Onko teillä siistit autot?

Pikkukaupunkilainen

Aktiivinen jäsen
28.06.2011
9 370
16
38
Niin - onko palstalaisilla siistit autot?
Siis ei "siistit" sillä lailla, että hienot tms., vaan sisä- ja ulkopuolelta siistit, siis onko puhdas jne.

Henkilökohtaisesti mun auto on ihan kaikkea muuta kuin siisti.
Vaimo tokaisi tänään, että mun auto on yhtä paskanen kun akoilla.
Mulla on siis kaikenmaailman vichypulloja ja papereita pitkin penkkejä, kojelauta ihan täynnä kaikkea ylimääräistä ja tahtoo sinne takapenkillekin aina kaikenlaista tavaraa jäädä...
Millä sen saisi pystymään siistinä?

Niin siis , onko tiellä siistit autot ?

Siivota tarvis. Soraa on jalkatiloissa, pölyä aika paljon ja takapenkki on mun liikkuva toimistoni. Pesustakaan ei ole kovinkaan paljoa aikaa mut sillon kun kotitie ei ole kuravelliä niin se pölyää ihan älyttömästi, eli ei ole ulkoakaan tiptop.

No ei ole. Meidän auto on ainut paikka, mistä mies vastaa yksin ja siltä se näyttääkin. Eli aivan helvetin roskanen ja paskanen. Mä en siihen puutu, en en ja en! (Muuten siisti mies kyllä, auto on sen heikko kohta).

[QUOTE="Vieras";26295511] vie ensin roskat roskikseen ja sitten vasta lähtee tavaroineen autosta.[/QUOTE]

Tässä varmaan se suurin syy; ajan yli 80000 km vuodessa ja kun tulen kotiin, otan salkun autosta ja lyön oven kiinni - roskat yms. jäävät sinne.
Pitäisi varmaan skarpata.

Silloin kun mulla oli auto, niin se oli siisti. Vaikka kuskasin siellä koiria ja etupenkki toimitti mun käsilaukun virkaa yleensä. Mutta kerran viikossa imuroin ja pyyhin yms. Se oli mukavaa se. Lisäks mulla oli aina jotain apteekin tms pikkupusseja hanskalokerossa joita käytin roskiksina. Enkä mä syöny mun autossa, paitsi tonneittain salmiakkia :ashamed:

Ei olla sellasia tiptop ihmisiä kotonakaan, joten ei autotkaan ihan siisteimmästä päästä ole...3 lasta ja koira pitävät ainakin huolen ettei missään ole liian siistiä :D Toki autossa roskat kerätään pussiin sitä mukaa kun tulee esim reissussa, mutta hiekkaa kyllä kertyy lattialle ja kengänjälkiä sinne tänne...Fiiliksen mukaan niitä putsaillaan. Tänään itseasiassa ostin kosteuspyyhkeitä auton hanskalokeroon: saa kätsysti pyyhkästä jos jotain likaa tulee ;)

Törkysiä autoja olen nähnyt sekä miehillä että naisilla, ja sellasiksi en omia autojani kyllä päästä! Roskia pursuaa joka jalkatilassa! :X

Enkä mä syöny mun autossa, paitsi tonneittain salmiakkia :ashamed:

Mä taas syön, ihan kaikkea salmiakista mikroateriaan - mitä nyt sattuu tien päältä milloinkin löytymään.

Törkysiä autoja olen nähnyt sekä miehillä että naisilla, ja sellasiksi en omia autojani kyllä päästä! Roskia pursuaa joka jalkatilassa!

Etujalkatiloissa on roskia kyllä enemmän, kuin tarpeeksi, takajalkatiloissa ei ihan niin paljoa.

• Tykkää
Reactions: chef ja moekoe
Ei todellakaan.

