Onhan nuo ihan tosiasioita ja yleisesti tiedossa. Madeleine on aina ollut se pinnallinen muotivaateprinsessa. Victoria taas on aivan erilainen, aina ollut maanläheinen ja vaatimaton, kuten myös veljensä Carl Philip. He eivät ole koskaan hakeneet apua ulkoisilla olemuksillaan. Madeleine taas on aina nauttinut siitä huomiosta mitä sai varsinkin nuorempana.
Ei varmaankaan kävisi ilman Danielin tuntemista Ockelbossa, mutta tarkoituksena oli sanoa, että on aina ollut maanläheinen ja vaatimaton luonteeltaan. Viettää aikaa myös tavallisen kansan parissa ja tykkää vaatimattomasta elämästä. On hyvin läheinen Danielin perheen kanssa, D:n vanhemmat ovat kuin toiset vanhemmat Victorialle ja myös Danielin sisko perheineen on Victorialle läheinen.Meinaatko, että Vickan kävisi sienestämässä Ockelbossa, ellei olisi sattunut löytämään itselleen puolisoa, joka on sieltä kotoisin? Ja mistäs se Vickan sen Danielinsa löysi? Eikös se ollut näiden seurapiirityyppien suosimalta kuntosalilta?
Että etköhän sä nyt _vähän_ liioittele sisarusten eroja?
Ei Madeleine ole mitenkään asemansa vanki. Madeleinen kohdalla ongelma on se, että Madeleine haluaa kyllä kuninkaallisen kohtelun (mm. rahat) mutta kuninkaallisia velvollisuuksiaan hän ei tahdo hoitaa.Ei ole prinsessan elämäkään siinä mielessä helppoa, että kun ei ole kruununperimysjärjestyksessä kovin kärkipäässä, niin ei oikein ole virallista asemaa, vaikka kuitenkin aina on asemansa vankin.
Niin kuin näkee tästäkin aloituksesta.
Madelein on valinnut nyt sen tien, että haluaa elää omaa elämäänsä ns. taviksena Amerikassa. Se hänelle suotakoon. Kuningasperhe saa kyllä edustustehtävät hoidettua ilman häntäkin.
Madeleinelle sallittakoon tavallinen elämä, mutta siinä vaiheessa pitäisi myös luopua kuninkaallisen perheen rahoista, Madeleinehan on elänyt vuosikausia Ruotsin veronmaksajien rahoilla ilman mitään kuninkaallisia edustuksia ym. vastaavaa niistä rahoista palveluksi. Sehän se ongelma tässä onkin, kun tyttö ei halua elää kuninkaallista elämää, mutta kuninkaallinen palkka kyllä kelpaa.Ei ole prinsessan elämäkään siinä mielessä helppoa, että kun ei ole kruununperimysjärjestyksessä kovin kärkipäässä, niin ei oikein ole virallista asemaa, vaikka kuitenkin aina on asemansa vankin.
Niin kuin näkee tästäkin aloituksesta.
Madelein on valinnut nyt sen tien, että haluaa elää omaa elämäänsä ns. taviksena Amerikassa. Se hänelle suotakoon. Kuningasperhe saa kyllä edustustehtävät hoidettua ilman häntäkin.
Bonairehan tehtailee "miksi Milanna sitä ja tätä"- aloituksia alvariinsa, jatkuvalla syötöllä, kuten sinä näitä julkkiksiin liittyviä aloituksia.Miksei olisi? Samaa voisi kysyä myös sinulta, jääkö omaa elämää ollenkaan Milanna-kyttäyksen jälkeen? =)
Mä sain jonkun hillittömän naurukohtauksen tän lukiessa.Kuningatar Silvia on myös heitä, jotka ylenkatsovat tavallista kansaa kuninkaalliselta korkeudeltaan. Daniel oli kova paikka Silvialle, ei tykännyt yhtään siitä, että tytär löysi Ockelbosta kotoisin olevan tavallisen Danielin.
Täytyy vaan todeta, että onneksi Ruotsin kuninkaallisessa perheessä on Victoria ja Carl Philip ja nyt tietenkin myös Daniel ja Estelle.
