Asiattomuuksiin saa vastata asiattomasti.Anatolia mitä hel..??!
Hyi mikä muija!Asiattomuuksiin saa vastata asiattomasti.
Ken leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön - ei ihan mene tuo aikaisemminkin kuultu leskiselitys enää läpi, ja toisekseen, ei leskeyskään oikeuta mitä tahansa sanomaan.
Ei tietenkään ja puhuttiin sulle tosi rumasti, mutta mulla loksahti nyt suu auki vaan... :OAsiattomuuksiin saa vastata asiattomasti.
Ken leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön - ei ihan mene tuo aikaisemminkin kuultu leskiselitys enää läpi, ja toisekseen, ei leskeyskään oikeuta mitä tahansa sanomaan.
No huh mitä settiä harmaalta! Ihan oikein anatolia pisteli takaisin!Anatolia mitä hel..??!
Tuskin.No en tiedä oliko tosta mikään oikein...
No tosiaan laimeeta. Mitä ap sitten oikein ajattelee. On jutellut kapakassa jonkun kanssa ja kuvittelee, että on ollut jonkun miehen kanssa? Ap 15v? Vaikka kai nekin nykyään tietää paremmin.Sopii
Ap kertoi, ettei niillä ollut seksiä (tai näin mä ainakin tulkitsin). Laimeeta.
Ei sulta ikinä mee, mä ihan jähmetyin olisit nähny! :kieh:Tuskin.
Mutta se aloitti :xmas: ja joskus jopa minulla saa hermot mennä.
Ravintolassa tehdään muutakin kuin ryypätään; esim. just syödään ja loppu ei kuulu sinulle.Ruokapaikassa?
Olikse joku viiksekäs viikinki? Mitä te sitten teitte, kun niin kaduttaa?
Skandaalista tässä nyt ei voi puhua.Paikoissa, jotka sulkee ovensa suht aikaisin, harvemmin tapahtuu mitään skandaalinkäryistä.
Ja ap:hän kertoo juuri sen verran kuin haluaa . Vai oletko sinä joku poliisi, joka määrää siitä(kin)?