Madeleine ei tule Estellen ristiäisiin

Onhan nuo ihan tosiasioita ja yleisesti tiedossa. Madeleine on aina ollut se pinnallinen muotivaateprinsessa. Victoria taas on aivan erilainen, aina ollut maanläheinen ja vaatimaton, kuten myös veljensä Carl Philip. He eivät ole koskaan hakeneet apua ulkoisilla olemuksillaan. Madeleine taas on aina nauttinut siitä huomiosta mitä sai varsinkin nuorempana.

Tosiasioita? Itse olen ollut siinä uskossa että ovat kuvaa mitä juorulehdistö haluaa kansalle myydä. You know, kiva noin luoda mielikuva-profiilit julkisuudenhenkilöistä jotka itseasiassa eivät juuri koskaan paljasta itsestään mitään ulkopuolisille (noin verrattuna moniin niihin julkkiksiin).

• Tykkää
Reactions: Anatolia ja rtee
Meinaatko, että Vickan kävisi sienestämässä Ockelbossa, ellei olisi sattunut löytämään itselleen puolisoa, joka on sieltä kotoisin? Ja mistäs se Vickan sen Danielinsa löysi? Eikös se ollut näiden seurapiirityyppien suosimalta kuntosalilta?

Että etköhän sä nyt _vähän_ liioittele sisarusten eroja?
Ei varmaankaan kävisi ilman Danielin tuntemista Ockelbossa, mutta tarkoituksena oli sanoa, että on aina ollut maanläheinen ja vaatimaton luonteeltaan. Viettää aikaa myös tavallisen kansan parissa ja tykkää vaatimattomasta elämästä. On hyvin läheinen Danielin perheen kanssa, D:n vanhemmat ovat kuin toiset vanhemmat Victorialle ja myös Danielin sisko perheineen on Victorialle läheinen.

Madeleine tietysti myös on arvoltaan pienempi kuninkaallinen kuin kruununprinsessasiskonsa, mutta silti välillä tuntuu, että Madeleine tuntuu vaativan enemmän noita kuninkaallisia "palveluja", vaikkei hänen roolinsa edes niin iso ole.

Ei ole prinsessan elämäkään siinä mielessä helppoa, että kun ei ole kruununperimysjärjestyksessä kovin kärkipäässä, niin ei oikein ole virallista asemaa, vaikka kuitenkin aina on asemansa vankin.

Niin kuin näkee tästäkin aloituksesta.

Madelein on valinnut nyt sen tien, että haluaa elää omaa elämäänsä ns. taviksena Amerikassa. Se hänelle suotakoon. Kuningasperhe saa kyllä edustustehtävät hoidettua ilman häntäkin.
Ei Madeleine ole mitenkään asemansa vanki. Madeleinen kohdalla ongelma on se, että Madeleine haluaa kyllä kuninkaallisen kohtelun (mm. rahat) mutta kuninkaallisia velvollisuuksiaan hän ei tahdo hoitaa.

• Tykkää
Reactions: Wolt
Ei ole prinsessan elämäkään siinä mielessä helppoa, että kun ei ole kruununperimysjärjestyksessä kovin kärkipäässä, niin ei oikein ole virallista asemaa, vaikka kuitenkin aina on asemansa vankin.

Niin kuin näkee tästäkin aloituksesta.

Madelein on valinnut nyt sen tien, että haluaa elää omaa elämäänsä ns. taviksena Amerikassa. Se hänelle suotakoon. Kuningasperhe saa kyllä edustustehtävät hoidettua ilman häntäkin.
Madeleinelle sallittakoon tavallinen elämä, mutta siinä vaiheessa pitäisi myös luopua kuninkaallisen perheen rahoista, Madeleinehan on elänyt vuosikausia Ruotsin veronmaksajien rahoilla ilman mitään kuninkaallisia edustuksia ym. vastaavaa niistä rahoista palveluksi. Sehän se ongelma tässä onkin, kun tyttö ei halua elää kuninkaallista elämää, mutta kuninkaallinen palkka kyllä kelpaa.

