Madeleine ei tule Estellen ristiäisiin

Madeleine ei ole tavallinen ihminen, Madeleine on kuninkaallinen. Kuninkaallisille kuuluvat tietyt velvollisuudet. Luuletko että ruotsalaiset veronmaksajat ihan mielellään maksavat Madeleinen luksuselämää? Madeleinella on todella vähän työtehtäviä.

Madeleine voi myös halutessaan luopua kuninkaallisuudestaan. Saa sitten elää niin kuin haluaa.
No, itse ainakaan ruotsalaisena veronmaksajana en koe mitään ärsyynnystä Madeleinen elämäntavasta tai siitä ettei hän osallistu noihin ristiäisiin. Olisihan toki ollut kiva hänetkin tuolla nähdä mutta tehkööt itse päätöksensä.

Aivan turhia tyyppejä koko poppoo. Mitenköhän noilla luonnistuisi aivan oikea arkielämä? Ja prinsessa Ultramariini voi nyt palata maan pinnalle, prinssisi ei saavu. :D

Oikeastiko jotakuta kiinnostaa noi kuninkaalliset? :O

Mietin tässä tovin, miten tämä Ruotsin kuningashuoneen fanitus ja heistä puhuminen tuntuu jotenkin tutulta. Deja vu-fiilis tuli.

Sitten tajusin.

Mun isotädit, vanhatpiiat, joista toinen on jo 90 v ellei peräti 91 ja toinen pari vuotta nuorempi...he seuraavat innokkaana Ruotsin kuninkaallisten elämää, myötäelävät Victorian ja Danielin onnen mukana, ja epäilemättä paheksuvat Madeleinea. Heillä on (etenkin toisella heistä) myös aina mielipide muiden ihmisten parisuhteista, vaikka omakohtaisia kokemuksia sellaisesta ei ole siunaantunut.

Ei sen tärkeämpää :xmas:, tuli vaan mieleen.

Madeleine on todella ryppyinen ikäisekseen, liekö auringonoton seurausta.

:O Minusta Madeline on kaunis nainen. Samoin Victoria ja Silvia. Carl Philip on myös aika hauskannäköinen. Mutta minä taas en ole koskaan ollut erityisemmin kiinnostunut kuninkaallisista. Enkä seurannut heidän elämäänsä. Jollain asteella ehkä joskus kokenut Ruotsin kuninkaalliset symppisimmksi kuin esim. Englannin, mutta en ole kummaankaan kuninkaallisten elämää juurikaan seurannut. En ahminut uutisia heistä.

Ainoa poikkeus, joka vähän vaikutti ja tuntui, oli Prinessa Dianan kuolema. ( en katsonut hänen hautajaisiansa)

Mietin tässä tovin, miten tämä Ruotsin kuningashuoneen fanitus ja heistä puhuminen tuntuu jotenkin tutulta. Deja vu-fiilis tuli.

Sitten tajusin.

Mun isotädit, vanhatpiiat, joista toinen on jo 90 v ellei peräti 91 ja toinen pari vuotta nuorempi...he seuraavat innokkaana Ruotsin kuninkaallisten elämää, myötäelävät Victorian ja Danielin onnen mukana, ja epäilemättä paheksuvat Madeleinea. Heillä on (etenkin toisella heistä) myös aina mielipide muiden ihmisten parisuhteista, vaikka omakohtaisia kokemuksia sellaisesta ei ole siunaantunut.

Ei sen tärkeämpää :xmas:, tuli vaan mieleen.
En ole Ruotsin kuningashuoneen fani. Madeleinen käytöstä vaan ei voi olla ollut huomaamatta, ainakaan jos aikaansa seuraa. Madeleinen käytös on ollut aiheena television keskusteluohjemilla yms. Royalforums-keskustelupalstalta löytää todellisia kuninkaallisten faneja.

On muuten tämäkin palsta täynnä aloituksia Johanna Tukiaisista ym. Eipä niitä aloituksia kritisoida tai niihin kirjoittavia.

:O Minusta Madeline on kaunis nainen. Samoin Victoria ja Silvia. Carl Philip on myös aika hauskannäköinen. Mutta minä taas en ole koskaan ollut erityisemmin kiinnostunut kuninkaallisista. Enkä seurannut heidän elämäänsä. Jollain asteella ehkä joskus kokenut Ruotsin kuninkaalliset symppisimmksi kuin esim. Englannin, mutta en ole kummaankaan kuninkaallisten elämää juurikaan seurannut. En ahminut uutisia heistä.

Ainoa poikkeus, joka vähän vaikutti ja tuntui, oli Prinessa Dianan kuolema. ( en katsonut hänen hautajaisiansa)

Minä taas koen ne turhanpäiväisinä rahareikinä jota ilman valtio hyvinkin pysyisi pystyssä, mutta koska eivät rasita Suomen taloutta niin ovat minulle yhdentekeviä.

Mutta oikeasti haluaisin nähdä miten pärjäisivät arjessa ilman etuoikeuksiensa suomia apuja.

Minä taas koen ne turhanpäiväisinä rahareikinä jota ilman valtio hyvinkin pysyisi pystyssä, mutta koska eivät rasita Suomen taloutta niin ovat minulle yhdentekeviä.

Mutta oikeasti haluaisin nähdä miten pärjäisivät arjessa ilman etuoikeuksiensa suomia apuja.
Tuota asiaa on tutkittu ja monarkia on edullisempi valtiomuoto kuin tasavalta. Kuninkaalliset tuovat maahan rahaa mm. turismin muodossa ja muutenkin valtion tulot kuninkaallisista ovat isommat kuin valtion heihin menevät menot.

En ole Ruotsin kuningashuoneen fani. Madeleinen käytöstä vaan ei voi olla ollut huomaamatta, ainakaan jos aikaansa seuraa. Madeleinen käytös on ollut aiheena television keskusteluohjemilla yms. Royalforums-keskustelupalstalta löytää todellisia kuninkaallisten faneja.

On muuten tämäkin palsta täynnä aloituksia Johanna Tukiaisista ym. Eipä niitä aloituksia kritisoida tai niihin kirjoittavia.
No kylläpä kritisoidaan. :D Vaikka kuinka usein olen näissä julkkiksia käsittelevissä ketjuissa nähnyt kommentteja, että ketä kiinnostaa, hanki elämää tms. Ihan turha väittää, että MISSÄÄN muussa ketjussa ei ole kritisoitu ketjun aloittajaa tai sen tarkoitusta.

jkmhd
Huhhuh. Ootte te kaks yksiä sekopäitä. Olen kyllä helvetin kiitollinen etten mä ole tollainen enkä tunne tollasia friikkejä.

ps. Elämän voi hankkia vaikka olisi jo vähän kulahtanutkin, siinä teille neuvo...

"Vieras"
Mä kyllä ymmärrän kiinnostuksen kuninkaallisten elämään, vaikka itse en olekaan kiinnostunut. Eikö tuo ole jopa aika tavallista. Mä itse asun Tanskassa ja meillä on täällä erittäin suosittu ja rakastettu kuningatar.

Mikäs siinä, hullumpiakin asioita ihmiset seuraavat ja ihailevat. :)

• Tykkää
Reactions: Akaatti

Yhteistyössä