kuten eilen jo tähän ketjuun kirjoitin,niin ne Milannan ketjut on aina vain sitä yhtä ja samaa ( me and money ),ei niitäkään aina jaksa lukea ja ihan kuin sä stalkkaisit mua,kun tiedät missä kirjottelen ja missä enJatkoa, ja bannin jälkeen asiointisi Milannan ketjuissa on huomattavasti vähentynyt.
Milannan ketjuja lukiessa kyllä huomasi hyvin sen, että sinä olit niissä aina pätemässä. Kummallinen yhteensattuma, että ennen bannia sinua kiinnosti kovasti nuo Milannan ketjut ja heti bannin jälkeen ne ketjut onkin vain samantoistoa, joita ei kiinnosta enää lukea.kuten eilen jo tähän ketjuun kirjoitin,niin ne Milannan ketjut on aina vain sitä yhtä ja samaa ( me and money ),ei niitäkään aina jaksa lukea ja ihan kuin sä stalkkaisit mua,kun tiedät missä kirjottelen ja missä en
Ehkäpä jotkut oppivat jotain joskus, ehkä.Milannan ketjuja lukiessa kyllä huomasi hyvin sen, että sinä olit niissä aina pätemässä. Kummallinen yhteensattuma, että ennen bannia sinua kiinnosti kovasti nuo Milannan ketjut ja heti bannin jälkeen ne ketjut onkin vain samantoistoa, joita ei kiinnosta enää lukea.
Tässä on mm. yksi palsta.vähän OT, mut onko olemassa keskustelupalstoja joillekin kuninkaallisfanistalkkaajille ?? :O
Joo, jos ne tietävät millaiset välit madonnan lapsilla on keskenään.Tässä on mm. yksi palsta.
The Royal Forums
Omituinen sanavalinta tuo "stalkkaus" tässä yhteydessä. Ovatko esimerkiksi Madonnan konserttiin menijät myös stalkkaajia?
Ovat, jos alkavat pohtia, millainen persoona Madonna onkaan ja tekevät tämän elämästä analyyseja.Tässä on mm. yksi palsta.
The Royal Forums
Omituinen sanavalinta tuo "stalkkaus" tässä yhteydessä. Ovatko esimerkiksi Madonnan konserttiin menijät myös stalkkaajia?
Voin oikein kuvitella topakan ilmeesi, kun kirjoittelet näitä totuuksiasi.Madonnan lapset eivät ole itse julkkisia eikä heillä ole mitään julkista velvollisuutta toisin kuin kuninkaallisilla on. Varsinkin aikuisilla kuninkaallisilla.
Sovitaan sitten niin, että Madeleine on maanläheinen paljon paljon kuninkaallisia velvollisuuksia hoitava prinsessa, joka on aina kansan parissa. Bilettäminen, rantalomat Välimeren hienostokohteissa eivät kiinnosta. Miesvalinta on aina tavallinen mies tavallisesta perheestä, ei koskaan mikään yläluokan edustaja. Madeleine hyväksyy avoimesti sisarustensa puolisot eikä nikottele heitä vastaan.Tunteeko ap Ruotsin kuninkaalliset ihan henkilökohtaisesti kun osaa niin hyvin kuvailla heidän luonteitaan?
Tässä heidät tuntevan mielipide:Tunteeko ap Ruotsin kuninkaalliset ihan henkilökohtaisesti kun osaa niin hyvin kuvailla heidän luonteitaan?
Lourdes itse asiassa on julkkis. Hänen tyrkky naamansa äitinsä kanssa vie palstatilaa näinä päivinä reilusti. On omaa vaatelinjaa, elokuvaroolia ja peruspurkkapoppip*skaa biisiä tarjolla.Madonnan lapset eivät ole itse julkkisia eikä heillä ole mitään julkista velvollisuutta toisin kuin kuninkaallisilla on. Varsinkin aikuisilla kuninkaallisilla.
OMG!! Mäkään en olisi rakastunut mun siskon mieheen eikä mun sisko mun mieheen.- Madde ei olisi ikinä rakastunut Danielin kaltaiseen, tavalliseen mieheen, Lindwall linjaa. [/I]
Hoviasiantuntija: Daniel ei olisi kelvannut Maddelle | Viihde | Iltalehti.fi
Mä taas näen tuon niin, että Madde on niin taviksen näköinen, kuin olla voi. Perusruotsalaisblondi = liikaa rusketusta ja vuosi vuodelta kulahtaneemman näköinen. Elintavat näkyy ulkonäössä.Minusta Madde on aina ollut nätimpi ja ihanampi kuin Victoria. Mitä ihailtavaa tavallisuudessa on? Menee tonne lähiön ostarille ni siellä on rivissä taviksia. Minusta prinsessan pitää olla ylempänä glamouria ja ylellisyyttä.
So?Sovitaan sitten niin, että Madeleine on maanläheinen paljon paljon kuninkaallisia velvollisuuksia hoitava prinsessa, joka on aina kansan parissa. Bilettäminen, rantalomat Välimeren hienostokohteissa eivät kiinnosta. Miesvalinta on aina tavallinen mies tavallisesta perheestä, ei koskaan mikään yläluokan edustaja. Madeleine hyväksyy avoimesti sisarustensa puolisot eikä nikottele heitä vastaan.
Sisarensa Victoria on aivan toista maata, täysin yläluokkainen, joka ei nenäänsä paljoa kansalle näytä, elämä pyörii muotivaatteiden ja luksusyökerhojen ympärillä. Bilettää minkä jaksaa eikä hoida kuninkaallisia velvollisuuksiaan. Mies on hienostoalueelta kotoisin ja molemmat ylenkatsovat tavallista kansaa. Heidän häänsä olivat todella tunteettomat eikä paljon rakastuneita katseita nähty.
Tykkäätkö siskosi kanssa samankaltaisista miehistä? Mulla ja mun kolmella siskolla on ihan eri miesmaku, varsin normaalia. Tietty ei sun mielestäsi.Huomasitko, että tuossa puhuttiin Danielin KALTAISTA miestä, ei pelkästään Danielia.
Mä en vaan ymmärrä, mitä sä ajat takaa koko tällä jutulla. Ei se kuule varmasti ole ihan helppoa olla kuninkaallinen, ja kyllähän niitä "rasavillejä" on aina näissä suvuissa nähty, esimerkiksi Monacon ruhtinasperheessä Stéphanie.Olenko jossain väittänyt, ettei saisi pitää erilaisista miehistä? En ole. Mutta tuo Madeleinen miesmakukin korostaa sitä pinnallisuutta ja glamouria, ettei saa olla mikään tavallinen mies.