Madde kyllä ansaitsee palkkaa säätiössä missä töissä.Ei Madeleine ole mitenkään asemansa vanki. Madeleinen kohdalla ongelma on se, että Madeleine haluaa kyllä kuninkaallisen kohtelun (mm. rahat) mutta kuninkaallisia velvollisuuksiaan hän ei tahdo hoitaa.
Siitä säätiöstä oli juuri juttu ja Madeleine oli työskennellyt siellä hyvin vähän. Vaikuttaa vähän sellaiselta työpaikalta, jossa ollaan "kirjoilla" tekemättä juuri mitään.Alkuperäinen kirjoittaja Madde käy töissä;26297424:Madde kyllä ansaitsee palkkaa säätiössä missä töissä.
Et ole yksin tämän asian kanssaMä sain jonkun hillittömän naurukohtauksen tän lukiessa.
Kuninkaallisilla nuo ristiäiset on hieman eri juttu kuin tavallisilla pulliaisilla. Ristiäisiin tulo olisi vähintä mitä Madeleine olisi voinut tehdä. On kuitenkin elänyt niin pitkään valtion rahoilla tekemättä mitään sen ihmeellisempää.Eli jos ei mene sisarensa vauvan ristiäisiin on pinnallinen muotivaateprinsessa. Minussakin
on siis prinsessa-ainesta. Olen jättänyt kahdesti ristiäiset väliin. Toisiin ei tosin kutsuttu
ja toisten aikana olin vaan relaamssa ulkomailla.
Eli mua voi kutsua sitten nykyään Prinsessa Ultramariiniksi.
Madeleine ei ole tavallinen ihminen, Madeleine on kuninkaallinen. Kuninkaallisille kuuluvat tietyt velvollisuudet. Luuletko että ruotsalaiset veronmaksajat ihan mielellään maksavat Madeleinen luksuselämää? Madeleinella on todella vähän työtehtäviä.Eli jos ei mene sisarensa vauvan ristiäisiin on pinnallinen muotivaateprinsessa. Minussakin
on siis prinsessa-ainesta. Olen jättänyt kahdesti ristiäiset väliin. Toisiin ei tosin kutsuttu
ja toisten aikana olin vaan relaamssa ulkomailla.
Eli mua voi kutsua sitten nykyään Prinsessa Ultramariiniksi.
paitsi mistäs me tiedetään,jos Prinsessa Ultramariini ei olekaan tavallinen pulliainen?Kuninkaallisilla nuo ristiäiset on hieman eri juttu kuin tavallisilla pulliaisilla. Ristiäisiin tulo olisi vähintä mitä Madeleine olisi voinut tehdä. On kuitenkin elänyt niin pitkään valtion rahoilla tekemättä mitään sen ihmeellisempää.
Minä tiedän, ettei ole. Hän on oikeasti Prinsessa.paitsi mistäs me tiedetään,jos Prinsessa Ultramariini ei olekaan tavallinen pulliainen?
paitsi mistäs me tiedetään,jos Prinsessa Ultramariini ei olekaan tavallinen pulliainen?
Ollut kuulemma viikon bannattunakin asian vuoksi. :O Sittemmin lienee ainakin hetkellisesti rauhoittunut.Bonairehan tehtailee "miksi Milanna sitä ja tätä"- aloituksia alvariinsa, jatkuvalla syötöllä, kuten sinä näitä julkkiksiin liittyviä aloituksia.
Eiku...
Ilta-Sanomista luin.Missä lukee ettei tule?Jostain luin että vikkanin sisarusten puolisotkin on kutsuttu.
No, minä olen seurannut Ruotsin kuninkaallista perhettä ihan lapsesta asti. Minua kiinnostaa nuo kuninkaalliset perheet ja heidän historiansa. Ja kai muutkin voi sen myöntää, että Victorian ja Danielin häät olivat aivan ihanat ja omaa luokkaansa.Aika perusteellisesti olette kyllä Akaatti ja Tuulipuku asiaa miettineet. :O