Pesen auton kerran vuodessa...ehkä kaksi. Ja sisälle hamstraan roskaa. Piilotan sinne kaikki karkkipaperit :D :D :D

Sisätilat siivoan sentään ulkopuolta useammin, mutta melko paskasessa kunnossa se silti on, kun tulee kuskattua omien koirien lisäksi kavereiden koiria, jolloin osa hurtista makoilee penkeillä.

ulkoa kohtuu siisti.. sisältä :O
Takapenkit kauhean näköiset kun lapset istuneet talven märillä kengillä istuimissa ja lumet sulanneet sinne penkeille.. hieman hiekkaa ja tiesuolaa siellä niin avot. Höyrypesuri tulossa nin saan sen sisustan puhdistettua ja muutenkin laitettua pintoja kuntoon.

Me kai taidetaan olla kumpikin sellaisia norttejä. Auto siivotaan perusteellisesti kerran pari kuukaudessa (paitsi talvella kun se on pakkasella vähän vaikeaa) eikä sinne juuri roskia muutenkaan tule, kun ne pannaan pussiin silloin kun tulee eikä sullota mihinkään tuhkakuppiin. Itse siivoan autoni yleensä, jos on tiedossa, että tulee muita kyytiläisiä. Useinkin olen istunut muiden uudenkiiltävissä autoissa ja ihmetellyt, kuinka sisällä voi olla niin paljon roskaa ja jopa muruja penkeillä ja ovenkahvat ties missä siirapissa. Oikeastaan on ihan sama, onko se auto uusi vain vanha kunhan se on siisti.

Siisti auto :laugh: Älä tapa nauruun! Autoni on kyllä kohtuullisen siisti ulkoa, mutta sisälle mennessä tekee mieli sulkea silmät ja rukoilla salamaniskua...

Jälkikirjoitus: luojan kiitos, penkit saa irti ja sisälle pestäväksi.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
oon vasta hommaamassa ajokorttia (teorikoe hoidettu alta), muutama ajotunti jäljellä ja inssi. jos sitä kk sisällä olisi ajokortti. tiistaina sain auton että pääsee heti ajamaan kun saan kortin. :D mutta joo..pistin juoma, syömä ja tupakointi kielto siihen autoon. eli parempi pysyä siistinä. :kieh: ukko saa sotkea mielin määrin omaa autoa.

JOS mulla olis ikioma auto se todennäkösesti näyttäs tolta ku kuvassa :ashamed:
girls-room-girls-car.jpg

Ei todellakaan ole siisti. Itseäni ei motoristina tuo autohomma sillä tavalla nappaa, eikä vaimokaan sitä kyllä juuri siivoile. Pikapesussa pari-kolme kertaa vuodessa ja sisäsiivous ehkä kerran vuodessa. Eikä edes hävetä.

Tästä tuli mieleen että lasten äiti polttaa autossa. Nätti uudehko auto ja haisee aivan järkyttävälle. Lapset kun tulevat viikonloppuvierailulta niin minun on pidettävä turvaistuimia yön ylitte ulkona tuulettumassa että se haju lähtee niistä pois..

No ei. Molemmat autot kertakaikkiaan lasten kakkosvaatekaappi, ukon työhön liittyvää tietokone(romua) piuhoja ja kytkimiä ja niiitä kuoria lojuu molemmissa autoissa. Lisäksi niissä on karkkipapereita, kolmioleivän ym. einesten kuoria (lapset ei ehdi kotiin syömään harrastusten välissä joten vetelee illallisia autossa, nam.. )
nyt siellä on myös pesäpallo- ja jääkeikkovarusteita ja säkillinen tyhjiä limupulloja ja oluttölkkejä..
Hämmästyn aina, kun saan lapset mahtumaan autoon.

Tästä tuli mieleen että lasten äiti polttaa autossa. Nätti uudehko auto ja haisee aivan järkyttävälle. Lapset kun tulevat viikonloppuvierailulta niin minun on pidettävä turvaistuimia yön ylitte ulkona tuulettumassa että se haju lähtee niistä pois..

Tupakanhaju tarttuu todella ikävästi.En muutenkaan ymmärrä autossa polttamista.Silloin kun koko perhe ollaan samalla autolla liikenteessä, niin aina saan sanoa miehelle autossa tupakoimisesta.

Yhteistyössä