoittavia.
Mä seuraab kyllä aikaani, mutta en Madden edesottamuksia. Musta aikansa seuraaminen ei edellytä Ruotsin prinsessan tekemisistä tietäviä... Eikä musta Iltalehti ole ihan hirmu hyvä lähde maailman tapahtumien seuraamiseen.

"vieras"
Ilta-Sanomista luin.
Voi voi. Nyt ei Akaatin tiimarinvihko ollutkaan ajan tasalla. Kyllä se Madde nyt vaan tuleekin sinne Estellen kastetilaisuuteen. Ihan Chrisin kanssa. Että sillee. Nyt voi Akaatti sitten nukkua yönsä rauhassa. Tai sitten ei.

Sullahan oli tutkinto kesken. Mitä jos yrittäisit lukea sen valmiiksi. Sen jälkeen vasta ala stalkata julkkiksia.

[QUOTE="ninni";26297958]Mä seuraab kyllä aikaani, mutta en Madden edesottamuksia. Musta aikansa seuraaminen ei edellytä Ruotsin prinsessan tekemisistä tietäviä... Eikä musta Iltalehti ole ihan hirmu hyvä lähde maailman tapahtumien seuraamiseen.[/QUOTE]

En ole väittänytkään että Iltalehti on hyvä lähde maailman tapahtumien seuraamiseen.

"vieras"
Akaatti tietää Maddesta enemmän kuin Madeleine itse. Mitä ihmettä sinun Akaatti päässä oikein liikkuu? Ihan kuin sinä olisit tehnyt jonkin syväanalyysin Madeleinesta. Ja vielä kuvittelet sen olevan ihan oikeassa.

"ninni"
No, minä olen seurannut Ruotsin kuninkaallista perhettä ihan lapsesta asti. Minua kiinnostaa nuo kuninkaalliset perheet ja heidän historiansa. Ja kai muutkin voi sen myöntää, että Victorian ja Danielin häät olivat aivan ihanat ja omaa luokkaansa.
Jännää... musta taas tuntuu, ettei kuninkaallisten häät oikein VOI olla ihanat. On niin paljon muodollisuuksia ja pakkoja, että ei sitä ihan hirveästi voi valita, millaiset häät itse haluaisi. Kutsulistallekin on pakko laittaa ihmisiä, jotka nyt ei välttämättä lähimpiin ystäviin kuulu. Sit siellä on media ja kamerat ja aviomiehen pientä tunteenpurkausta retostelee puoli Eurooppaa. Ei, kyllä mä haluaisin intiimimmät ja tunteellisemmat häät, joissa sais vaikka itkeä onnesta (jos siltä tuntuu) ilman että joutuu lööppeihin!

[QUOTE="vieras";26297981]Akaatti tietää Maddesta enemmän kuin Madeleine itse. Mitä ihmettä sinun Akaatti päässä oikein liikkuu? Ihan kuin sinä olisit tehnyt jonkin syväanalyysin Madeleinesta. Ja vielä kuvittelet sen olevan ihan oikeassa.[/QUOTE]

Ja minusta ja Akaatista tehdään kaikenlaisia analyyseja ja nimitellään koko ajan. Eipä sekään kovin tervettä ole. Milloin ollaan pedofilian uhreja ja milloin ties mitä friikkejä.

"vieras"
On ihan itse aiheuttanut tuon huonon maineensa. Usein tulee mietittyä miten samoista vanhemmista voi syntyä niin erilaiset lapset. Victoria, luonnonkaunis, maanläheinen, mukava, kaikin puolin miellyttävä, muut hyväksyvä ihminen.

Madeleine, valittava nirppanokka, ylenkatsoo tavallisia ihmisiä kuten Danielia, pitkävihainen, kokee oikeudekseen puuttua veljensä puolisovalintaan, ylenkatsoo lomakohteita kuten Ockelbota, pitää olla joku Nizza tai New York, että kelpaa Madeleinelle.
Naurattaa nämä Akaatin analyysit niin paljon, että hädin tuskin naurultani saan kirjoitettua. Nyt kyllä taisi yöunetkin mennä.

:LOL: :LOL: :LOL:

Madeleinelle sallittakoon tavallinen elämä, mutta siinä vaiheessa pitäisi myös luopua kuninkaallisen perheen rahoista, Madeleinehan on elänyt vuosikausia Ruotsin veronmaksajien rahoilla ilman mitään kuninkaallisia edustuksia ym. vastaavaa niistä rahoista palveluksi. Sehän se ongelma tässä onkin, kun tyttö ei halua elää kuninkaallista elämää, mutta kuninkaallinen palkka kyllä kelpaa.
En toki tiedä, kun en tunne Ruotsin kuninkaallista perhettä, mutta luulenpa, että vastaus Madeleinen käytökseen (hovin rahoilla eläminen) on yksinkertainen: Kaarle Kustaa ei anna hänen luopua kuninkaallisesta tittelistä.

seurailija
[QUOTE="vieras";26297936]Estellen kastetilaisuuden vieraslistaan yll

Taitaa sinne tulla Madeleinen lisäksi myös hänen miesystävänsä.
[/QUOTE]

Tuohan selittää kaiken. Madde on ensin protestoinut kun hänen rakastaan ei kutsuttu.

Ei kauhean kivaa Victorian, Danielin ja lapsen suuren juhlan kynnyksellä kun oma sisko alkaa kiukutella ja koko maailman huomio kiinnittyy kiukuttelijaan. Jos oma siskoni tekisi noin, en tykkäisi. Mutta Victorialla onkin aito kuninkaallinen, hyvä sydän ;)

"Kiraki"
Samasta perheestä tulee niin erinlaisia ihmisiä...onhan tää vitsi :D

Harvemmin nään tai tunnen perheitä joiden lapset "samanlaisi"/samoista asioista kiinnostuneita.. Mukaan lukien minä ja sisarukseni sekä omat lapseni..

"vieras"
Tuohan selittää kaiken. Madde on ensin protestoinut kun hänen rakastaan ei kutsuttu.

Ei kauhean kivaa Victorian, Danielin ja lapsen suuren juhlan kynnyksellä kun oma sisko alkaa kiukutella ja koko maailman huomio kiinnittyy kiukuttelijaan. Jos oma siskoni tekisi noin, en tykkäisi. Mutta Victorialla onkin aito kuninkaallinen, hyvä sydän ;)
Nyt Akaattikin voi olla ihan rauhassa. Madde tulee Estellen kastetilaisuuteen ja vielä siippansa kanssa. Samoin Carl Philip tulee Sofian kanssa. Akaatin rauha on nyt taattu.

Yhteistyössä