Kuningatar Silvia on myös heitä, jotka ylenkatsovat tavallista kansaa kuninkaalliselta korkeudeltaan. Daniel oli kova paikka Silvialle, ei tykännyt yhtään siitä, että tytär löysi Ockelbosta kotoisin olevan tavallisen Danielin.

Täytyy vaan todeta, että onneksi Ruotsin kuninkaallisessa perheessä on Victoria ja Carl Philip ja nyt tietenkin myös Daniel ja Estelle.
Mä sain jonkun hillittömän naurukohtauksen tän lukiessa. :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja Madde käy töissä;26297424:
Madde kyllä ansaitsee palkkaa säätiössä missä töissä.
Siitä säätiöstä oli juuri juttu ja Madeleine oli työskennellyt siellä hyvin vähän. Vaikuttaa vähän sellaiselta työpaikalta, jossa ollaan "kirjoilla" tekemättä juuri mitään.

Madeleinellahan olisi ollut monta tilaisuutta näyttää nuo valheet valtion rahoilla elämisestä virheelliseksi, mutta jostain syystä ei ole tällaista nähty.

Ja yksi juttu mikä minua ihmetyttää on se, että nyt kun on Estellen ristiäiset, niin Madeleine, jota on kritisoitu jää tästä tilaisuudesta pois. :O Olisi vaan tullut rohkeasti ristiäisiin, niin olisi maine (tai ne vähät rippeet mitä siitä on jäljellä) edes vähän parantunut. Ja turha syyttää mitään pitkää lentoaikaa tai aikaeroa. Madeleine on 29-vuotias lapseton nainen, tuollainen lento Yhdysvalloista Ruotsiin on pikkujuttu hänelle.

Eli jos ei mene sisarensa vauvan ristiäisiin on pinnallinen muotivaateprinsessa. Minussakin
on siis prinsessa-ainesta. Olen jättänyt kahdesti ristiäiset väliin. Toisiin ei tosin kutsuttu
ja toisten aikana olin vaan relaamssa ulkomailla.
Eli mua voi kutsua sitten nykyään Prinsessa Ultramariiniksi.
Kuninkaallisilla nuo ristiäiset on hieman eri juttu kuin tavallisilla pulliaisilla. Ristiäisiin tulo olisi vähintä mitä Madeleine olisi voinut tehdä. On kuitenkin elänyt niin pitkään valtion rahoilla tekemättä mitään sen ihmeellisempää.

Eli jos ei mene sisarensa vauvan ristiäisiin on pinnallinen muotivaateprinsessa. Minussakin
on siis prinsessa-ainesta. Olen jättänyt kahdesti ristiäiset väliin. Toisiin ei tosin kutsuttu
ja toisten aikana olin vaan relaamssa ulkomailla.
Eli mua voi kutsua sitten nykyään Prinsessa Ultramariiniksi.
Madeleine ei ole tavallinen ihminen, Madeleine on kuninkaallinen. Kuninkaallisille kuuluvat tietyt velvollisuudet. Luuletko että ruotsalaiset veronmaksajat ihan mielellään maksavat Madeleinen luksuselämää? Madeleinella on todella vähän työtehtäviä.

Madeleine voi myös halutessaan luopua kuninkaallisuudestaan. Saa sitten elää niin kuin haluaa.

Kuninkaallisilla nuo ristiäiset on hieman eri juttu kuin tavallisilla pulliaisilla. Ristiäisiin tulo olisi vähintä mitä Madeleine olisi voinut tehdä. On kuitenkin elänyt niin pitkään valtion rahoilla tekemättä mitään sen ihmeellisempää.
paitsi mistäs me tiedetään,jos Prinsessa Ultramariini ei olekaan tavallinen pulliainen?

Madeleine ei myöskään osallistunut mm. kansallispäivän juhliin, Nobel-juhliin eikä Estellen jumalanpalvelukseen. Kovasti siis välttelee näitä tilaisuuksia. Nämä ristiäiset ei siis todellakaan ole ainoa tilaisuus mihin jättää tulematta.

Yhteistyössä